Spring Essentials

2.3.16

Ja volim sva godišnja doba. Svako je posebno na svoj način i svako nosi neku određenu poruku. Volim proljeće jer sam se rodila 'u tom godišnjem dobu'. 21. marta zvanično će početi, pa da ne bih gubila vrijeme, istražila sam šta će se to nositi ovog proljeća. Odlučila sam da to ovog puta podijelim sa vama, pa se nadam da će vam se dopasti. :)


1. Black Jacket / 2. Floral / 3. Pastel Colors / 4. Stripes / 5. Scarves / 6. Floral and cat sunglasses

Što se tiče crne kožne jakne, postaje sve popularnija. Vjerovali ili ne, još uvijek je nisam nabavila, ali uradiću to što prije. Garderobu i aksesoare cvjetnog printa sve više i više kupujem. Oni će biti pravi hit ovog proljeća! Pastelne boje će ovog proljeća imati poseban značaj, iako su moderne neovisno godišnjem dobu. Preporučujem vam torbe pastelnih boja, pogotovo pastelno zelene, plave i roze. U zadnje vrijeme mi se jako dopadaju prugaste majice, tako da ću nabaviti makar jednu takvu. Šalovi, marame i ešarpe nikada neće izaći iz mode, pa će se tako nositi i ovog proljeća. Definitivno ću se baciti u potragu za njima! I nezaboravan dio svake kombinacije, bez obzira na to koje je godišnje doba, jesu naočare! Ovog proljeća nosiće se cvjetne i tzv. 'cat sunglasses'


Nadam se da vam se post dopao i da ste dobile neku inspiraciju! Šta vi mislite da će se nositi ovog proljeća? Jako bih voljela da čujem (pročitam) vaše mišljenje!

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: becreativea23@gmail.com
Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic



You Might Also Like

12 komentara

  1. Jako mi se dopadaju sve stvarčice koje si pomenula! Jedino što nisam preterani ljubitelj kožnih jakni. Obožavam cvetni print, pruge i pastelne boje. Boja torbice je prelepa! :*

    Anja's diary

    ReplyDelete
  2. Super post kao i uvek.
    Ja jako volim kozne jakne i te cvetne stvari. Imam koznu jaknu,trebam da kupim neke cvetne stvarcice i nove naocare.

    Miljana Easy Skillful

    ReplyDelete
  3. Sve sa slike mi se dopada i baš sam srećna što će se sve te stvari nositi, jer ih obožavam! :)
    Odličan post :)

    Novi post je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ReplyDelete
  4. Odličan post, stvarčice su stvarno predivne! Ja najviše volim nositi marame i garderobu cvjetnog printa, iako mislim da su sve više u modi pocijepane farmerke ili čak pocijepani šorts. :-)♥

    http://javelina03.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kožna jakna je za mene uvek "must have", a takođe jako volim i pastelne nijanse.
    Posetite moj blog i učlanite se, uzvraćam. Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  6. Odličan izbor, sve mi se dopada! Kožne jakne obožavam, kao i marame.
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Amazing picks! xo

    http://www.aimeroseblog.com

    ReplyDelete
  8. I ja volim ovaj početak budjenja prirode i dolazak veselih boja, super post
    ako zelis zaprati me-> uzvracam

    recenzije11.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Meni se ova suknja jako dopada i bas bih volela da imam jednu takvu, torbica je takodje super, a sto se tice kozne jakne savrsena je... Super odabir Amina <33333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Ja obožavam kožne jake i ako je nisam nabavila! Moram da kupim i bajkerke, bile su baš popularne. Inače, njih bih zajedno uklopila u neku dark kombinaciju. Cvetni print je moja večna ljubav. ♥

    Novi post: sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Izgleda da se ovogodišnja prolećna moda složila sa mojim ukusom! Izgled bloga ti je predivan!♥☺

    ReplyDelete
  12. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!