Pretty Little Liars TAG

14.9.16

Zdravo svima! :)

Svi već znate da je PLL moja omiljena serija i da sam jednostavno opsjednuta. Potražila sam PLL tag na netu i odlučila da ga uradim. Mislim da će se svim pll loverima post dopasti jer su pitanja veoooma zanimljiva. :)

Upozorenje: Ima pitanja koja će vam otkriti neke male tajne, pa da ne kažete posle da sam spoiler. Ja sam se trudila da vam što manje kažem, a da opet odgovorim na pitanja. 2 sam preskočila jer puno otkrivaju. Ako baš 100% ne želite ni jednu sitnicu u vezi serije da saznate vi koji ste na početku, nemojte ni čitati post, ne želim posle da budem kriva ahhahahaha. xD

• • • • • • • 

1. Omiljeni lik?
- Definitivno najviše volim Spencer (Troian). Veoma mi je slična i iz nekog razloga baš baš mi je draga. :)


2. Šta misliš, ko radi u ''A timu''?
- Ja sam trenutno na šestoj sezoni. U toku serije otkrivaju se neki članovi i sve to, ali vam neću ništa reći naravno (ima onih koji su tek počeli da gledaju seriju, znam). U šestoj sezoni konačno se otkriva ko je ''A'', ali ta osoba nakon nekog vremena umire i onda valjda bude novi ''A'' u nastavku šeste i u sedmoj sezoni. Što se mene tiče, mislim da je veoma moguće da je Mona ''A'', a možda i potpuno tamo neka trinaesta osoba koja se pominje još uvijek. Ljudi, ja nemam pojma xD Možda je i ''Jenna''... Sve u svemu, sigurna sam da ćemo se svi iznenaditi. :D


3. Najbolji par u seriji?
- Spoby! Spencer i Toby su mi uvijek bili najljepši par. :)


4. Najupečatljiviji otrcano / glup trenutak?
- Ima ih puuuno puuuno zaista... Okej, ljudi, ja kad vidim one maske koje su napravile (faca by Emily i Alison ahahaha), prestravim se. Recite mi da nisam jedina molim vasss? Meni je to otrcano xD Što se tiče glupih trenutaka, to bi bio onaj kad je Emily bila sa Nateom (''Majinim rođakom'') u onoj kućici, pa je on napao i na kraju preminuoo iiii.. Neću da pričam xD



5. Omiljeni ''zlikovac''?
- Nemam pojma. xD Možda Cece (Sisi) i Jenna. :)


6. Za koga predviđaš da će postati zlikovac?
- Nešto mi je oduvek bio sumnjiv Arijin otac i Caleb, tako da hahaha :)


7. Koju devojku misliš da je ''A'' najviše povredio?
- Definitivno Spencer. Sve se nekako vrti oko njene porodice, ona ima veze sa Alison, živi tu odmah u komšiluku pa se dosta stvari desi u njenom dvorištu itd itd.


8. Čiji stil najviše voliš? Čiji stil je sličan tvom?
- Hanin i Spencerin (jel se tako kaže :O) naravno hahah. :) Mislim da je Spencerin stil najsličniji mom.


9. Ko ti je simpatija u seriji?
- Paaa.... Toby i Jason. *-----*


10. Koji ti je najneomiljeniji lik (sa devojkama i bez njih)?
- Od njih 5, najmanje volim Emily bez nekog određenog razloga, a inače ovako ne volim Monu, Arijinog tatu, Melissu.. Ima ih tu još, ali ne mogu da se sjetim. Žao mi je što nisam brojala likove od početka serije, verujte mi. JAOO MRZIM NOELA KAHNA!


11. Koji momenat je za tebe bio najšokantniji?
- Onaj kada sam vidjela da je Toby zlikovac. Zista sam se šokirala jer jako volim njega i Spencer zajedno... Mada, ako niste stigli do tog dijela i ova informacija vas je sada šokirala, kada stignete ipak ćete biti zadovoljni na kraju tog dela. xD Ne plašite se.


12. Šta bi uradila da je ''A'' napao tebe?
- Napao u smislu napao sa ovim stvarima koje radi njima koliko ja shvatam. Vjerovatno bih morala da kažem nekom, možda čak i policiji. Ali opet, ne znam... možda bih kao i one pokušala da riješim to. Neću da zavaravam ni sebe ni vas - ja sam ipak osoba koja voli da priča o svojim problemima. Definitivno bi već ceo grad bio upoznat u to ahahhaahaha. xD


• • • • • • •

Za ovaj tag nominovaću sve vas koji obožavate PLL kao ja, tako daaa - očekujem postove sa vašim odgovorima uskoro. Nemojte me razočarati hahahah. :) Nadam se da su vam se moji odgovori dopali i da vam nisam otkrila previše (ako niste stigli do određenog dela koji se pominje u pitanjima). :)

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

19 komentara

  1. Fantastičan tag! Inače tek sam počela pratiti seriju i već ju obožavam *-* Super odgovori!
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  2. I ja sam veliki fan PLL. Odgledala sam sve epizode koje su do sada prikazane i ne mogu dočekati april 2017. da izađu nove epizode. Najdraži lik mi je Hanna, a par naravno HALEB. :) <3

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  3. Suuuper Tag, Aminice! <33 Iako sam odgledala samo prvu sezonu bilo mi je dovoljno da počnem da obožavam Tobija, dečko je san snova hahah ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  4. Ja također obožavam PLL, ali mi se svi odgovori razlikuju od tvojih tako da ću uskoro napraviti i ja post sa svojim odgovorima uskoro :) Sviđaju mi se slike koje si odabrala :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Većinu ovoga bih i ja isto odgovorila, definitivno najbolji par Spencer i Toby, a i najšokantnija scena j bila za vezana za Tobya kada je bio u A timu, a slažem se i smatram da je Jenna nova A xd divan post i odgovori

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ajooj, mislim da ću uraditi ovaj tag, ako ti ne smeta naravno. Ja sam odgldala sve epizode koje su do sada izbačene, i obožavam seriju. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Naravno da na smeta! ♥

      Delete
  7. I ja sam OPSEDNUTA serijom... jednostavno je obozavam. Trenutno sam na 6 oj sezoni, tako da me nista od ovoga nije sokiralo hah. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Pretty Littke Liars - NAJBOLJA SERIJA IKADA hahahah
    Ja sam na petoj sezoni i 14.epizodi, a ti si divno odgovorila na potanja i superje sto si se uzdrzala od spojlovanja :D
    "Teen Queen"

    ReplyDelete
  9. Odličan tag. Ja OBOŽAVAM Pll, pa ću ako ti ne smeta uraditi ovaj tag. Odgledala sam sve epizode, i jedva čekam da izađu sledeće, želim da vidim kraj, ali opet želim i da se serija nikada ne završi hehehe. ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da mi ne smeta! :) ♥ Hvala ti!

      Delete
  10. Odličan tag!
    Ja sam upravo počela gledati!

    Novi post:
    ~ http://misslifestylegirl.blogspot.hr/2016/09/types-of-students-almost-every-class-has.html ~

    ReplyDelete
  11. da te razočaram Toby možda umire u sedmoj sezoni jer je doživeo saobraćajnu nesreću. i posle 6a sezone on je s nekom Yvonne i u toj gde ima saobraćajku će ga spencer poljubiti kao 'goodbye kiss'. i onda je on hteo da joj pošalje poruku kako je voli vrv. i nije i :((( volim da otkrivam ljudima ups mada verovatno ovo već znaš sve

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ništa ukapirala i ne znam to što si napisala, ali nema veze. xD Stići ću već do tog dijela. ♥

      Delete
    2. da ja sam nerazumna osoba haha xd

      Delete
    3. Hhahahahaha, nisi, prije će biti da sam ja. xD

      Delete
    4. Hhahahahaha, nisi, prije će biti da sam ja. xD

      Delete
    5. Hhahahahah nisi, prije će biti da sam ja xD

      Delete
  12. Nisam znala da postoji ovaj tag i hvala ti što si ga napisala. I ja sam na šestoj sesoni i definitivno ću morati da uradim ovaj tag. I moram da kažem da se slažem sa tobom u mnogim odgovorima (Spoby, Toby zlikovac...). ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!