10 Instagram accounts you should follow

24.5.16

Instagram imam već godinu i po dana i ne odvajam se od njega. Do sada sam uvidjela da ima mnogo dobrih instagramera, pa sam odlučila da sa vama podijelim one koje najviše pratim i čije mi se fotke najviše dopadaju! Moram napomenuti da ovdje nisam uvrstila profile poznatih osoba (poput Sel, Zoelle, Marije Žeželj i sl), već nekih manje poznatih ljudi koji zaslužuju veću popularnost. Uživajte! :)

• • • • • • •


Mislim da već svi znate za Andrijanin genijalan profil, a za vas koji niste znali moram reći da ste mnogo propustili. :) Sigurna sam da će Andrijanin profil meni biti omiljeni sve dok postoji, jer ima zaista predivne fotografije koje svi obožavaju. Inače, ona je blogerka sa bloga Kapege (www.kapege.com), pa ga posjetite ako već niste! :)

• • • • • • • 
@cuteinstgram


Julie je takođe blogerka sa bloga Julie's Life, a ima predivne fotografije i inspirativne poruke u njihovim opisima. Ja uživam u razgledanju njenog profila, a vi? :) Obavezno je zapratite!

• • • • • • •

Draga Marijana sa bloga In My Heart takođe ima predivan instagram profil. Ukoliko je ne pratite, počnite, jer sam ja oduševljena njenim fotkama! Takođe, ako je niste pratili na blogu, to možete činiti od sada! :D

• • • • • • •

A photo posted by 📚Sad Znam™ (@sadznam) on

Mislim da mi je ovo trenutno omiljeni instagram profil, jer svakodnevno naučim nešto novo i iznenadim se nekim ludim činjenicama. Svima vam preporučujem da ih zapratite, nećete zažaliti! I da, ako niste znali, čovjek tokom zivota pojede 8 paukova dok spava. Hmm...

• • • • • • •

A video posted by Hair Tutorial (@hairarttut) on

Oduvijek sam voljela ove profile na kojima mogu pokupiti razne trikove ili naučiti nešto novo iz određene oblasti. Ovo je upravo jedan takav profil, na kojem se nalaze razni tutorijali za frizure, kao i neki trikovi poput ovog na snimku gore. :) Obavezno ih zapratite, i uživajte!

• • • • • • •


Marina takođe, kao i Andrijana, ima fenomenalan instagram profil. Njene fotke me nekada toliko inspirišu i obraduju, da to ne mogu opisati riječima. Trk na njen profil i zapratite je, i vidjećete o čemu vam govorim. :)

• • • • • • • 


Baš kao što oni navode 'Updejtujemo vaš mozak svaki dan'... Još jedan profil na kojem možete mnogo naučiti, i mnogo zanimljivih činjenica saznati. Toplo vam preporučujem da ih zapratite, ništa vas ne košta - a saznaćete toliko toga. :)

• • • • • • • 


Fenomenalan fashion & beauty profil na kojem možete pronaći inspiraciju, u to sam sigurna. Maja je divna blogerka sa bloga Maja's Muffin, pa je zapratite ako već niste. Odlična je modna inspiracija (što sam već navela) i ima savršene fotografije. :) Takođe, moram navesti da živi u Sloveniji. Majo, ako ovo čitaš, jedan veliki pozdrav od mene! Ljubim te! ♥

• • • • • • •

A video posted by Nails Videos (@nailsvideo.z) on

Ako su vam potrebni predivni tutorijali za pravljenje manikira/pedikira - sada znate gdje da ih tražite i gledate. Ovo je definitivno najbolji profil sa tutorijalima, zato ih zapratite (ako volite lakiranje noktiju). Sigurno nećete pogriješiti. :)

• • • • • • •


Milica je takođe divna blogerka (Style On First Place) i instagramerka, koja ima fenomenalne fotografije. Zavirite i u njen profil, sigurna sam da će vas oduševiti, isto koliko je i mene! :)

• • • • • • •

To bi bilo to što se tiče ovog posta! :) Nadam se da vam se dopao. Ukoliko pratite neke od ovih profila, pišite svoje mišljenje u komentarima. Takođe, ne zaboravite mene da zapratite na instagramu:


Radujem se vašim komentarima!

Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

34 komentara

  1. Hvala puno za te divne riječi :)) xx Maja

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno što me redovno pratiš i na blogu i na Instagramu. Stvarno si divna! Mislim da je ovo prvi put da je neko spomenuo moj profil na Instagramu i to mi puno znači. Beskrajno sam ti zahvalna! Ja pratim skoro sve osobe koje si ti ovde pomenula. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Milice, drago mi je što tako misliš! Ali zaslužuješ mnogo više! ♥

      Delete
  3. Super ti je post i izbor profila. :D

    ReplyDelete
  4. Hvala ti još jednom draga moja Amina <3 Ljubim te! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu draga! Zaslužuješ mnogo više! Ljubim i ja tebe! ♥

      Delete
  5. Odlican post dragaa,ja najvise od ovih instagram profila pratim Andrijanu (vesnikproleca) i Milicu Stanisic (kreativnavila).

    ReplyDelete
  6. super post! <3
    Andrijana @vesnikproleca i Milica @kreativnavila zaista imaju predivne fotografije.:)

    ksendzi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, slažem se. :) ♥

      Delete
  7. uuu, I need to check these out! Thanks for sharing!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome, thank you for comment! ♥

      Delete
  8. Hvala ti puno draga na divnim recima, zaista sam pocastvovana sto se blogerki kao sto si ti dopada moj instagram profil!☺ Hvala ti puno, jos jednom!☺ ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu! Zaslužuješ mnogo više! ♥

      Delete
  9. Super post! Svi mi accounti izgledaju super! Zapratit ću bar jedan...

    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E , da i ako može follow for follow?

      Delete
  10. Zapratiću sve ove profile!Post je zaista fanstastičan! ♡

    ReplyDelete
  11. Zapratiću sve ove profile!Post je zaista fanstastičan! ♡

    ReplyDelete
  12. Predobar post i predobar blog :*

    ReplyDelete
  13. Lijep post! @cuteinstagram već follujem, a ove ostale ću sigurno razgledati.

    Ako želiš postani moj čitatelj. Upravo sam napravila svoj prvi post.😊☺http://mlogcomfycorner.blogspot.hr/2016/05/1-post.html?m=1


    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Pogledaću tvoj blog. ♥

      Delete
  14. Odličan post <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Citajuci post vec sam zapratila nekoliko profila! :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Izvini molim te što tek sad stižem da pogledam tvoj post. Stvarno si me iznenadila i obradovala. Instagramu posvećujem dosta pažnje i slaganju galerije tako da mi je zaista mnogo znači kada to još neko primeti. U poslednje vreme nisam bila toliko aktivna ali krećem ove nedelje :)
    Hvala još jednom od srca :*

    ReplyDelete
  17. molim vas kliknite ovde:
    http://www.romwe.com/Embossed-Faux-Leather-Trapeze-Bag-Light-Blue-p-160930-cat-692.html?utm_source=highheelpoodl.blogspot.rs&utm_medium=blogger&url_from=highheelpoodl

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!