BTS: 3 easy ways to decorate your notebooks - DIY

29.8.16

Zdravo svima! :)

Prije neko što zaista započnem ovaj DIY post, moram da vam kažem par stvari.

Prvo - svi znate da je danas trebao izaći post sa odgovorima na vaša pitanja, ali ipak ću ga objaviti sutra zbog toga što želim da objavim ovaj DIY dok nije kasno. Drugo - svi ste verovatno primetili da nemam inspiracije u posljednje vrijeme i da ne pišem tako često. Jutros me je tumblr spasao i imala sam neku inspiraciju, pa sam odmah krenula u akciju i napravila ove DIY sveske koje ćete videti u nastavku posta. xD Treće - meni 1. septembra počinje škola, i pretpostavljam da će od tada biti 1 ili 2 posta nedjeljno, u zavisnosti od toga koliko vremena budem imala. Sve ću vas dodatno obavijestiti.

A sada možemo početiii :)

• • • • • • •

1. Način

Biće vam potrebno:
• Sveska A5 formata
• 2 lista A4 formata
• lijepak
• vodene bojice ili tempere
• makaze
• kalup za rezanje srca



Postupak:
1. Umotajte svesku u bijeli papir.
2. Uzmite tempere ili vodene boje i obojite jedan list A4 formata bojama koje želite (ja sam odabrala rozu, ljubičastu i plavu).
3. Uzmite ovaj kalup za rezanje i napravite srca.
4. Ređajte i lepite srca po svesci (pogledajte kako sam ja dole na slici).


I sveska bi trebalo da ispadne ovako:


• • • • • • •

2. Način

Biće vam potrebno:
• Sveska A4 formata već umotana u beli list A4 formata
• crni flomaster
• olovka
• gumica


Postupak: 
1. Uzmite olovku i počnite da crtate šaru kakvu vidite dole na slici (u ćošku). Ja koristim nju jer volim što je neuredna - lepo mi izgleda. xD
2. Posle toga preko toga crnim flomasterom pređite.
3. Obrišite olovku koja je bila ispod.
4. Dodajte dve crte na dnu (za ime, predmet itd).


Šara:

 Sveska bi trebalo da ispadne ovako:


• • • • • • •

3. Način

Biće vam potrebno:
• Sveska A4 formata već umotana u beli list A4 formata
• Citat (sliku za preuzimanje pronađite ispod)
• Lijepak
• Makaze
• Crni flomaster
• Ostatak od papira koji vam je ostao kada ste rezali srca kalupom (ispod pogledajte na šta mislim ako me ne razumete).


Postupak:
1. U dnu sveske zalepite ovaj ostatak od papira kada ste rezali srca.
2. Iznad njega zalepite citat (pronađite sliku za preuzimanje ispod).
3. Na kraju samo dodajte dve crte pri vrhu (za ime, predmet itd)

Citat:

Sveska bi na kraju trebala da ispadne ovako:


• • • • • • •





• • • • • • •

Pokazala sam vam zaista 3 najlakša moguća načina za dekorisanje svezaka. Iskreno se nadam da vam se dopadaju, i ako probate nešto slično da napravite, obavesno mi se javite. Takođe, neke od ovih ideja možete iskoristiti i za dekorisanje planera ukoliko vam se dopadaju. :)


Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

30 komentara

  1. Diy se super.Svi su jako zanimljivi i lepi.Novi post je na blogu,pogledaj!

    stefannfull.blogpsot.com

    ReplyDelete
  2. Ideje su predobre, samo me zanima kako ti tako uredno ispadne? hahaha ja kad god radim nekakav DIY ispadne jako neuredno i bude ljepila na sve strane, ali ću se sad stvarno potruditi i isprobati barem jednu od ovih ideja :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Diy ideje su top! <3

    ReplyDelete
  4. Sveske preedivno izgledaju, stvarno sam oduševljena. *--*

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Divne sveske!Super post!Izgleda da je I izrada jednostavna,moracu da in napravim,najvise mi se dopada ova sa sarama...

    Novi post,u pitanju najava Q&A,pa bi mi bilo drago ako bi mi I ti postavila neka pitanju😇

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan diy. Sveske jako lepo izgledaju. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  7. Predivan post draga moja,sve ideje su predobre <333!

    ReplyDelete
  8. wow*-*
    Odličan post i super ideje!<3
    Pogotovo zadnja bilježnica!

    Učlanjena sam na tvoj blog, ako želiš uzvrati<3
    ~ misslifestylegirl.blogspot.hr ~

    ReplyDelete
  9. Sveske su apsolutno predivne! Ne mogu ti opisati koliko mi se dopadaju! Svaka je lepa na svoj način tako da ne mogu da izdvojim samo jednu koja mi se najviše sviđa. A tebi svaka čast! <3

    ReplyDelete
  10. Odlican post!Sveske su predivne!Sve pohvale!Ova sa srcima je bas genijalna!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jao, pa ove ideje su predobre, sveske su ispale precute, jako mi se dopada, a i baš su u tumblr fazonu, inače i meni je škola 1. septembra :(

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Odličan post, sveske su ispale savršeno <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/08/abouth-everything.html

    ReplyDelete
  13. Predivno si ih sve dekorisala,bas su tumblr. ☺
    Meni se najvise svidja ova prva,definitivno cu dekorisati neku tako. ♥

    https://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jooj bilježnice su ti prelijepe stvarno! Divan post kao i uvijek. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  15. Mnogo je dobro ispalo! Jako su tumblr, sviđaju mi se. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. I love the details. Very beautiful.

    ReplyDelete
  17. Sveske su prelepe,nemam reci! *-* Odlican DIY!♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  18. Ajme predivne su!
    Sviđa mi se što su sve sa nekim tonovima roze i to preslatko izgleda, baš nekako tumblr! Prelijepe ,svaka čast ljepotici. ♥♥

    ReplyDelete
  19. Jaoj, bože, pa ovo je preslatko! Oduševljena sam! <33 Moraću da probam ovo sa srcima, samo da pronađem u nekj knjižari ovu mašinicu za takve konfete, izgleda genijano! Svaka čast, Amina!:) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  20. Ajmee... preslatke su sveskee! Ja sam se iznenadila *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  21. Amazing DIY:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Aaa sveske su prelepe, ne mogu izdvojiti ni jednu kao najlepšu, jer su sve stri svarno neverovatne. Odličan post!

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  23. Wooow post je odlican! Napisala si odlican bts post,a ako te zanima ims i kod mene jedan bts post hh :) Jako mi se svida kako su sveske ispale :)
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  24. PRESAVRSENO! *_* Bukvalno su sve tri presdlatke i odlicno si odradila posao sa bojenjem! Nemam reci! ♥
    poseti:Teen Queen

    ReplyDelete
  25. Hvala svima punoo na predivnim komentarima! :) ♥

    ReplyDelete
  26. Bilježnice su preslatke. Ne znam koja mi je ljepša. Svaka čast za trud! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  27. Bilježnice su odlične, ja imam još 4 dana odmora, jer mi škola počinje 5.9. Isto sam mislila napraviti post sa time i vjerojatno hoću. Moram da napravim ovu sa srčekima, uz to dodam još par smajlića i bit će prefora <3

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  28. Preslatko i veoma kreativno :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!