Beautiful Budva

20.8.16

Zdravo svima! :)

Prije 2 dana bila sam u malu posjetu Budvi. Obišli smo stari grad i plaže. Zaista smo se divno proveli. Uslikala sam vam puuno puuno fotkica koje ćete vidjeti u ovom postu. Ali da, na kraju dana bili smo u restoran Parma, za koji mogu reći da je moje omiljeno mesto za jelo s obzirom na to da se nikad bolje u životu nisam najela. Okej, izgubila sam se par puta u starom gradu... xD Ništa čudno, bar po meni, jer ima hiljadu uličica i svaka izgleda isto. Mada gde god da idete pronaći ćete izlaz i što je najvažnije, nemojte se prestraviti od slijepih ulica. xD Nadam se da će vam se fotke u postu dopasti. :D

ALI, pre nego što pogledate fotke moram da vas obavestim o nečemu. Dakle, neki od vas na ovom blogu sigurno su pratili blog Writing Guy (koji piše Writing Guy xD)... On je promenio ime i domen, pa bih vas zamolila da se iščlanite i ponovo učlanite u njegov bloga ako idalje želite redovno da pratite njegov zanimljiv sadržaj. Evo linka: www.thepeachesandtea.blogspot.com (Peaches and tea). Zahvaljujemo vam se unapred. :)

• • • • • • •


















































• • • • • • •

Nadam se da su vam se slike dopale. Jeste li nekad bili u Budvi? Ako jeste, kako se vama dopalo? :)

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

19 komentara

  1. ajmee slike su predobro ispale!

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ReplyDelete
  2. Nikad do sad nisam bila u Budvi, a imam veliku zelju, cini mi se kao divan grad :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Slike su fantastične *-* nikad nisam bila u Budvi ali bi jednom htjela posjetiti jer prelijepo izgleda na slikama :)

    http://blogbysanja.blogspot.com


    ReplyDelete
  4. Aa fotke su fantastične. I nisam nikad bila u Budvi☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Predivne fotografije! Budva je stvarno puna lepote. Ja sam je posetila nekoliko puta i stvarno moram reći da si je ti divno predstavila ovim fantastičnim fotografijama! <3

    ReplyDelete
  6. Divne slike, Budva izgleda predivno!

    https://dzaniica.blogspot.ba/
    xx Dzaniica

    ReplyDelete
  7. Jako lepe fotografije! Bila sam u Budvi dosta puta i obozavam je! ♥

    ReplyDelete
  8. Fantastičan post! Jako mi se sviđa Budva, ali nisam nikada bila *-* Slike su vrh!

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ReplyDelete
  9. Bila sam dosta puta i Budvi i divan je gradic :D sve slike su tako prelepe i kao da ih je slikao fotograf iz Budve na pjenu od mora, bas si talentovana! Moja omiljena je ova predzadnja koja me je tako zadivila kada sam je videla na ig *-*

    Q&A je na blogu: bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prelepo, nemam reci. S obzirom da nisam ove godine isla na more, svaka slika istog me jako obraduje a istovremeno i rastuzu,. No dobro, burtno je da si se ti odlicno provela i nama se potrudila da docaras lepotu mesta koje si posetila, sto si itekaki uspela! :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  11. Slike su prekrasne!
    Budva je stvarno predivna, htjela sam otići tamo još prošle godine kada smo imali priliku za maturalac, ali nažalost nismo.
    Ja se iskreno nadam da ću imati priliku ipak doći tamo uskoro. ♥☺

    ReplyDelete
  12. Slike su prepredivne!! Budva je jako lijepa, nadam se da ću je jednom posjetiti :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Predivne fotografije! :D Budva je preeeedivan grad, nadam se da ću je nekad posetiti. :D

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Odlične fotografije!Budva je predivna i jedan od najlepših gradova Crne Gore ♥

    Kampanja je naj mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bila sam u Budvi samo jednom i još nisam imala vremna da je celu obiđem već sam se samo malo prošetala plažom i otišla sa mamom na sok. Ipak, čini mi se da će se ukoro ukazati još jedna prilika da odem tamo i ispravim to. :) Zaista fenomenalne fotke! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  16. super slike !
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. Obozavam Budvu, predivna je, a slike jos lepse! ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Nikad nisam bila u Budvi, ali izgleda predivno i baš bih htjela jednom otići :D Slike su fantastične, bravo ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Budva je zaista divan grad, što si ti divno prikazala kroz fotografije.☺ Uzgred, fantastične su!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!