HAUL + review | Banggood, Rosegal...

12.8.16

Zdravo svima! :)

Zaista se trudim da budem organizovana makar ovaj poslednji mesec raspusta. Polako se pripremam za školu, kupujem pribor itd. U ovom postu vidjećete par stvari koje sam kupila za školu, ali haul nisam nazvala 'BTS haul', jer u njemu ima još nekih stvarčica. Nadam se da će vam se dopasti. :)

• • • • • • •





Već duže vrijeme željela sam ovakav ranac, koji mi može poslužiti za školu, za izlete, za neka mala putovnja... Veoma je koristan a ujedno i presladak. Ja sam oduševljena. Kupljen je na Rosegal sajtu. Što se tiče kvaliteta, ne očekujem mnogo od njega, ali ću vam svakako javiti utiske. :)

Podaci o rancu sa sajta:

• Tip torbe: Ranac
• Stil: Kežual/Svakodnevni
• Pol: Za žene
• Obrazac/Pattern: Geometrijski
• Veličina torbe: Srednja (30-50cm)
• Tip zatvaranja: Povlačenje
• Unutrašnjost: Džepovi sa rajsfešlusima
• Koristi se za: Univerzalan je
• Glavni materijal: Platno
• Težina: 1.200kg
• Veličina (cm) (D*Š*V): 33*14.5*39
• Dužina kaiša: 60-90cm (podešavanje)
• Sadržaj paketa: 1 x ranac

Da pogledate ili poručite ovaj ranac, kliknite OVDJE.

• • • • • • •







 Ovim rancem sam prosto oduševljena. *---* Prekvalitetan je, fenomenalan za školu, presladak je... Ma, obožavam ga! Jedva čekam da ga nosim. Takođe je kupljen na Rosegal sajtu. :)

Podaci o rancu sa sajta:

• Upotreba: Dnevni ranac
• Tip ranca: Softback
• Zatvaranje: Rajsfešlus
• Obrazac/Pattern: Patchwork
• Glavni materijal: Platno
• Pol: Za muškarce (ne vidim zašto ne bi bio za žene :O)
• Težina: 1.200kg
• Sadržaj paketa: 1 x ranac
• Dužina: 31cm
• Širina: 14cm
• Visina: 43.5cm

Da pogledate ili poručite ovaj ranac, kliknite OVDJE.

• • • • • • •






Kada sam vidjela ove pernice, totalno sam se zaljubila u njih. Plava je za mene, a rozo-bela za moju sestru. Tako su mi slatke i pretumblr... Zaista sam oduševljena. Javiću vam kako sam zadovoljna kvalitetom. :) Pernice su naručene sa Banggood sajta. :)

Podaci o pernicama sa sajta: 

• Stanje: Novo
• Materijal: Platno
• Dužina: 20cm
• Visina: 7.7cm
• Boja: Kao na slikama
• Težina: oko 20g
• Sadržaj paketa: 1 x pernica

Da pogledate ili naručite ovu pernicu, kliknite OVDJE.

• • • • • • •




Već duže vreme želela sam neki manji novčanik moji mi može stati svugdje, i konačno ga evo! Ja vam ne mogu opisati koliko mi se dopada, i koliko je kvalitetan. Svima preporučujem! Ima ga i u drugim bojama i poručila sam ga sa Banggood sajta. :)

Podaci o novčaniku sa sajta:

• Materijal: PU koža
• Težina: 80g
• Dužina: 10cm
• Visina: 9cm
• Širina: 3cm
• Stil: Moda
• Prilika: Univerzalan
• Dekoracija: Bow Tie
• Zatvaranje: Rajsfešlus
• Sadržaj paketa: 1 x novčanik

Da pogledate ili poručite ovaj novčanik, kliknite OVDJE.

• • • • • • •


 Relativno skoro kupila sam novi telefon i imala sam samo jednu providnu maskicu. Kada sam vidjela da Banggood ima maskice sa Samsung Galaxy J5, odmah sam je poručila. Mogu vam reći da je kvalitet odličan, i da predivno izgleda kada se stavi. :)

Na sajtu nema podataka o maskici.

Da pogledate ili poručite ovu maskicu, kliknite OVDJE.

• • • • • • •

I to je bio mij haul sa ova dva sajta. Nadam se da vam se dopao. :)

P.S. Želim svima puuuno da se zahvalim na predivnim komentarima u prošlom postu. Ljubim vas! :*

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

26 komentara

  1. Meni su sve stvarvice toliko preslatke, ne mogu ti opisati. Od ovih bozanstvenuh ranaca, pa do pernica i maske. A novcanicic necu ni komentarisati. *_*
    Teen Queen

    ReplyDelete
  2. Super stvarcice si porucila, sve mi se dopada, ali je drugi ranac preeelep!

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Slike su bas dobre kao i same stvari (drugi ranac je savrsen *0*)

    mirjanasite.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Odličan post. Stvarčice koje si kupila su suer. Drugi ranac je prelep i slažem se sa tim da nije samo za muškarce, više je za devojčice.

    Jer imaš iskustva u blogovanju, volela bih da posetiš moj blog i da ostaviš mišljenje u komentaru, šta treba dodati, a šta skinuti.

    Da posetiš moj blog i moj novi post klikni ovde.

    ReplyDelete
  5. Odličan haul, slike su baš kvalitetne i lijepe :)

    Novi post: http://blogbysanja.blogspot.com/2016/08/haul.html

    ReplyDelete
  6. Jao, poručila si predivne stvarčice, taj prvi ruksak je predivan, razmišljala sam i ja kupiti nešto u tom fazonu, o malom slatkom novčaniku da i ne pričam *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan post! Imam isti ranac za izlete i imam istu maskicu za mobitel samo je moja ružičasto-plava *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  8. Super post.Drugi ranac i pernice izgledaju odlično :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Ni nemoj mnogo da se nadas oko prvog ranca, ja sam imala slican iz Engleske i pukao je ubrzo :(

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super post, predivni ruksaci. Imam ovakvu pernicu i novčanik samo druge boje i super su. :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  11. Rancevi su fenomenalni! Pernice sam videla na sajtu i odusevila se. Sjajan izbor, sve mi se svidja! <3

    Misseslandy.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  12. Super su stvari, prvi ranac je preesladak! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odlične stvari, posebno taj mali novčanik.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    ReplyDelete
  14. Sve stvari su preslatke da ne znam sta mi je ljepse 😍

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uvek odabereš divne stvari! Rančevi su prelepi, maskica mi se jako dopada, pernice su takođe preslatke! Odlična kupovina! ♥

    Anja's diary

    ReplyDelete
  16. Sve stvari su divne. Ruksaci(to je ovo što vi zovete rančevi) su i isto divni, ali za mene su premali, pola knjiga i ne bi stalo unutra :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  17. great items! Both backpacks are so fab!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  18. Odlicne stvari! Najvise mi se svidjaju rancevi! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Wow*-*
    O.D.U.Š.E.V.LJ.E.N.A S.A.M😘😍
    Ruksaci su božanstveni💟
    Pernice preeslatke❤❤
    Novčanik je tako sladak i jednostavan😍
    Maskica je predivna💓💓
    Inače izgled bloga je odličan👌👌

    Novi post na mom blogu. Ako želiš pogledaj i savjetuj me jer sam nova, a ti si iskusnija.❤
    https://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/08/country-side.html?showComment=1471035954911&m=1

    ReplyDelete
  20. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  21. Floral print backpack is nice. Very soft colour.
    I also see many variety of Rucksacks Bags Online

    ReplyDelete
  22. Novčanik je predivan, maskica također. Uglavnom, sve stvari mi se sviđaju♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. Divan post draga :*
    Ako želiš zaprati me pa mi napiši komentar da bih ti uzvratila :*

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  24. Sve stvarčice izgledaju stvarno sjajno. ☺ Novčanik i maskica za telefon su preslatki stvarno. ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ReplyDelete
  25. Imam skoro isti ruksak kao prvi, samo je print drugaciji! Bas su prelijepe stvari :D Odlican post :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!