Blog Tips: Top 20 fontova koje koristim i preporučujem

1.8.16

Zdravo svima!



Već duže vrijeme spremala sam vam blog tips postove i konačno je došao dan kada ću objaviti prvi u nizu. Odlučila sam da vam prikažem 20 fontova koji su po meni najbolji i koje najčešće koristim. Često ste me pitali koje fontove koristim za bannere, pa evo odgovora! :)


1. Amatic SC -> DOWNLOAD
2. AvenirCondensed Hand -> DOWNLOAD
3. Chasing Embers -> DOWNLOAD
4. Modesty -> DOWNLOAD
5. Black Olives -> DOWNLOAD
6. Brain Flower -> DOWNLOAD
7. Bromello -> DOWNLOAD
8. Nouradilla -> DOWNLOAD
9. Doodle Gum -> DOWNLOAD
10. Movus BrushPen -> DOWNLOAD
11. Nella Sue Demo -> DOWNLOAD
12. Sacramento -> DOWNLOAD
13. I'm fashionista! -> DOWNLOAD
14. Summer Soul Script -> DOWNLOAD
15. Justin Road -> DOWNLOAD
16. Xiomara -> DOWNLOAD
17. Summeron -> DOWNLOAD
18. Learning Curve -> DOWNLOAD
19. Luna -> DOWNLOAD
20. Magnolia Sky (greška na slici) -> DOWNLOAD

Vaše najčešće pitanje: Kako instalirati font?

Kao prvo, primijetila sam da neće svaki font da radi u svakom programu. Na Word-u uglavnom hoće svi, ali na Photo Scape-u ne. Ja ću vam pokazati kako se font skida, ali ako vam se ne pojavi u nekom programu ne mora da znači da se nije instalirao. Ako ga nema, provjerite u Word-u. :)





I gotovo! Vaš font je spreman! :)

Iskreno se nadam da sam vam ovim postom pomogla u odabiru fontova. Možda je neko od vas video neki font ali nije znao kako se zove, pa se nadam da vam je ovaj post zaista bio od pomoći. Takođe, nadam se da sam pomogla onima koji nisu znali kako da skinu font. :)

U posljednje vrijeme dosta vas me je pitalo da napišem post o saradnjama na blogu - pa ako to želite, recite mi u komentarima!


Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
           becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

27 komentara

  1. Fontovi su odlični :)
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Jaaao, Amina, fantastična ideja za post, odlično realizovana. Veoma je korisno, svaka čast. Pitala si me na mom blogu koji program koristim za pravljenje naslovnih slika i sličnog, pa da ti odgovorim. Koristim canva.com, odličan je, preporučujem ti ga :)
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoćeš pogledaj <3 ---> Simona's diary

    ReplyDelete
  3. Odličan post i svi fontovi izgledaju odlično. :)
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ReplyDelete
  4. Diivna ideja za post! :) Ja volim i font CookieMonster :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odlična ideja za post, ai veoma originalna, a fontovi su stvarno predivni *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hvala ti puno na ovom postu, stvarno je koristan!:) Najviše mi se sviđaju fontovi 3,6 i 19, ali i svi ostali su odlični!<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Koristran post,draga. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <----------- uclanite se,komentarišite neki post,uzvracam :*

    ReplyDelete
  8. Bas sam imala u planu slican post, ali si me preduhitrila. Odlican izbor! I ja koristim mnoge od navedenih. Znam da je ovaj post koristan za mnoge. ♥♥

    ReplyDelete
  9. Odlicna ideja za post. Bas mi se svidjaju fontovi. Ja ih imam gomiu na racunaru, no, slike uredjujem preko tableta, tako da te sa racunara retko koristim. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jao kako su dobri! Ja sto godina nisam skinuka neki font i mislim da cu to sada da uradim :D najvise mi se svidja sedmi i zadnji :)
    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Fontovi su super, odlična ideja za post. :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Odlični su,post je jako dobar

    Nadam se da mozes odvojiti par minuta i pogledati moj blog jer sam tek pocela sa blogovanjem :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Odlican post, dopadaju mi se svi fontovi, bas je koristan post :))

    Poseti moj blog
    Dodjite da se druzimo na instagram

    ReplyDelete
  14. Sviđaju mi se jako fontovi! Baš su mi fora :D I nažalost neću da dobim onaj kupaći,nema mog broja :(

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  15. Jako koristan post, sigurna sam da si mnogima pomogla :) Svi fontovi koje si odabrala su savrseni i ne postoji nijedan koji mi se ne dopada. Jako originalan i kreativan post, divno zaista <3 <3 I moram da kazem da ti super ide savetovanje :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. mnogo koristan post <3 jako mi se sviđa ova vrsta postova jer doista pomažu nama manjim blogerima :)

    ako želiš da posjetiš moj blog,napisala sam post o mom putovanju u Tursku ---> http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. Super post!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  18. Super post i fontovi su pre. 👌 *-*

    💚 Ccuteggirls.blogspot.hr 💚

    ReplyDelete
  19. Hvala puno na nekim linkovima :)

    ReplyDelete
  20. Great tips:)
    Have a lovely day!
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fontovi su odlični, a također odlična ideja za post. Voljela bih kad bi pisala postove o suradnjama jer uvijek nam nešto lijepo preporučiš♥
    ♥petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ReplyDelete
  22. Sjajan post, svima ce biti od koristi :-) <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Anonymous2.8.16

    Sjajan post. Secam se da si bila objavljivala postove pozadine za telefon. Pa volela bih, ako mozes ponovo da uradis taj post.

    ReplyDelete
  24. Odlican post!Piši post za suradnje!!
    Predplatite se na moj blog,uzv! -> funnyandrabbits.ba

    ReplyDelete
  25. Dugo sam trazila ovako nesto! Divan post :)

    Pogledaj poslednji post u pitanju je youtube kanal :) http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Hvala ti puno za ovaj post! Otkako sam počela da radim u Photoshopu (prije 6-7 godina), moja opsesija su lijepi fontovi! Ne mogu više ni da se snađem koliko ih imam instaliranih :) Ovi tvoji su predivni, Chasing Embers mi se posebno sviđa, već sam ga negdje viđala i zaljubila se :) Zato, hvala ti puno! :) ♥
    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!