Gdje pronalazim inspiraciju?

21.9.16

Često me pitate odakle mi inspiracija za blog, i postove uopšte. U ovom postu odlučila sam da vam sve to lijepo objasnim i predstavim, i možda na neki način pomognem svima koji nemaju inspiracije. :)

• • • • • • •

1. We Heart It

We Heart It je zvanično NAJSAVRŠENIJI SAJT NA SVIJETU. Dakle, da nema njega, ja ne znam šta bi bilo sa mojom inspiracijom. Listajte nekoliko dana kad nađete vremena, vjerujte - svakakve ideje pašće vam na pamet. Meni on mnoogo mnooogo pomaže, a nadam se da će i vama.


2. Tumblr

Drugi najbolji izvor inspiracije na svijetu. xD Ako ste se možda zapitali odakle mi inspiracija za one DIY sveske, sada znate. :D Mene mnogo inspirišu slike soba, stolova, dekoracija...


3. Pinterest

Naravno, nikako ne smijemo da zaboravimo Pinterest koji je toliko ahhh.... Moram priznati da se ne snalazim baš najbolje na njemu, ali definitivno dobijam inspiraciju. Vjerovatno je većina vas probala, ali ako niste - OBAVEZNO IDITE NA PINTEREST.


4. Drugi blogovi

Mene mnooogo inspirišu drugi blogovi i blogeri/blogerke, i zato veliko hvala svim mojim dragim koleginicama i kolegama. xD Naravno, postoje određeni blogovi koji me inspirišu, kako svojim tekstovima - tako i fotkicama, nekim sitnicama na blogu itd.


5. YouTube

Jutjuberi me već na drugačiji način inspirišu, ali moram priznati najmanje od svega što sam nabrojala u postu. Znam da neke čak i najviše baš oni inspirišu, ali mene ne. Ipak kažem da dobijam inspiraciju gledajući ih, ali vrlo malo. To radim samo ako baš ništa ne pomaže. Vi probajte, možda i uspije. :)


6. Drugi ljudi i stvari koje se meni ili drugima dešavaju u životu

Ljudi i njihovi postupci me često inspirišu. Ali ne samo to, već i ono što se dešava u mom ili tuđem životu. Kada dovoljno obratim pažnju na ono što neko radi ili što se dešava - inspiracija dolazi. :)


• • • • • • •

Gdje vi pronalazite inspiraciju? :)

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

13 komentara

  1. Jedan od mojih glavnih izvora inspiracije je We Heart It. Ranije su to bili i Tumblr i Pinterest, ali kako više nemam toliko slobodnog vremena, opredelila sam se samo za We Heart It. Inspiraciju pronalazim i na instagramu, ali i na drugim blogovima i youtube-u, kao i ti. :) ♥

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  2. Great post Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Tumblr, pa onda we heart it :)
    Koristan post.

    ReplyDelete
  4. Fantastičan post♥ Ja definitivno obožavam We♥It, najbolji je sajt na svijetu kao i Pinterest♥ Usput, preljepe slike *-*

    This is my life♥

    ReplyDelete
  5. Divan post! Koristan. Slazem se za svaki izvor inspiracije. Mene najvise inspirisu svakodmevne sitnuce i misli koje mi padnu na pamet, jer temu za svoj post osmilim nekad i dok sam u autobusu, i pak kada kupujem u supermarketu, ili se cesljam i obuvam patike... Tptalno nejajavljeno, samo sine. *_*
    Teen Queen

    ReplyDelete
  6. Ja vecinom dobijem inspiraciju preko drugih blogova i youtubea, odlican post. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Divan post! Ja inspiraciju uglavnom pronalazim na blogu, jutjubu, we heart it-u, tubmlru i pinterestu, tako da smo veoma slične:)

    Kika's blog

    ReplyDelete
  8. Divan post!♥Na isti nacin pronalazim inspiraciju!:)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Divan post, Aminice. :) Baš sam u nekom prethodnom postu pisala o tome da mene najviše inspirišu moji čitaoci, ali što se tiče samih ideja za postove moram reći da je to Pinterest, jer na njemu uvek pronađem nešto 'Konkreteno', tako diiivna aplikacija iliti sajt :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  10. Divan post,imam i ja sličan, većinu ovih sajtova i ja posjećujem kada tražim inspiraciju, ali najveću inspiraciju pronalazim definitivno u časopisima

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Obozavam WHi. Najvise na instagramu nadjem inspiracije, i kod drugih blogova :) u nedostatku svojih ideja, pozajmim tudju. :D

    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Pinterest, definitivno! Moja najveća inspiracija. Divan post, stvarno! ❤☺

    ReplyDelete
  13. Youtube, drugi blogovi i We Heart it -najveća inspiracija za mene! :D
    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!