Q&A - odgovori na vaša pitanja

30.8.16

Zdravo svima! :)


Prije svega želim da se zahvalim svima na postavljenim pitanjima. Zaista mnogo vas mi je pisalo u insta directu i jedva sam uspela da odaberem 60 pitanja (prvo sam mislila 100 ali bilo mi je previše :O). Dosta ste se ponavljali, ali nadam se da ćete svi dobiti odgovore na svoja pitanja. :)

• • • • • • •

1. Omiljena serija?
- PLL definitivno. :D

2. Grad koji bi voljela da posjetiš najviše?
- Los Angeles ili New York. :)

3. Koliko dugo vodiš blog?
- Od 01.03.2015.

4. Da li se šminkaš za školu?
- Ne još uvijek. :)

5. Kako ti se zove prvi post?
- U pitanju je The World In A Month! ♥ / March 2015 / Mart 2015, ako ne računamo post u kom sam napisala contact. Sada je taj post na radnoj verziji, kao i još dosta njih koji mi se nisu dopali.

6. Zašto si odlučila otvoriti blog?
- Dugo sam željela da imam svoj sopstveni sajt, mjesto na kome ću se otvoriti, davati savjete onima kojima su potrebni, pisati o onome što me zanima itd. Pretraživala sam internet i otkrila da postoji Blogger, pa sam odlučila da napravim svoj blog. Nisam znala za ostale blokerke, ali polako sam počela da kapiram kako sve funkcioniše. I tako me evo ovde gde jesam. Blog sam otvorila iz čiste zabave, s željom da pomognem drugima i da jednostavno imam svoj kutak na netu. :)

7. Instagram VS We Heart It?
- Instagram više koristim. :)

8. Da li bi radije bila sirena ili vila?
- Vila hehe :D

9. Da možeš izabrati jedan grad u kojem ćeš živjeti cijeli život, koji bi grad to bio?
- Iskreno - nemam pojma. Jedino što bih voljela jeste da to bude negdje u Americi. :)

10. Koju srednju želiš upisati?
- Artimedia mi je želja oduvijek. Upisaću vjerovatno gimnaziju i srednju muzičku. :)


11. Odakle dobijaš inspiraciju za blog?
- Post o tome pročitajte ovdje.

12. Omiljeno piće?
- Voda hahahaha. :D

13. Jesi li ikad gledala Igre gladi?
- Noup. :)

14. Voliš li čitati knjige?
- Da, jako volim čitati knjige. :D

15. Zadnja pjesma koju si poslušala?
- Alan Walker - Sing Me To Sleep

16. Omiljeno jelo?
- Grašak, piletina i pomfrit, i naravno - pica! :)

17. Sa čime slikaš za blog?
- Svi mi stalno postavljate ovo pitanje i mnogo puta sam vam odgovorila, ali evo opet ću. Moje starije slike uslikane su kamerom iPhone-a 4S, a sada slikam kamarom Samsung Galaxy J5 telefona. :)

18. Voliš li Divergent ako si gledala?
- Nisam gledala, ali pogledaću. :)

19. Gledaš li PLL, ako da, koja ti je najdraža lažljivica?
- Gledala sam, najdraža mi je Spencer. :)

20. Da li imaš ask.fm?
- Imam, napravila sam ga prije par dana, pa me dodajte --> Amina_Bahovic


21. Omiljeni grad koji si posjetila?
- Beč. :)

22. Omiljena stvar koju si dobila preko saradnje?
- Romper sa She In-a, koji sam baš često nosila ovog ljeta. :)

23. Omiljeni izvor inspiracije?
- Tumblr i We Heart It.

24. Koju knjigu nam preporučuješ?
- Plivač od Andrije Terzića. :)

25. Tvoj omiljeni film?
- Journey to the central of the Earth, The Maze Runner i Maleficent (ne mogu da se odlučim za jedan). :)

26. Koja ti je omiljena društvena mreža?
- Instagram. :)

27. Omiljeni foto editor?
- Photo Scape definitivno. Znam, basic je i jednostavan, ali obožavam ga. :)

28. Najdraža knjiga?
- Plivač od Andrije Terzića. :)

29. Koji telefon imaš?
- Samsung Galaxy J5. :)

30. Facebook VS Instagram?
- Instagram! :)


31. Koji je tvoj srećni broj?
- 3. :)

32. Koje je tvoje omiljeno voće?
- Limun, trešnje i jabuke.

33. Kada bi za jedan dan mogla da biraš da imaš moć letenja ili moć čitanja misli šta bi izabrala?
- Moć letenja. :)

34. Da li imaš veliku kupovinu za školu gde sve kupuješ odjednom ili u par navrata ideš u prodavnicu i dokupuješ ono što ti je neophodno?
- Imam veliku kupovinu za školu gdje kupim sve odjednom. :)

35. Omiljena pročitana lektira do sada?
- Harry Potter. *_*

36. Omiljeni predmet?
- Italijanski i građansko (koji se više ne izučava kao obavezan predmet....).

37. Kako provodiš petak uveče?
- Pa obično pratim Zvezdice ili neku drugu emisiju, mada pretpostavljam da ću od sada gledati PLL petkom uveče zbog drugih obaveza tokom sedmice. :)

38. Da li slušaš muziku dok učiš?
- Ne, jer me zbunjuje. Samo ako radim neki domaći poput prepisivanje i sl.. :)

39. Omiljeni Instagram profil?
- Imam ih više, ali kada bih morala birati jedan, onda bi to bio @vesnikproleca. :)

40. Da li koristiš VSCO cam filtere?
- Stalno! Ne znam šta bih bez VSCO aplikacije. xD


41. Da li imaš svoj planer?
- Naravno. :)

42. Blogovi koje svakodnevno čitaš?
- Čitam sve koje zapravo pratim.

43. Koja pesma te najviše motiviše?
- Pa to se kod mene stalno menja, a trenutno je to J'ai Cerche od Amira. :)

44. Kako uređuješ slike na blogu?
- Uređujem ih na Photo Scape-u, a ako želite post o tome KAKO, napišite u komentarima. :)

45. Da li sama praviš planere ili ih kupuješ?
- Uglavnom sama pravim. :)

46. Ako ih kupuješ online (planere), sa kog sajta?
- Ne kupujem online. Kupim neku svesku u knjižari pa je posle sama sređujem.

47. Da li imaš ljubimca? 
- Nemam. :)

48. Ne znam da li si se susrela, ali voliš li psihologiju? 
- Volim, i toliko ću o tome reći za sada. :)

49. Da li voliš upoznavati nove ljude?
- Jako sam društvena osoba i obično sam ja ta koja napravi prvi korak kada je u pitanju upoznavanje, druženje itd, tako da DA, obožavam upoznavati nove ljude. :)

50. Omiljeni youtuber?
- Nemam omiljenog, ali u posljednje vrijeme mi se od domaćih baš dopadaju Andrija Jo i Marko Vuletić. Nisu pretjerano inspirativni, ali me uvijek nasmiju. :)


51. Kendall VS Kylie?
- Kylie mi je lepša, a Kendall prirodnija, pa ću ipak reći Kendall. :)

52. Koji su ti hobiji, pored bloga i fotografisanja?
- Pjevam i idem u muzičku školu. To mi je jedan od glavnih hobija. :)

53. Šta si u horoskopu? Da li vjeruješ u njega?
- Bik sam u horoskopu (u podznaku lav) i jedna-dvije osobe su me zaista navele na to da vjerujem u njega. xD

54. Koji bi savet dala početnicima u blogovanju?
- Budite svoji.

55. Da li se često šminkaš?
- Ne, zaista. :)

56. Omiljena životinja?
- Delfin, hehe. :)

57. Da li postoji neki lik iz knjige koji bi voljela da postoji u ''realnom životu''?
- Moždaa Ogastus iz knjige ''Krive su zvezde'' ili Noa iz ''Onlajn Devojke''. :)

58. Koristiš li Google AdSense ili AdWords?
- Ne, nisam nikada. :)

59. U koji si razred?
- Sad polazim u 8. :)

60. Snap ili InstaSnap?
- Stvarno ne mogu da se odlučim. :D


• • • • • • •

Iskreno se  nadam da sam svima odgovorila na pitanja koja su vas interesovala. Pre nego što završim ovaj post, reći ću vam par stvari.
Preskočila sam neka pitanja na koja nisam želela da odgovorim i nadam se da vam je to okej. Imala sam svoje razloge. I druga stvar - puuuno pitanja je bilo vezano za saradnje na blogu, pa vas sada PONOVO pitam - da li želite post o saradnjama?

Hvala puno svima na postavljenim pitanjima! Nadam se da vam je post bio zanimljiv. ♥

All photos are mine.

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

21 komentara

  1. Imamo dosta toga zajednickog,npr. moj srećan broj je 3,omiljena životinja mi je delfin,obožavam grašak... Odličan post Amina,i ja čitam tvoj blog redovno,hvala ti što si spomenula moj. ❤

    Najava za Q&A ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odličan post kao i uvek!Izabrala si super pitanja,uživala sam dok sam čitala odgovore!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Grašak, fuuuuj! :D
    Odlični odgovori, uživala sam, horoskopskiznakinjo (kao ime- imenjakinjo, pa onda horoskopski znak- horoskopskiznakinjo...gubim se...) <3 <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ReplyDelete
  4. Baš divan post!
    Zanimljiva si osoba ! :)
    Uniquisi ♥

    ReplyDelete
  5. Super post, sad te bolje znamo :) ista hrana nam je omiljena, samo bih ja dodala još i bolonjeze njami...🍝 hvala ti sto pratis moj blog i što si me spomenula u ovom postu. 💖

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. A puno ti hvala što si pomenula moj blog, ly. ♥ PLL forever, haha. :D P.S. Obavezno piši post o saradnjama!

    Giveaway - /misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hvala sto si odgovorila n amoja pitanja! :D
    #pllLover :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  8. Predobar post, pitanja su jako zanimljiva. I ja volim Spencer ali najdraza mi je Hanna. :)

    ReplyDelete
  9. Fantastičan post! Pitanja su odlična a naravno i odgovori *-*

    ReplyDelete
  10. Great pics! Really interesting post...thx for sharing! xx

    ReplyDelete
  11. Odličan post, pitanja su baš zanimljiva :) Inače, ti si jedna od retkih osoba kojoj je grašak omiljeno jelo, kao i meni. Kome god to kažem, svi se čude :D <33

    ReplyDelete
  12. Savrsen post!Odgovori su super!I ja volim LA
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan post,jako smo slične hehe.Inače Mila ide u moju školu (ako misliš na Milu Antonović).Pll je život haha.Puno ti hvala što si spomenula moj blog,počastvovana sam ��❤.

    ReplyDelete
  14. Odlični su mi odgovori! :D
    Ako želiš, napiši post o tome kako uređuješ slike na PS-u. :)
    Također mi je Spencer omiljena iz PLL-a. <3


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Beautiful photos Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odgovori su bili divni! :) Slike su zaista prelepe *--*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. Odličan post, odabrala si baš najzanimljivija pitanja :D samo da ti kažem da pogledaš Igre gladi, jer je to odličan film stvarno, sličan je kao Maze runner :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Odgovori su zaista odlični, draga. :) Mogla bi da anpišeš post o saradnjama, verujem da bi bilo zanimljivo pročitati ga. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  19. Super si!!!
    I ja obozavam PLL !!! to je naj serija koja je ikad postojala!

    ReplyDelete
  20. Odličaan post, svakako pogledaj Divergent! Da, i meni je jedna od najdražih knjiga Cura na netu/Onlajn djevojka. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  21. Odlican post :-) <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/modern-hippie.html

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!