Instagram TAG. ♥

6.8.15

Zdravo svima. Ja sam u zadnjem postu (July Favourites) pisala o tome kako sam postala zavisnik Instagrama. Zato sam se jako obradovala kada me je Milica sa bloga Style On First Place nominovala za ovaj Instagram TAG. Jedva čekam da krenem sa pitanjima, tako da..



1. Kako se zoveš na Instagramu?
Zovem se @aminabahovic (<-- možete me zapratiti tu).

2. Kada si napravila Instagram?
Ne sjećam se tačno kojeg datuma, ali bilo je sredinom januara ove godine koliko mi se čini.

3. Prva slika na instagramu?
Ja sam skoro brisala te starije slike jer su bile uglavnom užasne, ali sada trenutno kao 'prva slika' stoji ova:



4. Koliko ljudi ti pratiš, a koliko ljudi tebe prati?
Ovako: u početku ja sam imala vrlo malo pratilaca, ali u zadnjih mjesec dana svakog dana stiže mi po minimum 3 zahtjeva (iako to nije mnogo). Mislim da je problem u tome što mi je profil zaključan. Šta mislite, (možda je glupo vas da pitam, ali 'ajde) da li da ga otključam? I da, pratim 317, a prati me 190. ♥ ZATO ME ZAPRATITE ahahah. :)

5. Šta ti piše u opisu instagrama?

6. Kako izgleda tvoja slika profila?
Ja sliku menjam skoro svaki dan, i često stavljam jedno te istu (ako me shvatate). One koje najčešće stavljam su:






7. Koliko slika objavljuješ po danu, i koliko si ih već objavila?
Zavisi kako kad'. Nekada objavim 2-3 slike, nekada samo jednu, nekada nijednu i sve tako. 

8. Najgora objavljena slika?

Mislim da je to ova, iako na njoj imam čestitke za osvojeno 2. mjestona takmičenju u pjevanju sa Rusima.. Nekako mi se ne dopada. 

9. Slika sa naviše lajkova?


10. Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku? 
@ivana.reljanovic ahah ♥

11. Četiri slavne osobe koje pratiš?
Selena Gomez, Ariana Grande, My Life As Eva, Dove Cameron. ♥

12. Pokaži treću, šestu, devetu i osamnaestu sliku?
Redom su ove:





13. Zadnja postavljena slika?


Slika uz najavu za prošli post. :)

14. Koliko često otvaraš Instagram?
Po nekoliko puta dnevno..

15. Stavljaš li filter na slike?
Ne često, jer obično koristim Retric-u za selfije, a ove druge slike slikam običnom kamerom. 

16. Koliko mnogo stavljaš hashtag-ova?
Desi se da nekad uopšte ne stavim, a kada stavljam, najviše 4-5 na fotografiji. 

17. Imaš li puno selfija na profilu?
Pa i ne baš. :)

18. Imaš li i neke druge socijalne medije?
Imam Facebook, We Heart It, Ask sam imala i mislim da je to-to. Twitter nemam jer mi tu nema ničeg interesantnog, iskreno. 

Nominujem: 

Ninu sa bloga Nina's World
I sve ostale koji žele da odrade tag. ♥

NE ZABORAVITE DA ME ZAPRATITE NA INSTAGRAMU:  @aminabahovic

E-mail ; becreativea23@gmail.com
Fb page ; All For You
Instagram ;  @aminabahovic







You Might Also Like

39 komentara

  1. Svidjaju mi se tvoji postovi! Samo tako nastavi!

    http://doubledamntrouble.blogspot.com/ ovo je moj blog,ako nije problem udji i procitaj,mislim da ce ti se svidjeti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Pogledaću. ♥

      Delete
  2. Jako zanimljiv post,ja sam postala tvoj citalac,ako zelis uzvrati :)

    diamondnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan tag :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super post <33 Pogledaj moj blog i ako zelis preplati se uzvraticu :)
    llis9.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Ja bih, ali imam nekih problema sa bloggerom što se tiče učlanjivanja na blogovima, pa kad to popravim učlaniću se, naravno. ♥

      Delete
  5. Jako mi se sviđa ovaj tag, i voljela bih ga napraviti ako ikada otvorim svoj osobni blog. :)
    Zapratila sam te na instagramu, zovem se @lina_255 (tek toliko da znaš xD)
    Btw. i meni je Selena najdraža pjevačica *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo Lina! A moram te zapratiti čim stignem.. imamo isti ukus. ♥

      Delete
  6. Slike su ti prepre. ☺ Check my blog out if you want❤❤

    ReplyDelete
  7. Odličan post ! Slike su predobre . ♥

    Nije samo da su slike divne samo na ovom postu nego na svakom . ♥ ♥

    Blog ti je savršen , jako dobro napreduješ . ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo Teodora! ♥

      Delete
  8. U par navrata sam citala ovakav TAG - post i svaki me je na svoj autentican nacin odusevio. Usput dodje i kao dobra reklama za instagram profil. Je li sesta slika koju si postavila na instagram bila vezana za neki " Back to school " post? Inace nisam znala da Eva ima blog i odusevila sam se kada sam cula. Za mene je sve sto ona uradi je savrseno , ali slike su joj zaista savrsenstvo. I tvoje takodje. Reci ako zelis da se zapratimo na instagramu ( https://instagram.com/mojnacindaletim/ ) Ja sam skoro napravila instagram pa bi mi podrska znacila. Pozdrav lepotice <333

    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. Nije bila vezana za 'Back to school' nego smo ja i moje drugarice radile neki školski projekt i onda smo sav pribor izvadile i poređale na sto. inače u opisu te slike stoji 'Ono kad rade djevojke' pa bi tako bilo malo jasnije. Eva nema blog, već instagram. Pitanje je glasilo 'Koje slavne osobe pratiš', a ja pratim nju. :) Hvala ti mnogo, ali ja ne mogu da se upoređujem sa njom nikako. Zapratila sam te. Ljubim te. :* ♥

      Delete
  9. Ja uopce nemam instagram. Ne znam u cemu je fora sa tim napravila sam ga jendom, onako da vidim, izbrisala ga isti dan. Haha.
    I lijepe su i slike :)


    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pa dobro. Hvala ti, pogledaću. ♥

      Delete
  10. Zanimljiv tag!!! :) <3

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super odrađen tag :*<3
    Novi post: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/desk-organization-tips-tricks-for.html

    ReplyDelete
  12. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Već odavno ga pratim i komentarišem skoro svaki post. ♥

      Delete
  13. nice post sweety
    http://dressedwithimen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja instagram nemam jer ga nema nitko iz mog razreda pa mi je glupo da ga samo ja imam xD Ali probat ću ga otvorit baš da vidim kakav je hah :D Btw. odličan tag i puno si napredovala u blogganju ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, meni se jako dopada. Hvala ti mnogo! ♥

      Delete
  15. Odlican post,slike su prelepe i ti si prelepa <3
    Ako zelis pogledaj najavu za Q&A <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo Marija! ♥

      Delete
  16. Odličan post! Fotografije su ti predobre i ti si jako lijepa. Generalno, tvoj blog mi je jedan od najdražih, stalno ga posjećujem. Tek sam sada učlanila jer se nisam prije snalazila na web prikazu bloga.

    P. S. Mnogo bi mi značilo da posjetiš moj blog i kažeš mišljenje o njemu (i zapratiš ga ukoliko ti se dopadne) jer mi jako bitno mišljenje tako dobre blogerke kao ti! ❤

    zarinkutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na divnim riječima! Pogledaću blog, naravno. ♥

      Delete
  17. Ovaj post sam pročitala još juče i iz nekog nepoznatog razloga ga nisam prokomentarisala što si mi se retko dešava. Mnogo mi je drago da si odradila ovaj tag. Baš mi se dopadaju tvoji odgovori. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema veze, nije bitno. Hvala ti mnogo Milice! ♥

      Delete
  18. Divan post Amina ♥♥♥

    Sad gledam knjigu iz geografije, pise gore autor Milutin Tadic :D To mi je profesor haha :D
    Kul cikica totalno, predaje astronomiju (kao sto je i nacrtano na koricama) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo Andrijana! Ajooj, pa ovo je knjiga za Crnu Goru, ne znam sada odakle on da predaje u Srbiji ali dobro, haha. ♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!