OUTFIT | Denim Jacket

25.9.16

Zdravo svima! :)
Jesen nam je konačno stigla! Ne znam za vas, ali ja joj se baš radujem. Mada, moram priznati, žao mi je što se ljeto završilo. Nije bilo nešto spektakularno, ali jeste bilo lijepo. :)

Za danas sam vam spremila jedan jednostavan outfit za školu i ovo jesenje promjenljivo vrijeme. Iskreno se nadam da će vam se dopasti. :)

• • • • • • •





 (nafurana)

Jakna / Jacket : She In 
Majica / T-shirt : H&M 
Farmerke / Trousers : poklon iz Njemačke / present from Germany
Patike / Shoes : Adidas 
Torba / Bag : Wholesalebuying

• • • • • • •

Nadam se da vam se outfit dopao. Meni je ova boyfriend jakna presavršena i mislim da ću je nositi baš često ove jeseni. :) 

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

24 komentara

  1. Prekrasna si, outfit je odlican, klasika.. jakna je pun pogodak❤️

    maggieblogspot.blogspot.hr

    ReplyDelete
  2. Predivan outfit, jakna je jako lijepa ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Prelijepa kombinacija, jaknica mi se jako dopada kao i ova torbica 😊❤️


    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/makeup-routine-for-school.html

    ReplyDelete
  4. Odlican outfit, jakna mi se najvise dopada. Preslatka si. :)♥

    ReplyDelete
  5. Super post, prelijepe fotografije, a smatram da svaka djevojka u ormaru treba imati denim košulju i/ili jaknu. :D

    https://worldofjustanidem.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Odličan outfit, i ja bih ga nosila! Patike su mi najljepše☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Divna si Amina i fotografije su odlične! ♡♡ Outfit si fantastično osmislila, baš je onako u mom stilu.☆

    ReplyDelete
  8. Odličan look za školu i šetnju. Sviđa mi se.

    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Anonymous25.9.16

    omg,jakna je prefect!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  10. JAOOO,oduševila si me!Fotke su divne!Baš si lepo uklopila kombinaciju. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    ReplyDelete
  11. Fantastičan post! Jakna je predobra iako je klasična traper, predivno stoji uz ove farmerke i majicu *-*
    Novi post --> This is my life

    ReplyDelete
  12. Ajooj, preslatka si mi! :) Janica je sjajna <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  13. Outfit mi je predivan i odlično ti stoji! :)
    Mnogo mi se sviđa što je vrlo jednostavan, a opet lijep. <3

    ReplyDelete
  14. JAutfit izgleda prelepo! Jakna je tako simple, a daje veliki pečat autfitu. Slike odlične, ti prelepa *_* :*

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Dobar outfit, jakna je prava zvezda kombinacije! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous25.9.16

    pinkk carapeeee hahahahahahahahahaahahahhahahaahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahah

    ReplyDelete
  17. Prelepa sii! Outfit he fenomenalan? Aminice, divan! :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  18. Predivna kombinacija, super ti stoji. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Stvarno si sve prekrasno uklopila, sve zajedno super izgleda!
    Jaknica mi je predivna, obožaavam jakne na ovaj fazon, a Shein ima stvarno divan izbor. ☺♥

    ReplyDelete
  20. Odlicno draga moja. ☺
    Kombinacija je bas lepa,a jaknica vrh! ♥

    ReplyDelete
  21. Super outfit! Jako lijepo :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  22. Super outfit! Jako lijepo :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  23. I ja sam u potrazi za ovakvom sličnom jaknom, mislim da su se u potpunosti vratile u modu i izgledaju stvarno prelijepo, kao i ova tvoja :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Hlače su najbolje! *-* Da li mi možeš poslati link, ako znaš da li imaju na nekom sajtu na internetu slične! ♥

    aminique.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!