Beautiful Day In My Town

24.4.16



Zdravo svima! Konačno stižem da napišem još jedan post ove nedjelje. Odavno nisam pisala postove u kojima sam koristila svoje sličice, ali konačno evo prilike! Prije par dana bila sam na mali izlet sa drušvom i šetali smo po Barskoj obali, pa sam ja svaki čas zastajala kako bih napravila što više fotografija. Nadam se da će vam se one dopasti, tako da obavezno ostavite komentar, jer želim da pročitam vaše mišljenje! :)

• • • • • • • •





Uz ovako topao dan, uvijek dobro dođe i po koji sladoled. :)




Galerija V.A Leković u Baru; izložba fotografija iz podvodnog svijeta

• • • • • • •

Nadam se da su vam se fotografije dopale! Ja sam jako uzbuđena i spremam se za svoj rođendan koji je u utorak (26. aprila), tako da neću pisati postove do narednog vikenda. Nadam se da razumijete. Takođe, u srijedu mi je takmičenje iz solo pjevanja, pa mi poželite sreću! :) 

P.S. Ko nije pročitao prethodni post (ili mu je potrebna pomoć oko preuzimanja muzike na iPhone uređaj) može ga pogledati OVDJE.

- Radujem se vašim komentarima! ♥

Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic




You Might Also Like

69 komentara

  1. Moreeee, aaaa *---* Fantastične fotkice, draga. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti kaća! Ljubim te :*

      Delete
  2. Auuu koliko savrsenih fotografija! Ocarana sam! 😍

    Shine perfection <-- Novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju Angelina, hvala ti na komentaru! ♥

      Delete
  3. Slike su vrhh! Čime slikaš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Slikam telefonom (iPhone 4S) ♥

      Delete
  4. Oduševljena sam sa fotografijama. :-)

    ReplyDelete
  5. Slike su prelepe, ali stvarno. Mogla bi češće da objavljuješ postove sa svojim slikama. Srećno na takmičenju i srećan rođendan! ❤☺

    Collab na mom blogu
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Milice! Mnogo mi znači! ♥

      Delete
  6. Fotografije su stvarno prelepe. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fantastične fotografije :) Srećno na takmičenju :) I takođe srećan ti rođendan (unapred) :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Branka, mnogo mi znači! ♥

      Delete
  8. Eto ja već neko vrijeme želim more,a ti si mi tu želju rasplamsala,joj,joj,kada već ne mogu imati pravu zimu,onda želim na svoje drugo omiljeno godišnje doba,a to je LJETO!!

    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/-kod mene post,sa slikama i na temu prolejeć,pa škicni i komentiraj,a i zaprati ako želiš,mogo bi mi značilo!!Pliz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam ti malo približila ljeto i more, ali ne brini - ono uskoro zaista stiže! Pogledaću tvoj blog. :) ♥

      Delete
  9. Odličan post! Čula sam da je u Baru jako lepo, kod nas u Srbiji danas nije lepo vreme, međutim juče je bilo strašno toplo. Uživajte u lepom vremenu! ♥


    allKatie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga! Nije ni kod nas danas (i juče) baš lijepo vrijeme, ali je inače jako toplo. :) ♥

      Delete
  10. Slike su preeeeesavrsene..♥♥ Inace, meni je rodjendan 2 dana posle tvog hahaha.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, znači mi! Jao, baš mi je dragoo.. Srećan rođendan unaprijed. :D ♥

      Delete
  11. Love your blog, I am a new follower <3

    ReplyDelete
  12. Jooj, slike su prelijepe! Bravo! Srecan rodjendan unaprijed! :*
    Uclanila sam se na tvoj blog, pa ako ti se svidi moj blog uzvrati. :)

    lejlaleca.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, mnogo mi znači! Pogledaću tvoj blog! ♥

      Delete
  13. Slike su preprepresavrsene!!Srecan rodjendan unapred ❤❤☺.

    ReplyDelete
  14. Magicne i predivne slike, stvarno sve pohvale za tebe :) Zelim ti da super prodjes na tom takmicenju solo pevanja i verujem da ces biti najbolja tamo <3 Zaista sam uzivala gledajuci ovako savrsene slike, svaka cast :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, mnogo mi značii!! ♥

      Delete
  15. Sjajan post!Jako mi se svidjaju slike,a i dizain bloga je super!Pratim te!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odličan post, draga! Slike su predivne! Srećan rođendan unaprijed i srećno na takmičenju. ☺

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, mnogo mi znači! ♥

      Delete
  17. Slike su predivne, kao i samo mesto. Sigurna sam da si uživala pored takvog prizora. :)

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Uživam u tom prizoru skoro svakoga dana. ♥

      Delete
  18. nice vievs *.*
    http://magdelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Savršene fotografije. Svaka čast. Vidi se da vam je stvarno bilo lepo i da ste uživali. Unapred ti srećan rođendan,provedi ga najbolje što umeš. Takođe želim ti sreću na takmičenju.


    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, zaista mi mnogo znači! ♥

      Delete
  20. Fotografije su savršeneee! I blog je predivan! Svaka čast! ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  21. Božanstvene fotografije, ja sam oduševljena! Bravo draga, sve pohvale! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Mici! Mnogo mi znači takav komentar od tebe! ♥

      Delete
  22. Prekrasne slike! Baš me sve ovo podsjeća na ljeto,ne mogu više čekati.

    Kiara

    ReplyDelete
  23. Wow, these pictures are gorgeous, it looks like such a beautiful place. You have a wonderful blog, would you like to follow each other ?

    ReplyDelete
  24. Dear, I love this post so much.
    P.S. I already follow you on GFC.
    xoxo

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
  25. Imas predivaan blog zato evo follow od mene! <3

    ReplyDelete
  26. super fotke <3

    p.s pratim te preko GfC ... bilo bi lijepo da uzvratis

    Vildana,
    Little Obsessions

    ReplyDelete
  27. Post ti je predivan! Slike su fantasticne! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  28. Kakve savršene slike :) Stvarno sam uživala. Srećan ti rođendan! Od srca ti želim samo najlepše :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga! Drago mi je da ti se slike dopadaju. ♥

      Delete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Draga zadovoljstvo mi je pratiti tvoj blog,tako je sveden i prelijep,baš po mom ukusu...Slike su prelijepe. Koji je ovo grad u Crnoj gori? Očekujem novi post i rezultate od takmicenja i sretan rođendan sa zakasnjenjem <3
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na divnim riječima! Ovo je grad Bar. :) Na takmičenjima sam osvojila jedno treće i jedno prvo mjesto. ♥

      Delete
  31. nemam i phone ali sve jedno nekom je sigurno znacila tvoja pomoc :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
  32. Grad u kojem živiš je preeeeeeeedivan!! *O* Ljubomorna sam hahhah :)

    ReplyDelete
  33. Slike su savršene. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ♥
    → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!