Mini Born Pretty Store Haul

4.9.16

Zdravo svima! :)

Želim svima puno da se zahvalim na predivnim komentarima koje ste ostavili ispod DIY i Q&A (odgovori) postova. Divni ste, volim vas! ♥

Kako vam se čini početak ove školske godine? Vi koji ste krenuli u srednju - kako vam ide? Sve me zanima, napišite mi u komentarima. :) 

• • • • • • •

Za danas imam mali haul sa Born Pretty Store sajta. Ja sam se toliko obradovala ovom paketu, da vam to ne mogu opisati. Stvarčice su tako savršene, ja nemam reči. *--*

Born Pretty Store je sajt na kome možete pronaći razne stvarčice (u raznim kategorijama), od nail art-a, make up-a , nakita, garderobe, gadžeta i maskica za telefon, pa do stvarčica za kosu, dekoracija za kuću i baštu, igračaka, lakova za nokte i još mnooogo mnooogo toga. Ja sam ovog puta naručila 2 Ajfelova tornja (jedan je za moju drugaricu) i jednu divnu sova ogrlicu. :)

• • • • • • •

1. Eiffel Tower 10cm / Ajfelov toranj 10cm





Ovdje u Crnoj Gori nigdje nisam mogla pronaći ove male Ajfelove kule i kada sam ih vidjela na BPS sajtu, odmah sam morala da poručim. Tako slatko izgledaju i veoma su dekorativni. Inače jako volim Pariz, tako da hehe *_* Ovaj je namenjen mojoj drugarici, a ja sam sebi uzela jedan mrvicu veći koji ćete videti ispod. :) Inače ima više veličina, pa pogledajte. :)

Da biste poručili ili pogledali ostale veličine ovog Ajfelovog tornja, kliknite OVDJE.

• • • • • • •





Ovaj veći je za razliku od onog manjeg, došao u kutiji. Takođe je presavršen, samo je veći 3cm i mislim da mi se zbog toga više dopada (iako potpuno isto izgledaju). xD Ne znam da li ovakvi imaju da se kupe negde u Srbiji (kod nas ih nema), ali ako niste znali gde a želeli ste da ih kupite, sada znate gde ih ima. :D Ovaj sam odmah smestila na policu. *_*

Da biste poručili ili pogledali ostale veličine ovog Ajfelovog tornja, kliknite OVDJE.

• • • • • • •





Ne znam za vas, ali meni je ova ogrlica prepreprekjut. Prosto sam oduševljena, izgleda predivno i baš onako kao i na slikama koje su na sajtu. Čini mi se da je veoma kvalitetna, ali pokazaće se vremenom. Iskreno se nadam da ovi cirkončići neće ispasti, jer su presavršeni. Ja sam prezadovoljna, samo to mogu reći. :)

Da biste naručili ili pogledali ovu ogrlicu, kliknite OVDJE.

• • • • • • •

Ako želite da naručite nešto sa Born Pretty Store sajta, iskoristite kod MINT10 da dobijete 10% popusta. Iskoristite tu priliku. :)




Nadam se da vam se dopadaju stvarčice koje sam uzela, kao i fotkice jer sam se baš potrudila. :)
Želim da čujem utiske o prvom danu škole u komentarima! ♥

Radujem se vašim komentarima! ♥

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

28 komentara

  1. Stvari su predivne,a pogotovo prva stvar!Zaljubila sam se u sve stvari! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <---------- novi post

    ReplyDelete
  2. Mila post je predivan. Mislim stvarčice su stvarno nekako preslatke i prekul i definitivno si me oduševila ❤❤❤

    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Stvarčice su predivnee. Malo više mi se sviđa ovaj drugi toranj jer ima natpis Paris na sebi, ali oba su zaista odličnaa!♥

    My little corner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Piše Paris i na ovom drugom, samo sam zaboravila da ga okrenem na tu stranu. -.- :') ❤

      Delete
  4. Sovica je diiivna. Slike su fantasticne! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ReplyDelete
  5. Sovica je preslatka, a ajfelov toranj je super za dekoraciju sobe :)

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju Eiffel tornjovi koje si naručila sa ovog sajta *-*

    Novi post na mojem blogu: This is my life

    ReplyDelete
  7. Odličan post!Divno je to što si poručila toranj i za drugaricu!Ja ga takođe imam,doneo mi je tata kada je bio u Parizu.Mislim da nema nigde da se kupi u Srbiji.Ogrlica na sovicu je prelepa!Slike u ovom postu su savršene!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Zaista ti moram pohvaliti slike, odlične su, fokus woooow, super!
    I stvari su preslatke, meni se najviše sviđa ogrlica, predivna je♥

    ReplyDelete
  9. Sve stvari su me oduševilee *---* Obožavam ogrlice sa priveskom sove, a ova je presavršena! *-* Slike su takođe odlične!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Sve sto si narucila mi se jako svida. :) Slike su ti predivne! :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  11. Predivne stvari, ogrlica pogotovo! Divni je sve! Ima drugarica da ti se obraduje ♡
    Poseti:Teen Queen

    ReplyDelete
  12. Jao kako mi se dopada taj ajefol toranj *O* preslatko izgleda zaista, a i sovica je preslatka *.* zaljubljena sam u ove stvari i želim taj ajfelov toranj lol

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ja imam istu ogrlicu:)

    krakanmia.wix.com/fortheloveofgogh

    ReplyDelete
  14. Odlican post!Ajfelove kulice su bas slatke!Ogrlica bas lepo izgleda.
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Aa slike su divne! Tornjevi su mi prelepi, malo mi je lepši 1. toranj! Ogrlica je wow, definitivno nešto što bih ja nosila. ☺

    ReplyDelete
  16. Super si stvari porucila. ☺ Ja nikad ne porucujem ove dekorativne stvarcice na sajtovima,ali cu poceti. ♥ I slike su ti vrh,bravo!
    Novi post ---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Predivne stvari si naručila, a fotografije su odlične 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/09/zaful-review.html

    ReplyDelete
  18. Awee,sovica je prelepa!♥ *-*

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Jaoo, koliko preslatko. ☺ Odlican post ♥

    ReplyDelete
  20. Jaoo, pa ovo je preslatko! <33 zaljubljena sam u ove 'tornjiće' (ako mogu tako da kažemXD), definitivno ću morati da ih potražim, što na sajtu, što kod nas. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  21. Ovi Ajfelovi tornjići su predivni, eto, kod nas u Hrvatskoj imaš skoro u svakoj kineskoj. Istina ova sovica je prekjut, sove meni simboliziraju pamet, a ti si definitivno pametna, mnogo volim ljude koji vole sovice, smatram da su pametni, ahah čudno. Ja u školu krećem tek sutra :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  22. Odličan post, ogrlica mi je baš slatka <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/backtoschool-with-doroty4-outfits-for.html

    ReplyDelete
  23. Stvari koje si naručila su baš simpatične, super post. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  24. Gorgeous photography and wonderful pieces. I love the Paris towel!
    Would you like to follow me back?
    www.glaringwaves.blogspot.ba

    ReplyDelete
  25. stvari svi stvarno prelijepe

    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ReplyDelete
  26. Kako si samo savrsene svari odabrala. *_* Pogotovo ogrlica, sovica je takvo savrsenstvo. *_* ♥ ♥


    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!