10 stvari koje možete raditi na ljetnjem raspustu

7.7.16

Kao što sam već mnogo puta napisala - ljetnji raspust je vrijeme koje treba dobro iskoristiti. Koliko samo slobodnog vremena imamo, koliko pruženih prilika... U ovom postu vam donosim ideje o tome šta možete raditi ovog ljeta kako biste ispunili svoje slobodno vrijeme. Dosada, dosada, dosada. Precrtajte tu riječ. Izbacite je iz svog rječnika. :)

 • • • • • • •


1. Odlazak na more/bazen
Ukoliko kao ja, živite na moru, onda svoje slobodno vrijeme svakoga dana možete iskoristiti kupajući se. Ako živite u mjestu koje nema more, onda vjerovatno idete par dana na ljetovanje ili imate bazen u gradu. Dobar način za zabavu i rashlađivanje tokom vrelih ljetnjih dana. :)

2. Filmski maraton
Ja sam odlučila da ću ovog ljeta napraviti jedan filmski maraton koji će trajati jedan do dva dana. Ako imate da mi preporučite neki dobar film, pišite u komentarima! Ja vama preporučujem da iskoristite priliku za gledanje filmova - sada nema dosadnih lekcija iz istorije i geografije. :D

3. Čitanje knjiga
Tokom školske godine imamo razne lektire, koje nam se obično ne čitaju. Ljetnji raspust je prava prilika da čitamo ono što zaista volimo i što nam nije obavezno. Ako želite neke moje preporuke, napišite u komentarima. :)


4. Gledanje serija
Ja sam počela da gledam PLL i totalno sam opsjednuta serijom (o tome ćemo nekog drugog puta). Već sam pogledala prve dvije sezone i dnevno odgledam bukvalno 5-6 epizoda zaredom. Tako možete i vi tokom ljetnjeg raspusta odgledati jednu seriju od početka do kraja, na internetu. :)


5. Šetnja/izlet sa prijateljima
Gdje god se nalazite lijepo vam je ako ste sa prijateljima, zar ne? Tako možete pozvati par svojih najboljih drugova i drugarica i otići u šetnju gradom, ili na neki mali izlet u obližnji park. Zabavno je, a i napolju ste, što znači - nema računara. Preporučujem da telefone isključite. :)


6. Slušanje muzike
Ali ne ono obično slušanje muzike. Zatvorite prozor, pustite muziku i 'odvalite' do daske. Igrajte, ne stidite se. Tako ćete sagoreti par kalorija, zabaviti se i učiniti da se osjećate bolje. I da vrijeme brže prođe, naravno.

7. Čitanje časopisa
Trenutno redovno čitam HEJ!, Bravo, Bravo Tube, Like i Cool postere (dobro, to se ne čita). Kada vam je dosadno, i ovo može pomoći. :)

8. Sređivanje sobe
Ako vam je zaista dosadno da sređujete sobu, uskoro stiže post kako da vam NE bude dosadno da to radite. Ljetnji raspust je prilika da svoju sobu konačno dovedete u dobro stanje i da je napravite onakvom kakvom želite. Pretražite internet, pinterest... potražite ideje za dekoraciju. Sredite svoj orman, napravite neki drugačiji raspored, eksperimentišite. Zaista je zabavno. :)


9. DIY projekti
Pored dekoracije sobe, uvijek možete da isprobavate razne DIY-eve. Kao što već napisah, potražite ih na Pinterestu, Tumblr-u, uopšte na internetu. :) Znam da u skorije vrijeme nisam baš postavljala DIY postove. Ima mnogo razloga koji vas vjerovatno ne zanimaju. U svakom slučaju, ubrzo idem po neki materijal koji mi je potreban, i nadam se da će uskoro izaći novi DIY post.


10. Bojenje, pisanje, planiranje, kuvanje
Kada vam je dosadno, pored svih navedenih stvari do sada, možete i da bojite, pišete pjesme ili priče, planirate u svom planeru ili kuvate i isprobavate nove recepte. Bojite bojanke poput one ''Tajni vrt'' o kojoj sam pisala u OVOM POSTU, zaista ubijaju dosadu. Takođe, pišite pjesme i priče (ako to volite) i planirajte svakog dana u svom planeru ili dnevniku. Kuvanje i isprobavanje recepata može biti podjednako zabavno - samo uživajte i radite ono što volite. :)


• • • • • • •

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
           becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

20 komentara

  1. Cestitam na 300 pratilaca! Inace super ideje!♥

    Novi post --->http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/2016/07/common-white-girl-tag-summer-love.html

    ReplyDelete
  2. Super post!Jako lepo pises i bas si kreativna!
    beautyqueen000blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Odlicne ideje,ja najvise volim da idem za letnji raspust na more i bazene ,na bazene vise sa prijateljima. ♥

    ReplyDelete
  4. Cool ideje. Ja obožavam da idem na more i da trčim rano ujutru. Dopadaju mi se sve ideje, pogotovo filmski maraton, jer takođe obožavam da gledam filmove.
    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Super post i jako lijepe slike. Čestitam na 300 followera. Samo tako nastavi. Jesi li za collab?
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/
    <3

    ReplyDelete
  6. Odlicni saveti! Jaoo razumem te sto se tice PLL, isti slucaj sam imala a nekada sam gledala i vise epizoda. Od filmova ti preporucujem Demonic, the 5th wave i Uoija, ja sam njima odusevljena!

    Misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post! Ja takodje obozavam da gledam PLL, a preporucujem ti da odgledas ahs. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Super post, odlični savjeti i slike su vrh!

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. Odličan post, pisala sam post na istu temu pa ako želiš pogledaj. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/2016/07/10-things-to-do-in-summer.html

    ReplyDelete
  10. Divne ideje za ubijanje dosade tokom leta! ☺ Što se filmova tiče, preporučujem "Apocalypse Pompeii", "Annie ","That Awkward Moment" i posebno "Hector and The Search For Heppiness". ☺ Volela bih post sa preporukama za knjige. ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
  11. Predivan izgled bloga. Ideje/savjeti su odlični. Bravo!♥

    38# http://positivethoughts5.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Lovely post dear! Have a great day! xx

    ReplyDelete
  13. Odlični saveti, ko se svega ovoga bude pridržavao, sigurno mu neće biti dosadno tokom letnjeg raspusta :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  14. Jaaao, svaka cast za ovih 300 citalaca. Stvarno si svakog od njih zasluzila jer je tvoj blog poseban i to svakim postom dokazujes. Bravo <3 Ovaj post je sjajan, tako si lijepo sve napisala, tako docarala lijepo svaki prijedlog, bukavlno u meni budis zelju da sve ovo uradim! :-) Krenula sam da gledam "Desperate Housewives", nadam se da cu je zavrsiti. Jedva cekam neke DIY postove na tvom blogu. Da li mi se cini ili si promijenila izgled bloga? Sve u svemu, SAVRSEN JE, svaka cast.

    Ako budes imala vremena, znacilo bi mi da pogledas novi post na mom blogu Simona's diary

    ReplyDelete
  15. Izgled bloga ti je predivan. Super savjeti. :)

    http://wonderland956.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  16. Prvo, čestitam na 300 sljedbenika, stavrno si zaslužila svakog od njih!
    Ideje su ti super. Pogledaj Dirty Grandpa, Love Rosie, TFIOS, Paper Towns... :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  17. Divne ideje, baš tako sam planirala da ispunim ovo leto!♥ Fotografije su prelepe ♥-♥

    ReplyDelete
  18. Divan post,ideje su super ☺!Ja obožavam sve disney filmove pa ti preporučujem bilo koji od njih!Jedva čekam diy post ❤😊!

    ReplyDelete
  19. Odlican post!Kada mi je dosadno obicno citam knjige ili slikam!


    KSENIJINKUTAK1.BLOGSPOT.RS

    ReplyDelete
  20. Predobar ti je post i odlične, a jednostavne ideje! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!