Patike koje će se najviše nositi ovog proljeća!

12.3.16

Znate onaj osjećaj, kada na svakoj drugoj osobi vidite neki isti (ili sličan) odjevni predmet, a vi ga nemate? Ja znam. Trenutno imam jednu takvu situaciju. Nije realno da sada svaka druga osoba nosi crnu kožnu jaknu, a ja je još uvijek nisam nabavila. Zaboravite na ovo što sam vam rekla, znam da vas ne zanima. :)

Uglavnom, ja trenutno 'patim' za nekoliko para patika u koje sam se zaljubila, i koje takođe nosi svaka druga osoba koju vidim. Bukvalno. Zato želim na vrijeme da se opremim tim stvarima, dok im je još normalna cijena. Možda su neki od vas, koji me prate na we heart it-u, vidjeli da često objavljujem slike patika. Imam neke svoje željice, ali sam odlučila da sa vama podijelim vrste, parove, oblike.. (kako god) patika, koje će se najviše nositi ovog proljeća. Nabavite i vi jedne dok još nije kasno! I da, obavezno mi u komentaru napišite koje su patike vaš favorit (ili koje patike želite/imate). :)

1. Adidas Superstar


Adidas Superstar postaju sve modernije i sve se više nose. Jako su slatke, imah ih u raznim bojama, i mnoogo mi se dopadaju. Šta vi mislite?

2. Nike Air Force


Ja već imam Nike Air Force...lažem, imam neke slične njima koje sam kupila u NEW YORKER-u. Ostaviću vam sliku ispod, a imate je i na mom instagramu. :) Koštale su oko 35€. Jako su udobne, lagane, i jedina mana im je prljanje. 



3. Nike Original


Ove su mi patike definitivno najljepše, i prva naredna obuća koju ću kupiti - biće one (nemojte me držati za riječ :P). Preslatke su, moderne, lake, udobne... I odlično se slažu uz svaku kombinaciju! Toplo vam ih preporučujem! 

4. Converse All Star


Ja mislim da starke nikada neće izaći iz mode... Uvijek će se nositi i svako mora imati barem jedan par. Sada ih ima u radnim bojama, dezenima, i dostupne su svima. Sa njima ne možete da pogriješite! :)

5. Vans


Vansice su patike koje su relativno u posljednjih nekoliko godina počele da se više nose kod nas, pa sam i ja prošle godine sebi nabavila jedne cvetnog dezena. Takođe sam ih kupila u NEW YORKER-u, za nekih 15€. predpostavljam da nisu originalne, ali to je manje važno. Bitno je da su udobne, kvalitetne i da izgledaju kao Vansice. :) Zar ne?

*Sve slike preuzete su sa www.weheartit.com.




Prije nego završim ovaj post, jednostavno moram da vam se zahvalim na 240+ čitalaca i 36 000+ pregleda! Divni ste! Hvala vam što ste svo ovo vrijeme uz mene, i što me podržavate! Dobro ste reagovali na prvi post iz rubrike 'My Opinion...', tako da će se nastaviti, i trudiću se da od sada pišem neke vama zanimljivije teme. Pa, ako imate neke prijedloge, željice, pišite mi u komentarima!

To bi bile patike koje će se definitivno najviše nositi ovog proljeća. Nadam se da imate makar jedne (od ovih 5), ali ako nemate, vjerujem da ćete ih uskoro nabaviti... Pišite mi u komentarima, takođe, koje postove (uopšte) želite da vidite na blogu, i da li su vam ovakvi postovi možda malo dosadni. Nikada ne znam šta se to vama najviše dopada, tako da mi pišite, kako biste na ovom blogu vidjeli postove koji vas zaista interesuju! ♥

Radujem se vašim komentarima!

P.S. Radim na novom dizajnu. Jedva čekam da mi prođe rođendan, hehe. :D

E-mail: becreativea23@gmail.com
Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic


You Might Also Like

19 komentara

  1. Trenutno najviše želim Adidas Superstar. :D Starki imam i previše i ne planiram da kupujem nove, Vansice sam prvi put kupila ove godine i predivne su mi, imam Nike patike koje su slična ovima sa slike, a Air Force mi se više ne dopadaju toliko koliko su mi se dopadale ranije. Mislim da su preskupe, a tvoje ih super menjaju i baš su lepe. :) Super post. :**

    Anja's diary

    ReplyDelete
  2. Odličan post, slažem se! :-)

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vans patike su predivne! U zadnje vreme me oduševljavaju. Najlepše su mi starke, njih treba da kupim kao i NIKE patike. U poslednje vreme su sve lepših dezena!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Od ovih imam jedino Adidas Superstar bele i obožavam ih!Starke će se uvek nositi,naravno.Sledeći par koji želim su Vans💗

    ReplyDelete
  5. Imam Nike Air Force. Zaljubljena sam u njih, bukvalno! Odličan post, vrlo originalna i zanimljiva ideja! ❤☺

    Novi post kod mene!
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jedina obuća koju nosim su patike, tako da mi se post baš dopao. A moja velika želja su Adidas Superstar i Nike Original jer se kao što si spomenula, mogu kombinovati uz sve! Uglavnom, divan post Amina! ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. JA starke jako volimm i iz godine u godinu se sve vise nose. Nemam bele starke i trenutno hocu njih da kupim,uz sve se uklapaju i super su mi. I nike air force su mi bas simpaticne patike. Odlican post Amina ♥

    ReplyDelete
  8. Omiljeni brend mi je Nike, i posedujem ih :) Super ideja za post :) <3

    Fashion Lover

    ReplyDelete
  9. Superstar sam jakoo dugo trazila i jedva uspela da ih nabavim i to u najpopularnijom belo-crnoj nijansi. Tako da su one moj ovogodisnji favorit. Ali naravno starke su nezamenljive i prosto pravi klasik. :)

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Imam skroz bele Superstar i to su najdivnije i najudobnije patike koje sam imala, i mislim da definitivno ne postoje lepše jer idu bukvalno uz sve. Odličan post! :*

    Shine perfection <-- Novi post

    ReplyDelete
  11. Adidas Superstar su fenomenalne i najviše mi se sviđaju prve, skroz bele :)
    Potrudiću se da ih u što kraćem roku nabavim :)
    Ali generalno, kao što si i napisala, belim patikama je jedina mana prljanje, jer ja imam skroz bele Nike AirMax i starke i isprljaju se, a da ti i ne znaš kada su se isprljale :D
    U svakom slučaju, odličan post :)

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----

    ReplyDelete
  12. Sve što ja vidim na ovom postu je goals, goals, goals svuda haha *-*
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post na mom blogu + novi proljetni izgled :)

    ReplyDelete
  13. Super post!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Super post!
    Slazem se da su navedene tenisice vrlo popularne. Ja od njih imam bijele starke i jedne tigraste vansice.
    Ja bi takoder na ovaj popis dodala i Nike Air max koje nosi skoro svaka 10 osoba.

    ReplyDelete
  15. Jako originalna ideja za post, sve patike su prelepe. Nike Original vec jako dugo zelim da kupim. Super post ♥

    ReplyDelete
  16. Odličan post! Mislim da si jako originalna osoba. ♥

    ReplyDelete
  17. Divan post draga moja, ja sam otkada znam za sebe zaluđena Adidas patikama i uvijek su mi na prvom mjestu. Predivne su i osim toga jako udobne. <3
    Starke su uvijek klasika jer su predivne tako da :) :*
    http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  18. Converse and superstar are the best for me =). !

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!