Šta raditi tokom zimskog raspusta? - Collab post

5.1.16



Ne mogu da vjerujem da je već 5. januar. I za ovih pet dana, stvarno mi se dosta toga izdešavalo: kako dobrih, tako i loših stvari. Jedna od onih dobrih jeste da sam pročitala Onlajn devojku... To je definitivno najbolja knjiga koju sam do sada pročitala i zaista vam je preporučujem. Mnogo puta sam se smejala, ali i plakala. Pogotovo na kraju. Čula sam i vidjela na internetu da valjda postoji 'Girl Online 2' ili 'Girl Online On Tour'... Valjda neki drugi dio knjige. Ja se molim da zaista postoji i da će ga što prije prevesti na srpski jezik kako bi ga mogla pročitati. Oduševljena sam.
Jeste li vi pročitali Onlajn devojku? Ako jeste, šta vi mislite o knjizi? Mogli bismo da je iskomentarišemo preko mail-a ako želite: becreativea23@gmail.com !

Danas radim prvi collab ovog mjeseca (i u ovoj godini takođe), i to sa dragom Ksenijom Burić sa bloga My Life. Odabrale smo temu 'Šta raditi tokom zimskog raspusta', pa se iskreno nadamo da će vam se naši postovi dopasti. :)

1. Čitanje knjiga



Svi znamo zašto sam ovo prvo stavila. :) Ali da, zaista je potrebno što više čitanja, a pogotovo preko raspusta kada imamo više vremena. Opustite se i izaberite neku po vašoj želji (naravno, predlažem Onlajn devojku).

2. Gledanje filmova



Uživaj u filmovima! I sami znate da u toku školske godine nemamo baš dovoljno vremena za sve, pa ovo vrijeme iskoristite i da pogledate koji dobar film. Sada skoro sve filmove možete pronaći i na internetu, a jedan od najboljih sajtova je Filmovita. Ukoliko imate želju da pogledate neki film na netu, a ne možete ga pronaći, obratite mi se putem e-maila ili društvenih mreža, a ja ću vam dati link za njega. Nije sigurno da svaki ima na netu, ali 95% sigurno ima. I da, naravno, ne zaboravite kokice i koju drugaricu za ludu zabavu!

3. Pidžama žurka



Ako ste planirali da organizujete pidžama žurku, onda je zimski raspust pravo vrijeme za to! Pozovite drugarice i uživajte! Samo, ne zaboravite, prvo tražite dozvolu od roditelja!

4. Grudvanje (naravno, pod uslovom da ima snijega u vašem kraju)



Grudvanje nikada nije na odmet, pa i ove zime uživajte u grudvanju bez obzira koliko godina imate. Svako želi malo da se zabavi, zar ne?

5. Otputujte negdje



Ukoliko ste u mogućnosti, dobro bi bilo da malo otputujete na neko mjesto... Zamolite roditelje da vas odvedu kod bake i deke, strica i strine, ujka i ujne...To nam uvijek dobro dođe!

6. Budite kreativni



Nemojte se ulijeniti tokom zimskog raspusta. Budite kreativni, smišljajte nešto novo, pravite nove stvari, dekorišite, pišite... Nije na odmet! Iskreno se nadam da ću i ja u ovoj godini stavljati više diy postova, da vas malo inspirišem. :)

7. Shopping



Iskoristite makar jedan jedini dan i idite u shopping sa drugaricom. Sigurno ćete se tako malo više opustiti, ali nemojte pretjerati!

8. Ponovite gradivo



Svakako, tokom zimskog raspusta ne smijemo zapostaviti školu, gradivo, već sve moramo ponoviti kako bismo spremni ušli u drugo polugodište!


________________________________________________________

Pogledajte i Ksenijin post na istu temu - OVDJE.

Radujem se vašim komentarima!


E-mail: becreativea23@gmail.com
Fb. page: All For You
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic



You Might Also Like

55 komentara

  1. Odlican post draga 💖 Mnogo mi je drago sto smo saradjivale :) puno poljubaca💖💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ksenija! I meni je baš drago! Ljubac :* ♥

      Delete
  2. Predivan post,bas mi se dopada kako si ga odradila ❤!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Super idejice. Odlican post. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post!♥
    Ma da ja sam skoro sve uradila.Jedino mi onda preostaje ono pod brojem 8!Ali ja sam alergična na to tako da ne želim da dobijem osip!xd!Inače ideje su stvarno super!Grudvanje je sada moguće,jer je juče pao sneg (jeej)!♥A sada idem na Ksenijin post da vidim šta ću raditi.♥ Pozdrav!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na predivnom komentaru! Ljubim te :* ♥

      Delete
  5. Uff polako pocinje da mi bude dosadno na ovom raspustu pa zanimaciju pronalazim jedino u mom blogu, ali cu probati nesto sto si navela u postu, hvala ti sto si me podsetila... Inace nema potrebe da ti kazem ,,sjajan post'' kada znamo svi da je uvek vrhunski i vec smo svi navikli da tvoji postovi uvek budu savrseni <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tijana, hvala ti na predivnom komentaru! Baš si me obradovala! Ljubim i tebee ♥

      Delete
  6. 0dlicne ideje...♥
    Sve to stoji... Kod mene ima snega ali onaj koji se ''trosi'' i ne moze se nista napraviti od njega,cak i grudva nazalost haha. ♥♥
    Amina super post kao i uvek

    Novi: DIY POST
    Prosli: Recenzija nivea kreme

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga! Baš mi je žao zbog snijega :( ♥

      Delete
  7. Odličan post. Kod mene ima toliko snega da ne može ni da se izađe napolje. Slažem se da bi trebali da izađemo napolje sa društvom da se grudvamo, da čitamo knjige i da gledamo filmove. To je nešto što obožavam.
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Odlican post.Ali pored svih aktivnosti koje smo zamislili da radimo na raspustu i on ce nam polako dojaditi.
    Posjeti moj blog i uclani se ako ti se dopadne.
    http://girlwithstyle123.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Slažem se... ♥

      Delete
  9. Divan post i odlični saveti! Uživam čitajući svaki tvoj post Amina♥ Srećni praznici!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! I tebi takođe.. ♥

      Delete
  10. E draga,mozes pogledi moj novi baner?
    Da menjam nesto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledala sam i fenomenalan je, svaka čast! ♥

      Delete
  11. Super idejice, trudim se da sve od ovoga uradim tokom zimskog raspusta. Knjige su mi na prvom mestu i u njima najviše uživam :) :*

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anjice! Tako i treba! ♥

      Delete
  12. Savršen post, baš mi se dopada. Uživala sam čitajući ga! Inače novi banner je aposlutno predivan, sve pohvale Amina! <33

    Novi post ----> "Kako imati uspešan blog?" ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Mici! Baš mi je drago da ti se dopada! ♥

      Delete
  13. Odlican collab, super su sve idejice. :) ♥

    ReplyDelete
  14. Great post dear,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  15. Ajme kako dobar post ♥
    Objavljuj ovakve postove češće ♥
    Jedva čekam slijedeći post ♥
    POgledaj moj blog ako želiš
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Baš mi je drago da ti se dopada! ♥

      Delete
  16. Post je odlican, super ideje! Ja sam vec procitala Girl Online (kod nas se prevodi Cura na netu), i zaista je jedna od mojih omiljenih knjiga te takodjer jedva cekam da prevedu i ostale dvije. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Knjiga je zaista fenomenalna. ♥

      Delete
  17. Od ovoga svega bih izdvojila citanje, gledanje filmova i putovanje. Moje 3 omiljene stvari! <3
    Svidjaju mi se slike i kako si sve ovo spremila ☺

    Girly world

    ReplyDelete
  18. Sjajan post.❤ Prvo mesto na mojoj listi zauzelo bi citanje, a odmah nakon toga i crtanje posto sam zaista veliki ljubitelj.☺❤

    ReplyDelete
  19. Nice tips! Lovely photos ♡

    Have a nice holiday xx Love from Slovakia ~
    ♡ la vie est la petite licorne ♡

    ReplyDelete
  20. Jako si super sve ovo napisala, ti si mi idol :)

    Pogledaj moj prvi video https://www.youtube.com/watch?v=BLsiBjNpFDg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Saro, mnogo mi znači! ♥

      Delete
  21. great photos!
    xoxo Gi.

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    ReplyDelete
  22. Da li ima da se procita onlajn djevojka na netu?U pdf formatu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam sigurna, ali mislim da nema. :/ ♥

      Delete
  23. The pics are super cute, i love it. <3

    http://fiftyshadesofpink.blogs.sapo.pt/

    ReplyDelete
  24. Predobar post, ima li online devojka da se procita na netu? :)
    poseti:http://tomicmilena.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Nisam sigurna, ali mislim da nema.. Probaću da potražim, pa ako nešto nađem, objaviću vam u nekom narednom postu. :) ♥

      Delete
  25. Sve ideje su odlične , to je baš ono što i planiram da radim ( a i radim ) tokom zimskog raspusta ! :) Ja lično ipak najviše preferiram čitanje i gledanje filmova tokom hladnih , snežnih zimskih dana.

    Jana P. Diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja takođe... ♥

      Delete
  26. Lovely photos, great blog sweetie xx

    gingerebelq.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Odličan post :)

    nttp://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Slazem se sa svim ovim pogotovo sa ovim za citanje knjiga i da Onlajn Djevojka je best pogotovo za cure koje se bave blogom ili zele da se bave i mene je inspirisala da napravim blog :) ♥

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  29. Love the photos ! Excellent idea :)

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!