Views in Bar

15.8.16

Zdravo svima! :)

Oni koji me već duže vrijeme prate, verovatno znaju da živim u Baru (Crna Gora). Često postavljam fotke iz grada, i obično je na njima more, šetalište, itd. Primetila sam da u posljednje vrijeme baš uživam u zalascima sunca i volim da ih fotkam (ko me prati na instagramu vjerovatno je primijetio). :) Mislim da su čarobni i veoma romantični. A, u ovom postu, željela sam da vam predstavim par sličica koje sam ja uslikala. Pogled sa moje terase je zaista predivan, vidi se more i cio grad. Nadam se da će vam se fotke dopasti. :)

Želim da malo bolje upoznate Bar i njegove ljepote. Možda grad nije velik, nije poput Beograda ili Podgorice (a ni oni se ne mogu upoređivati) - ali je divan i čaroban. :)






 Dvorac kralja Nikole noću















• • • • • • • 

All photos are mine.

Nadam se da su vam se fotke dopale. Šta mislite? :)

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

34 komentara

  1. Jaooooo Bozee, kako je prelijepo!! Zelim da zivim tuuu :( Slike su ti prelijepe, bez rijeci sam! ♥
    http://sminkasticno.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Fotografije su prelijepe, i ja bih voljela da živim tu

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Divne fotke draga, nemam reci,svaka cast! ♥

    ReplyDelete
  5. Divne fotografije, zaista. Dok ih listam primećujem da su jako profesionalne i da imaš mnogo talenta za fotografiju. U Baru sam bila prošle godine, na moru. I otuda nosim samo divne uspomene, jer ove godine nigde nisam išla. Nadam se skorom odlasku tamo! :)

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
  6. Divno je sve, pozelela sam da se nalazim tamo <3 *-----*

    ReplyDelete
  7. Prelijepe slike! 13. mi se najviše sviđa :D

    http://catherinehere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fantastične fotografije, jako mi se sviđa Bar i voljela bih posjetiti nekad *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. Stvarno ti zavidim! Bila sam sigurno 10-ak puta u Crnoj Gori i posetila sam Bar kao veoma mala pa se ni ne sećam (imala sam 3-4 godine). Fotografije su apsolutno predivne, oduševljena sam! ♥

    ReplyDelete
  10. Prelepe sličice draga! Blago tebi, baš ti zavidim! :)
    Vesna - Home Chic Club
    novi post:https://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ReplyDelete
  11. Da li prva slika predstavlja tvoj pogled sa terase? Jer ako da, onda si srecnica, haha... :D
    Inace, Bar izgleda zaist adivno, a ti si ga još bolje i predstavila. Želim ga jednom posetiti. :D

    Teen Queen

    ReplyDelete
  12. Predivno Amina! Ja sam bila u Baru na moru ove godine i mogu reci da je stvarno jako lepo. :)

    ReplyDelete
  13. WOOOOW!Fotke su savršene! <3


    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    ReplyDelete
  14. Jaoo, nisam bila u Baru, ali sam imala neku nastavnicu engleskog odatle, pa nam je uglavnom pokazivala slike odande, baš sam volela da ih gledam... Na tvojim slikama je još lepše...

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Slike su predivne! Baš si me obradovala, imam osjećaj kao da sam tamo :D
    Baš imaš sreće što živiš tamo jer iako nisam nikad bila u Baru, stvarno izgleda predivno :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Koliko su slike predivne... koliko je Bar prelep.. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Ja sam ODUŠEVLJENA! Slike su prelepe! Ja nikada nisam bila u Baru, ali bih definitivno volela da jednom prilikom letujem tamo :) Veruj mi da bih se menjala sa tobom, divno je živeti na moru. U svako godišnje doba :) <3

    ReplyDelete
  18. Predivne fotke!


    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  19. Predivne fotke draga, oduševljena sam! U Čanju gde sam bila nemaju takva šetališta, ljubomorna sam... :D

    misseslandy.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  20. Fotografije su me odusevile! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ReplyDelete
  21. Oduševljenaaaaaa sam!!! ❤

    ReplyDelete
  22. Slikee su savrsenee!Volela bih da zivim u Baru,stvarno je prelepo.

    http://jovanaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ajme fotke su preedobree!!

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ReplyDelete
  24. Bar je prelep! Dopadaju mi se tvoje fotografije :)

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ReplyDelete
  25. Oh very wonderful pics darling. I enjoyed so much those wonderful sunsets
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete
  26. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog ako želiš . Ako ti se svidi bilo bi mi veoma drago da me zapratiš na GFC .
    Ako me zapratiš javi mi da ti uzvratim <3

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  27. Bar je zaista predivan grad :) fotografije su odlične ♥

    Ako želiš pridruži se mom blogu → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Prelijepe slike *-*
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  29. I ja obozavam zalaske sunca :) Post je neverovatan, zadivljujuc i jako originalan, zaista sve pohvale za tebe <3 Za slike nemam reci, odusevile su me totalno. Nikada nisam bila u Baru, ali sa slika vidim da je ovo mesto carobno *_____*

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja obožavam zalazak sunca da gledam,izgleda mi prelepo i zaista onda nekako i budem srećna na neki način kada vidim da sunce zalazi. Post ti je prelep,odlično slikaš i slike su profesionalne i prelepe. Nikada do sada nisam bila u Baru,ali planiram otići tokom sledećeg letnjeg raspusta da vidim kako je tamo.
    Nova sam i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala i komentarisala moj novi post,i učlanila se na moj blog. Hvala. http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html

    ReplyDelete
  31. Jaoj Boze prelepo je. Nikad nisam bila u Baru, ali deluje savrseno.♥♥

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  32. verujem da si se lepo odmorila slike su savrese!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/08/august-wish-list.html

    ReplyDelete
  33. Heeei,slučajno sam naišla na tvoj blog, i drago mi je da jesam!
    Postovi su odlični i ideje su extra kreativne i zanimljive :)
    Samo tako nastavi! <3
    Imaš moj follow,ako želiš uzvrati :)Iii daa počinjem pisati knjigu,na zadnjem postu je kratki uvod,ako možeš pogledaj i napiši mi mišljenje,jer bi mi tvoje jako značilo <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  34. Odličan post, a slike su odlične. Bar je predivan grad i volela bih da gaposetim. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post, klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!