Summertime

22.8.16

Zdravo svima! :)

Prije par dana bila sam u posjetu Budvi i post o tome mogli ste pročitati OVDJE. Zaista sam se lijepo provela. Budva je oko 45min udaljena od Bara ako se vozite automobilom, pa su moji roditelji odlučili da opet pođemo - ali u Aqua Park u Bečićima. Bili smo juče i to je ujedno razlog što nisam objavila post. Opet sam vam dosta fotkala i voljela bih da te fotografije podijelim sa vama, i naravno, da pročitam vaša mišljenja u komentarima. :) Inače, Aqua Park je bio na mojoj summer to do listi, tako da eto još jednog čekiranog ''cilja''.

• • • • • • •
















• • • • • • •

Nadam se da su vam se fotke dopale. Kako vi provodite ove posljednje dane raspusta? :)

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

30 komentara

  1. Fotografije su veoma profesionalne i divne.:)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fotografije su predivneee😍😍😍😍
    Novi post❤️❤️
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Savrseno i opcinjavajuce! *_*
    Ove boje, kojih je milion, zadivljuju me prosto
    Teen Queen

    ReplyDelete
  5. Pa ovo je fenomenalno! Vidi se da si se sjajno provela. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  6. Ovo mjesto je predivno, a fotografije su vhunske

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Slike su fenomenalne!Taj bazen izgleda bas opustajuce!Odlican post!

    Novi post----->jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kako su ti dobre slike aaaa, prekvalitetne!
    I predivno, baš mi se sviđa, drago mi je da si uživala ☺♥

    ReplyDelete
  9. Odlične fotke, želim tamo. Tako bi mi godilo da odem od svega.
    Uživaj još!
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    ReplyDelete
  10. Super su fotkice i ja sam razmisljala da podjen tamo sa roditeljima :D drago mi je da si se lepo provela verujem da je bilo zabavnoo ;))

    Q&A bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Slike izgledaju fenomenalno! :D <3

    ReplyDelete
  12. Slike su odlične!! Baš bih htjela ići tamo, izgleda baš predivno :) Drago mi je da si se lijepo provela :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lovely post dear! Have a great week! xx

    ReplyDelete
  14. Fotografije su savrsene,vidi se da si se bas lepo provela! ♥
    Internacionalni GIVEAWAY ----> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. nemam komentara *0*

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. wow the photos and the views are amazing!!
    Have a nice day:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Grad je predivan, a fotografije su wow! Nemam riječi! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  18. Slike su divne, baš kvalitetne, onako bijeli podton na svakoj, predivno.

    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  19. Čula sam puno pozitivnih komentara vezano za Budvu i jedva čekam za koju godinu otići i posjetiti. :)
    Slike su ti nevjerojatne i sigurno si se lijepo provela. :)

    My little corner

    ReplyDelete
  20. Poslednje dane raspusta prolaze mi u poslednjim pripremama za školu i druženjem sa prijateljima.Raspust je užasno brzo prošao...odličan post i slike su predivne ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jaoo kako je divnoo!!

    ReplyDelete
  22. Tako bih rado "uskočila" u tvoje slike :D Divno je! <3

    fashionabejita.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Predivno

    http://happylondongirl.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  24. Fotke su predobre!

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Davno sam bila u Budvi, lep grad.
    Sa cime fotkas, kvalitet je ooodlucan.?
    💖

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefonom, kao i uvek. Hvala ti! ♥

      Delete
  26. Prelepe slikee :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fotke su stvarno super. Dobro će nam doći u ove hladne dane "melem za dušu" :D. Zaista opuštaju.

    Ako želiš možeš pogledati i učlaniti se na moj blogg, uzvraćam: http://danny991.blogspot.ba/ ♥

    ReplyDelete
  28. Fotke su jakoo dobre,mjesto je preljepo :D
    NOVI POST:http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!