May Favourites

4.6.16


Maj mjesec je za mene itekako važan, iz mnogo razloga. Među svim tim razlozima, izdvaja se Međunarodni festival mladih izvođača VIVO na kojem sam učestvovala i osvojila prvu nagradu (fotografije diploma i nagrade sa svih takmičenja objaviću vam u posebnom postu). Protekle nedjelje bila sam baš zauzeta i falilo mi je inspiracije, pa sebe nisam htjela da tjeram na pisanje postova. U dvije nedjelje 4 koncerta - nije to lako izdržati. Pored toga tu je i škola i ostale obaveze. I dalje se nadam da sve to razumijete. :)
U ovom postu vam donosim favorite maja. Sve su to neke moje preporuke, kako beauty proizvoda, tako i filmova, knjiga itd. 

• • • • • • •

1. Baby Lips Dr.Rescue


Imam 2 od 3 Baby Lipsa Dr.Rescue (u narandžastoj i tirkiznoj boji). Ne ostavljaju neki veliki trag na usnama, ali oba mirišu na mentol. Moram reći da sam ovaj na slici gore najviše koristila i odlično hidrira usne. Ne razlikuje se mnogo od ostalih labela i proizvoda za usne, tako da, što se toga tiče, ne morate ga kupovati ako vam nije potreban. :) ♥ Svakako ga preporučujem.

Ocjena: 9/10
Cijena: 1,5 - 2€

• • • • • • •

2. AVON - Little Black Dress


Ovaj sam parfem dobila od druga za rođendan i mogu vam reći da je fenomenalan! Predivno miriše i baš je nekako po mom ukusu. Svima ga preporučujem! :)

Ocjena: 10/10

• • • • • • •

3. FA Fresh & dry


Još jedan poklon, ali ne za moj, već za sestrin rođendan (dobijen), kojim sam se oduševila. Ovaj dezedorans toliko divno miriše da sam oduševljena! Imam isti ovakav roll-on ali ga slabije koristim. :)

Ocjena: 10/10

• • • • • • •

4. Harry Potter i kamen mudrosti - J. K. Rowling (film i knjiga)


Da nije bilo naših 'kul lektora' (Anja, pronađi se :D) možda nikada ne bih pročitala ovu knjigu, već bih samo odgledala film koji se ne može uporediti. Hari Poter je knjiga koju ću dugo pamtiti... Sastoji se iz 7 djelova i jedva čekam da pročitam i ostale djelove (nadam se da će mi se ukazati prilika). Film mi je bio pomalo dosadan (u nekim djelovima) jer sam znala sve što će se dogoditi, i malo sam se razočarala zbog nekih stvari... Izbacili su mnoge važne scene. Ovo je bio prvi put da sam pogledala film i pročitala knjigu, i uporedivši to, slobodno vam mogu potvrditi DA JE KNJIGA BOLJA OD FILMA. Hiljadu puta. (Trenutno čitam Onlajn devojku na turneji, sigurna sam da će biti u narednim favoritima, hehe.)


Ocjena za film: 8/10
Ocjena za knjigu: 10+/10
Film možete pogledati: OVDJE
Cijena knjige: 8, 50 - 12,00 € (zavisi na kom mjestu kupujete)

• • • • • • • 

5. Alan Walker - Faded


Najomiljenija pjesma zauvijek. Molim vas sve koji niste poslušali da poslušate. Ja sam opsjednuta. Čak učim i da je sviram na klaviru. :D

• • • • • • • 

6. Amir - J'ai cerche


Važi isto što i za prethodnu pjesmu, s tim što bih dodala da je Francuska bila moj favorit na ovogodišnjem Eurosongu. Amirova pjesma je bila definitivno najbolja! :) Naravno, i predstavnica Srbije i Hrvatske bile su fenomenalne, ali ovo je nešto posebno...

• • • • • • •

To su bili moji favoriti! Nema ih mnogo, ali sam se potrudila da izaberem one prave. Moram da vam kažem da uskoro pravim Q&A, ali blagovremeno ćete biti obaviješteni o svemu. Nadam se, takođe, da će ovog ljeta biti neki giveaway (povodom 300 članova i sl) pa ostanite uz moj blog! :) ♥


Radujem se vašim komentarima! ♥

Fb. page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina


You Might Also Like

42 komentara

  1. Lovely post! I am new follower GFC and hope you can follow me too) xx

    ReplyDelete
  2. Divne su ti fotografije. <3

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Svidjaju mi se tvoji favoriti. Ja imam coral crave iz te kolekcije BL-a i meni je savršen, čak bolji od ostalih balzama. Poslednjih dana tražim neki lep dezedorans da kupim, pogledaću ovaj FA, a Harry Potera idem sada da gledam, najzad sam ga pronašla na zevalo.net ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fotografije su odlicne kao i favoritii ❤

    https://mirjanasite.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Predivan post kao i fotografije!:) Definitivno ću morati da probam BL Doctor Rescue proizvode jer sam primetila da ih blogerke dosta hvale, a ja nikako da se setim da kupim neki kada sam u nekoj drogeriji. :) <33

    In my heart

    ReplyDelete
  7. Odlični favoriti :)

    Pogledaj moj novi post -> https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Harry Potter zauvek! Definitivno najbolji film i knjiga ikada.♥♥ I ja imam ovaj Avonov parfem i stvarno je odlican.♥

    Na mom blogu je post o maturi, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Čestitam ti na osvojenom prvom mjestu! :)
    Zoella je rekla da trenutno piše i treći nastavak Online djevojke, a ja sam nedavno pročitala prvi i tražim drugi tako da sam vrlo uzbuđena.. :D


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. MOLIM?! Znači toliko si me obradovala ovim da ne mogu da ti opišem.. Moram sve to sad da istražim. :D ♥
      Hvala ti na komentaru! ♥

      Delete
  10. Čestitam na prvom mjestu!
    Ovaj baby lips izgleda baš nekako tumbrl, zbog toga bih ga bar voljela, ali nije još došao kod nas!
    Avonov parfem sam probala i zaista sam oduševljena! Super favoriti ☺

    ReplyDelete
  11. Hha,kod mene će u favorite Harry Potter i odaja tajni,jer sam Kamen mudraca vratila u knjižaru.I svakako se slažem,film nije ni sluga knjizi.Čestitam ti na prvom mjestu!

    ReplyDelete
  12. I have to comment on pictures because they are great, as always. :)
    Just continue with Harry Potter, you'll see, they are the greatest books of all time!
    dr-problem-my-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Čestitam na prvom mestu! Odličan post i sličice su predobre! ❤

    ReplyDelete
  14. *_____* Slike i blog izgledaju presavršeno *in love*

    http://writtingguy.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Ovaj parfem je među mojim omiljenima već osta dugo. DEzodorans je isto atko lep, jako osvežavajuć miris.☺ A od pesme Faded ne mogu da se odvojim-stalno je slušam! Predivne fotografije!♥♥

    Pametno dete

    ReplyDelete
  16. Odlicni favoriti,ovaj parfem sam koristila prosle godine,stvarno je super! ♥

    ReplyDelete
  17. Predivan post,slike su super <3!I ja imam Dr.Rescue babylipseve samo sto kad sam ja kupovala nije bilo plavog :(!Sve je superr,jedva cekkam novi post!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anđela! Potraži ponovo, sigurno ga ima. ♥

      Delete
  18. Čestitam na prvom mjestu!
    Avonov parfem želim isprobati već jaako dugo, morat ću si ga naručiti pošto čujem samo riječi hvale o njemu.
    Odličan post <3

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  19. Odličan post!Pjesme mi se jako dopadaju!

    ReplyDelete
  20. Čestitam, mila! Super favoriti. Parfem je stvarno odličan, obožavam ga. :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ja imam ovaj treci baby lips i svi su od mentola,ali mi se bas svidaju,avonov parfem sam isprobala i bas mi se svidja,a i mnogo volim Harrya Pottera!Odlican post!Svidaju mi se sve stvari!

    Posjeti moj blog i uclani se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super favoriti!Pratim te ,ako ti nije problem da uzvratis!
    http://bestofmeblogspot.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!