Ljudske osobine koje (ne) volim

22.7.16

Zdravo svima! :)

Kako provodite raspust? Da li se dosađujete, ili ste ipak našli nešto čime ćete ispuniti svoje vrijeme? Iskrena da budem, meni je ponekad baš dosadno, a kada vidim koliko mi raspust brzo prolazi - totalno poludim. Ono u čemu sam konačno uspjela jeste to da se više posvetm blogu, sada kad nemam mnogo drugih obaveza. :)

U današnjem postu odlučila sam da vam napišem koje ljudske osobine ja cijenim i volim, a koje ne. Sigurna sam da ću mnogo toga zaboraviti, ali eto - te osobine koje navedem su mi one najglavnije i najbitnije (koje su mi prve pale na pamet, da). Pa, da ne dužimo više...

• • • • • • •



Ljudske osobine koje NE VOLIM:

Ljubomora
Zaista ne volim kada vidim da je neko ljubomoran na nešto ili nekoga. I ja sam ponekad ljubomorna, moram priznati. Sigurna sam da ne postoji osoba koja nikada nije bila ljubomorna na nešto ili nekoga, ali to se svakako može smanjiti. (Pošto ovaj post nije za moje objašnjavanje ljubomore, možda je bolje da samo navedem osobine. xD) U svakom slučaju, treba biti zadovoljan sobom, onim što imaš, a za ljubomoru nema mjesta. 

Pesimizam
Zar volite kad neko priča samo negativno i loše? Sigurna sam da ne. Te osobe svakako nisu tražene u društvu. Stvarno ne volim kada je neko toliko negativan... Ne znam šta će nam ta negativnost uopšte u životu. STAY POSITIVE!

Uobraženost
Ako išta mrzim, onda je to uobraženost. Nikako je ne podnosim. Kada vidim koliko je neka osoba nafurana i misli da su svi ostali ispod njenog nivoa - smuči mi se. Budite pažljivi prema drugima, nikada nemojte pomisliti da je neko ispod vašeg nivoa. Svi smo jednaki. :)

Sebičnost
Kada smo bili mali, ostali su nam obično sebičnost predstavljali ovako: ''On ne dijeli sa drugima, želi sve za sebe - on je sebičan!''. Međutim, kako sam rasla, shvatila sam da je sebičnost mnogo više od toga. Postoje ljudi koji misle samo na sebe i uopšte ne obraćaju pažnju na druge ljude. Ne razmišljaju o tome kakvi su njihovi problemi, kako se osjećaju itd (u zavisnosti od situacije). Svi znamo da se te stvari obično dešavaju nenamjerno, jer ne obraćamo pažnju, i zbog toga se ja stalno trudim da mislim i na druge ljude. 

Laganje
Ako sam išta naučila iz serije PLL, onda bi to bilo da ne treba lagati. Nikada! Svaka istina je bolja od laži. Dešavalo se mnogo puta da me neka osoba laže, i da ja znam da ona to radi. Ovo je jedna od najgorih ljudskih osobina. Zato nikada nemojte lagati, već govorite istinu. Lako možete upasti u nevolju.

Iskompleksiranost
Ne želim mnogo da komentarišem ovu osobinu, ali moram da kažem da je zaista ne volim. Ne mogu da podnesem kada neko nije iskren prema sebi.

Hejtovanje
Nikada neću razumjeti hejtere. Zar im je život toliko dosadan i zar su toliko ljubomorni da bi morali da rade te loše stvari? Moj savjet vam je da se ne obazirete na te osobe, ali i da pazite da i sami ne postanete jedni od njih. Hejtere niko ne voli, zar ne?

• • • • • • •



Ljudske osobine koje VOLIM:

Iskrenost
Ono što najviše cijenim kod ljudi jeste iskrenost. Mada, ako želimo da neko bude iskren prema nama, moramo i mi biti iskreni prema njemu/njoj. Od pravih prijatelja očekujem iskrenost u formi: ''Nije ti baš nešto ta slika'', ako zaista nije. Ne želim da me bilo ko laže da je ''super'' i ''ekstra'', ako to nije. Mislim da putem iskrenih prijatelja i osoba oko sebe možete naučiti mnogo o sebi samima.

Dobrota
Dobrota, u svakom smislu. Dobrota jeste širok pojam, a kada čujem ili izgovorim tu riječ pomislim na darežljivost, saosećajnost, itd. Sve te divne osobine koje idu u kompletu. :)

Pozitivnost
Isto kao što ne volim pesimizam, toliko volim pozitivnost kod ljudi. Oni pozitivnu energiju unose i u vaš život, znaju da vas oraspolože u lošim trenucima... Obožavam pozitivne osobe!

Skromnost
Trebamo biti zadovoljni sobom i onime što imamo. Ne treba biti nezahvalan. Ne volim ono ''blago tebi, ti imaš'' ili ''blago tebi zbog''. Neki imaju više, a neki manje mogućnosti. Svi imamo jednaka prava i trebamo se izboriti za nešto što želimo. Ali ne treba pretjerivati. Skromnost je jedna od najboljih i najbitnijih ljudskih osobina. Treba voljeti sebe i ono što imaš. Nađi najbolji način da živiš lijepo sa onim što posjeduješ.

Solidarnost/pružanje pomoći
Toliko volim kada vidim kako se neko solidariše, kako je neko human i pruža bilo kakvu pomoć nekome. To su ljudi. Trebamo se podržavati i pomagati međusobno. I sama znam koliko mi nečija pomoć znači, pa se trudim da i ja što više pomažem drugim ljudima. Sigurna sam da pružanje pomoći svi cijene.

• • • • • • • 

Sve loše osobine koje sam navela uglavnom ispravljam kod sebe ako primijetim da griješim (ili ako mi neko to kaže), i isto tako se trudim da budem iskrena, pozitivna, skromna i da pomažem drugima, jer - ne možemo to očekivati od drugih ako se i sami ne odnosimo tako prema njima. Zar ne?

• • • • • • •

Koje ljudske osobine vi volite, a koje ne? Sigurna sam da sam dosta toga zaboravila sada, ali sam isto tako navela one najvažnije osobine. :)

All photos are mine.

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
           becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

15 komentara

  1. Odličan post,draga Amina :) Osobine koje najviše mrzim kod ljudi su sebičnost i pesimizam,mislim ono deša va se i meni ponekad da mi jednostavno ne ide ali ne mogu da shvatim da čovek celo leto provede u kući da mu ne odgovara ni mesto u kome je odrastao da mu je dosadno itd..A osobinu koju najviše cenim kod ljudi je iskrenost,jer mi mnogo znači kad mi neko iznese šta misli... :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post, iskreno uopće mi nije dosadno na praznicima, uvijek nađem nešto da se zabavim. Što se tiče osobina, sve si lijepo napisala i sa svime se slažem. Slike su ti predivne, a blog također! :* :*

    xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Slažem se s tobom u svemu, te osobine i ja (ne)volim kod drugih♥

    ReplyDelete
  4. Super post! Slažem se s tobom za sve što si navela :*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. beautiful photos:) have a nice weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Da li si ti slikala ovo ? Predivno je <3
    Što se tiče osobina koje volim , to su definitivno hrabrost , životna energija , optimizam i veliko srce.
    A , najmanje cenim, tačnije mrzim kada je neko ograničen u razmišljanju i konzervativan.

    Odličan post <3

    ilordogaming.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, ja sam slikala. Hvala ti na divnim riječima. :) Pa meni hrabrost i nije najvažnija, ali je svakako jedna veoma dobra osobina. ♥

      Delete
  7. Slažem se sa svime što si napisala, zaista ne znam šta bih dodala. :D Slike su predivne! *-*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Predobar post, slazem se sa tobom! ♥

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/07/gray-and-white.html

    ReplyDelete
  9. I ja neću nikada da razumijem hejtere- oni su poput terorita samo što su u virtualnom svijetu. A iskrenost je i meni jedna izmedju omiljenih osobina :) xx

    ReplyDelete
  10. Odlićno si napisala ovaj post. Bilo mi je drago kada sam vidjela da posjedujem neke od osobina koje si nabrojala u osobine koje voliš ali također imam i te neke osobine koje ne vole baš svi.. Mislim da ih svi imamo ..
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    ReplyDelete
  11. Wonderful blog!
    What about follow for follow? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  12. Jako mi se svidja post. Navela si sve sto treba. Ja ne volim kada je neljubazan i nekulturan. Volim kada je osoba opustena: ne nervira se oko sitnica i ne pravi frku zbog nebitnih stvari :)
    bethanyiymybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Post ti je baš originalan i slažem se s tobom u potpunosti . Od loših osobina , isto stvarno mrzim laganje ( kao što si rekla iz PLL -a , hahaha ) , a od dobrih onako dobrota , da . Odličan post sve u svemu .
    P. S . Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    😘

    ReplyDelete
  14. Predivan post draga! U svemu se slažemo.☺

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!