Sajtovi koje preporučujem!

9.4.16

Vidjela sam da dosta blogerki u posljednje vrijeme piše post na ovu temu, pa sam odlučila da i ja sa vama podijelim neke sajtove koje najviše volim i posjećujem. Prije svega, želim da vam se izvinim što dugo nije bilo postova, ali nisam stigla da ih napišem zbog mnogo obaveza. Imala sam neko takmičenje, probe svaki dan, školu... A nekad imam pravo i na slobodno vrijeme. Nadam se da razumijete. :) Uživajte u postu!

1. THE FACES OF FACEBOOK


Svaki put kada uđem na ovaj sajt zaprepastim se od broja facebook profila. Najbolje od svega je to što možete kliknuti na neki od ovih kvadratića da ih približite i time možete pronaći profil neke osobe u svijetu. Da biste posjetili ovaj interesantan sajt, kliknite ovdje -> THE FACES OF FACEBOOK



Name combiner je sajt na kome možete sastaviti svoj nadimak. Npr. upišete ime i prezime (ili samo ime) i sajt će vam ponuditi neke ideje za vaš nadimak. Možda zvuči glupo, ali je mene oduševilo! Pogledajte i vi klikom ovdje --> Name combiner

3. 29a.ch - Neonflames


Kada god vam je dosadno, možete posjetiti ovaj kreativan sajt na kome možete praviti ove kao 'Neonflames' koji izgledaju predivno. Da biste posjetili sajt kliknite ovdje -> 29a.ch - Neonflames



Ovaj sajt je definitivno najbolji sajt koji sam do sada vidjela. Poenta: ovaj sajt vas vodi do raznih drugih sajtova koji postoje. Ja sam tako naišla na neke exta sajtove, kao i na neke koji nisu imali baš smisla (ali OK). Probajte, nećete se pokajati --> The Useless Web

5. SAJTOVI ZA DOSADU:


*Morala bih još da dodam sajt 'Worldometers', sa kojim nas je upoznala Andrijana. Možete da pogledati OVDJE.

To bi bili sajtovi koje vam preporučujem. Obavezno pogledajte one 'za dosadu'! Nadam se da vam se post dopao. ♥

Radujem se vašim komentarima! :)

Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

36 komentara

  1. Zanimljivi predlozi, draga. :)
    Učlanite se na moj blog ako želite, uzvraćam ------> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Aa baš kul ideja za post! Ekstra sajtovi, baš za zanimaciju. :D

    ReplyDelete
  3. Ovi postovi su mi baš genijalni!♥ Ni za jedan od ovih sajtova nisam čula, ali mi se čine veoma zanimljivi, pogotovo ovi za dosadu.☺

    ReplyDelete
  4. Odlična ideja,ovaj zadnji za dosadu ej baš fora,osim što me bole oči od gledanja.

    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/-učlanite se u moj blog ako želite,uzvračam!

    ReplyDelete
  5. Odlični su sajtovi, hvala ti što si to podelila sa nama :)
    Ovi za "ubijanje dosade" su zaista zanimljive :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! ♥

      Delete
  6. Hvala ti sto si posjetila moj blog,zapratila sam te <3 !

    infashionistastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! ♥

      Delete
  7. E bas su zanimljive, prvi put cujem za neke :-)
    Hvala sto si podelila <3

    NOVI POST!
    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE SE, UZVRACAM :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/04/keep-calm-be-evil.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi! ♥

      Delete
  8. Zanimljivi predlozi! Super

    poljubac Adela Acanski

    ReplyDelete
  9. Svi sajtovi su predobri, mada ja iskreno, nisam cula ni za jedan od njih :D Najvise mi se dopada The Usless Web, nekako mi je najzanimljiviji, ali su i ovi ostalu super :) Sve pohvale za tebe <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se on najviše dopada! Hvala ti mnogo! ♥

      Delete
  10. Svi sajtovi su zanimljivi.Ovaj prvi mi se najvise svidja neverovatno koliko ljudi poseti facebook.A ove zadnje i nisam bas shvatila,mozda meni ne rade jer sam na telefonu 😂😂❤❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com-novi post

    ReplyDelete
  11. Zanimljive preporuke. Mislim da nisam čula za nijedan sajt, ali nekoliko ću da isprobam ovaj trenutak ;) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zanimljivi sajtovi! Odlična tema za post! ☺

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. So fantastic.
    http://www.glaringwaves.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Ooodlican postt Moj blog:http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  15. EOS giveaway je na blogu
    pogledaj vise na
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Anonymous15.4.16

    Caooo
    Znas li neki program za pjesme, a da se ne skida sa iTunesa jer to dugo traje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15.4.16

      Zasto ja ne mogu naci neke programe evo spotify

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!