10 Fashion&Beauty Tips&Tricks You Should Know

19.7.16

Zdravo svima! :)

Prvo, želim svima da se izvinim zbog gomilu wishlista proteklih nedelju dana. Malo sam bila pod pritiskom ali svima vam obećavam da će od danas biti mnogo više tematskih postova. Nisam mogla da pobegnem od tih saradnji ovih dana, tako da se nadam da me razumijete. U narednom periodu trudiću se da objavljujem što više kvalitetnijih i zanimljivijih postova. Obećavam! A ja ispunjavam obećanja. :) (P.S. Imam još jednu wishlistu da objavim u narednom periodu, ali ću se potruditi da to bude što kasnije.)

U ovom postu odlučila sam da sa vama podelim par FASHION tips&tricks koje sam naučila u posljednje vrijeme. Nadam se da će vam se dopasti i da će vam koristiti, naravno. :)

• • • • • • •


1. Ako vam je priroda podarila poveće poprsje, izbjegavajte velike debele pletene džempere. Možda mislite da one pokrivaju taj deo i čine ga manje upadljivim, ali ipak griješite. :)

2. Ako imate veći ''zadnji dio'', nikada nemojte nositi jakne koje dopiru do nje. Takođe nikada nemojte nositi pantalone sa visokim strukom, zbog istih ''problema''. Potrebno vam je veliko ogledalo da biste se vidjeli od glave do pete. Ne zauzima mnogo mjesta, a takođe donosi svjetlost u prostoriju. Ogledala čine male sobe većim. :)

3. Da biste bili sigurni da vam noge izgledaju što duže, uvijek se potrudite da vam porub pantalona dodiruje zemlju. Ako vam pantalone mlataraju nekoliko centimetara iznad zemlje, noge će vam izgledati kratke. :)

4. Uvijek povedite drugarice kada idete da kupujete naočare za sunce. One najbolje znaju kako vam koje pristaju, vjerujte mi. :)


5. Ukoliko imate dug struk, vaš dugačak trup može izgledati kraće ako se budete oblačili slojevito. Ovo automatski čini da vam i noge izgledaju duže. Potrudite se da slojevi budu od tankog materijala. :)

6. Nije teško dobro se našminkati jeftinom šminkom. U svim drogerijama i velikim marketima sada imaju odličan izbor šminke i kozmetike. Možete da kupite najnovije zezalice i priuštite sebi novi izgled najnovijim sezonskim proizvodima. Bolje to, nego da vam bude muka od šanel ruža čudne boje koji košta čitavo bogatstvo. :)

7. Ako mislite da imate bezoblične članke na nogama, izbegavajte obuću sa kaiševima. Ona ističeupravo onaj dio koji ne volite. Držite kaiševe na obući ispod ove opasne zone. :D

8. Crna i bijela boja za veče je jedno. Na prirodnoj svjetlosti ove boje ne pristaju svakome. Crno i bijelo na različitim bojama mogu da učine da izgledate blijedo i ispijeno. Možete provjeriti sa drugaricama koje vam boje odgovaraju i počnite da kupujete odjeću u toj boji. Ne morate da bacate staru odjeću, samo pažljivije rasmislite koje boje ćete nositi bliže licu. Ovo stvarno pomaže. :D

9. Starinske farmerke i suknje sa niskim strukom koje su vam malčice velike mogu da vas čine mršavijom. Ali, jakne treba da vam budu taman, ili će vas u suprotnom zatrpati. Po pravilu, vrećasta odjeća rijetko poboljšava cjelokupan izgled. Uparite ih sa drugim stvarima - širokim pantalonama i tankom majicom, ili ogromnim džemperom i uskim farmerkama. :)

10. Ako želite da nanesete dupli sloj maskare, izbeći ćete grumuljice samo ako ne dopustite da vam se osuši prvi sloj, prije nego što nanesete drugi. A da vam se trepavice ne slijepe, mijenjajte maskaru svaka tri mjeseca i obrišite četkicu maramicom prije nego što je stavite. Meni uspijeva. :)

• • • • • • •

*Sve trikove u ovom postu naučila sam od nekih ljudi, pročitala sam na internetu ili nekom časopisu. Tekst nije kopiran ni od kud. Želim to da znate jer sam jednom kada sam pisala sličan post dobila komentare kako kopiram sa drugih sajtova, a to uopšte nije tačno. Sve što pišem za ovaj blog, pišem sama. Hvala na razumijevanju. 
*Slike su preuzete sa www.weheartit.com


Nadam se da sam vam barem malo pomogla ovim postom. Ako vi imate neki trik, slobodno napišite u komentarima. :)

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
           becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

22 komentara

  1. Saznala sam stvarno puno novih i korisnih stvari, drago mi je što si objavila ovavj post! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Hvala na svim savetima,mislim da ce biti od pomoci. Meni wishliste uopste nisu dosadne,zapravo tako mozemo pronaci nesto sto smo odavno zeleli,a sto ima na tom sajtu.Tako da,ni wishliste nisu beskorisne i slicno.Samo zavisi koga koliko zanima odeca i te stvari.
    Novi post ---> Summer morning routine

    ReplyDelete
  3. Odlični saveti. Vidi se da ih nisi ni od kud prepisivala :) Mnogo mi se dopada prva slika :) Jedva čekam nove postove :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - Rođendan blogu!!!

    ReplyDelete
  4. Predobro<3
    Meni su wishliste bas zanimljive💙

    ReplyDelete
  5. Post je odličan i veoma koristan. Većinu savjeta nisam znala, ali jako mi je drago što sam naučila. Hvala ti.♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Odlični saveti i stvarno moram priznati da sam dosta stvari sada i ja naučila :)
    Hvala ti što si ih podelila sa nama :)
    Super post :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  7. Odlicni saveti! Narocito prva dva, to je cesta greska kod devojaka!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se dopada! ♥

      Delete
  8. Odličan post! Inače tvoj post,mi je pomogao oko nečega što sam pravila grešku u šminkanju,odlična si kao i tvoj blog. Nova sam ovde,i nadam se da ćeš ući u moj blog i pročitati ga,a ukoliko budeš želela možeš ga i komentarisati! Lyy
    Novi post - http://belablogss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Odličan post,ovo je super korisno!
    beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Koristan post!Neke trikove prvi put čujem i mislimnda ću ih barem pokušati iskoristiti. :)

    I'm LM!

    ReplyDelete
  11. Koristan post!Neke trikove prvi put čujem i mislimnda ću ih barem pokušati iskoristiti. :)

    I'm LM!

    ReplyDelete
  12. great hacks =)
    follow for follow via gfc & g+?
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. Wishlist mi je odlična stvar💗puno ti hvala❣ja tebe sljedim ako ti želiš uzvratiti https://plus.google.com/116816841990469767464

    ReplyDelete
  14. Wishlist mi je odlična stvar💗puno ti hvala❣ja tebe sljedim ako ti želiš uzvratiti https://plus.google.com/116816841990469767464

    ReplyDelete
  15. Divni saveti! Saznala sam svašta novo i isprobaću prvom prilikom.☺♥

    ReplyDelete
  16. Odlican post. Nisam nigde do sad videla slican post, tako da niko nema pravo da ti kaze da kopiras sa drugih sajtova. Dosta toga sam naucila sada. A ovo za kupovinu naocara sa drugaricama je definitivno skroz tacno. :) ♥

    Moja Svastarica

    ReplyDelete
  17. Super su ti saveti. Ja ih stvarno nigde nisam videla i hvala ti sto si ih podelila sa nama. Slobodno pisi whis liste i haule jer su ti super :)

    ReplyDelete
  18. Divni i korisni savjeti zaista! Prelijepe si slike izabrala! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  19. Odličan post i korisni savjeti.

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  20. Odličan i veoma koristan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Odlični trikovi. Za neke nisam nikad čula, a nadam se da ću isprobati.☺

    My little corner

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!