Saveti za lakše sređivanje sobe

13.8.16

Zdravo svima! :)

U jednom od prethodnih summer postova spomenula sam vam kako ću vam napisati post sa savetima za lakše sređivanje sobe. Izvinjavam vam se što čekate ovako dugo.

I mene, kao i većinu vas, mrzi da sređujem sobu i previše mi je dosadno da to radim. Ali, pronašla sam neke trikove zbog kojih mi sređivanje sobe sada mnogo manje predstavlja problem. Ako želite da saznate i pročitate moje savete, nastavite sa čitanjem ovog posta. :)



*Slike su preuzete sa www.weheartit.com

1. Pustite muziku koju volite. Preporučujem vam neku veseliju, da bi vas malo pokrenula dok radite. Zaista pomaže da se na neki način zabavite dok čistite sobu. :)

2. Ako muzika ne pomaže, onda pustite neki film ili knjigu (na youtube-u), samo da nešto slušate. Probajte da ne menjate muziku svaki čas i prelazite s albuma na album. Inače, čitala sam da slušanje nekih prirodnih zvukova, znatno utiču na vašu koncentraciju. Ja sam probala i mislim da zaista pomaže. :)

3. Napravite TO DO listu, biće vam mnogo lakše da se organizujete. Tako ćete sobu raspremiti za manje vremena nego inače. :) Ja uvek pravim TO DO listu i uspeva mi.

4. Isplanirajte i vreme za odmor. U toku čišćenja napravite pauzu od sat vremena, kako biste se malo odmorili. Ali zapamtite, ne više od sat vremena! xD 

5. Odredite sebi nagradu nakon dobro obavljenog posla. To vas dodatno motiviše i zaista uspeva. :D

6. Pronađite neke kutije ili velike torbe. Treba da spakujete neke stvari koje vam baš ne trebaju. Oslobodiće vam mnogo prostora, a neke od njih možete čak i da donirate. Ja još ništa nisam donirala, ali planiram. :)

7. Stavite sve stvari onde gde pripadaju. Tačnije, odredite svakoj stvarčici mesto u sobi. Tako ćete se lakše snalaziti i izgleda urednije. :)

8. Sredite svoj orman. Ako vam je lakše, koristite kutije da rasporedite stvari. Sigurno ćete pronaći neke stvari na koje ste ''zaboravili'', pa ih isprobajte. Ako vam ne odgovaraju, sklonite ih u neku posebnu kutiju i poklonite nekome (ili jednostavno bacite, to je vaša odluka). Tako ćete osloboditi mjesto za nove stvari.

9. Rasporedite svoje knjige, enciklopedije i časopise. Npr. sve HEJ! časopise, na jednom mestu rasporedite od prvog do poslednjeg broja koje ste kupili. Onda, ediciju nekih knjiga ili enciklopedija takođe po brojevima... Možete slagati čak i po bojama. Kako god je vama najlakše da se organizujete. :)

10. Obavezno imajte jednu ogromnu kesu uz sebe dok sređujete. Uvijek ćete naći nešto za bacanje i bacajte sve što vam nije potrebno (papiri i slične stvari). Ne suzdržavajte se. Sve što vam nije potrebno, ili bacite ili poklonite. :)


 • • • • • • •

To bi bili svi moji saveti. Nadam se da sam vam barem malo pomogla u sređivanju vaše sobe. Najbolje je početi od radnog stola ili ormana, ali je najvažnije da se zabavite. :)

P.S. Trudiću se da do kraja letnjeg raspusta svaki dan napišem po jedan post. Takođe, u komentarima mi napišite šta biste to voljeli da vidite u BTS postovima, jer bih voljela da pišem o onome što ćete zaista voleti da pročitate. I da, pošto sam ja još uvijek u osnovnoj školi, nemojte m davati ideje tipa ''Kako se navići na srednju školu'' itd, jer mislim da vam tu ne mogu pomoći. :)

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

23 komentara

  1. Ove slike soba su totalno goals! ♥

    ilvasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odlicni saveti,ja zapravo obozavam da sredjujem svoju sobu i pravim neke nove diy projekte. ♥

    ReplyDelete
  3. Slike su predivne.Jako mi se dopada sta si sve navela,ja vecinu ovoga radim kada sredjujem sobu,pogotovo ovo da imam muziku jer zaista pomaze. :)

    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odlični saveti. Oduševljena sam prvom slikom. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Savjeti su baš korisni, mislim da će mi puno pomoći!:) odličan post<3

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jako dobar post! Potpuno se slazem , sa muzikom je sve lakse.Ja pre sredjivanja sobe uglavnom pogledam video Sare Jones Cleaning my room. Inspirise me i treba mi manje vremena da se organizujem kada vidim kako je ona to odradila:)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Slažem se sa svime što si napisala! Uz muziku je uvijek lakše, a to-do lista me spašava od nevolja haha :) Odličan post :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Meni se ovi saveti mnoooogo dopadaju :D Ja uskoro planiram veliko čišćenje svoje sobe, i redekoraciju pa je bas dobro sto sam naletela na ovaj post. Ubeđena sam da će mi pomoći.
    Inače, prva slika, life goal da imam onoliko VS parfema *_*

    Kiss marry kill: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Odličan post. Saveti su odlični. Što se tiče BTS serijala možeš pisati 'Sređivanje ranca', 'School supples', 'BTS Giveaway', 'How to make planner'... To su neke ideje, a ja bih ti najviše preporučila zadnju zato što pod hitno treba napraviti planer, jer mi se zadnji potrošio, a sada ne bih kupovala. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  10. super post!!!
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Slike su predivne i odličan post. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Heeej,upravo sam malo prelistala tvoj blog i moram ti reći da je odličan!
    Imaš jako zanimljive i kreativne postove i imas moj follow ( uzvrati ako želiš ) :)☺❤

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  13. Odlucnu saveti! :D
    Ja bar tri puta godisnje odrzavan ivakva spremanja i migu recida mi uvek byde zao da pobacam papirice, sriga se trudim da ima nadjem mesta, haha sta cu, kilekcionar uspomena sam. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  14. Odlicni saveti, draga. Ja vec radim neke stavke i dosta mi pomazu u sredjivanju. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Moja soba je veoma mala tako da mi je nije tako teško srediti i uvijek imam taj neki određen redoslijed sređivanja po kojem uvijek radim.. Super post i savjeti <33
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕

    ReplyDelete
  16. Sređivanje sobe je uvek najgora moguća stvar ali kao što si ti navela u postu,uz muziku mi je mnogo lakše i zaboravim na vreme.Odličan post! ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Blog ti je predivan, omg! *-* Moja soba je onako srednje veličine, ali čim vidim da je nešto neuredno najčešće odmah to idem pospremiti tako da moja soba nije baš često neuredna i uvijek ju pokušavam organizirati najbolje što mogu. Super post :)

    kreativanblog.blogspot.com ♥♥

    ReplyDelete
  18. Sjajni saveti i odlican post! ♥ Sigurno će mi zatrebati sa obzirom da uskoro krečim i potpuno preuredjujem svoju sobu, hah. :) Inače uvek pustim neke stane pesme dok sređujem sobu, lakše se podnese. :D ♥
    <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o otmici Marine Joyce

    ReplyDelete
  19. Pa ovaj post je zapravo i inspirativan, ja uvijek puštam muziku kada sređujem sobu,bude mi mnogo lakšte, pratktikujem i kutije, kao i velike vreće za smeće. Odličan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zaista inspirativno i saveti su super, u mom slučaju dosta ovih zaista uspevaju :D

    Teodora's small world

    ReplyDelete
  21. Super post! Sad si me navukla da krenem sređivati sobu i mislim da i hoću. xD Savjeti su jako korisni. ♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  22. odličann postt!baš cool savjeti :D <3
    nocvi post je tu: http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  23. odličann postt!baš cool savjeti :D <3
    nocvi post je tu: http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!