She In wishlist + objašnjenje

13.9.16

Zdravo svima! :)

I sami vidite da nisam pisala desetak dana i da sam ranije pravila veće pauze između postova. Zaista bih voljela da budem redovna i da postove dobijate češće, ali u posljednje vrijeme apsolutno nemam volje i inspiracije. Zbog toga i nisam pisala deset dana. Smatram da je situacija sada bolja i nadam se da ćete postove dobijati svake srijede i petka, kao što je i planirano. Počela je škola, i sve moje dodatne obaveze i aktivnosti. Ipak, potrudiću se da vam na vrijeme spremim sve postove. U oktobru dolazim u Hrvatsku, a u novembru u Bosnu, ali ću vam na vrijeme pričati o svemu tome. Nadam se da sve razumijete, i hvala vam puno na podršci. Volim vas. ♥

P.S. Danas je utorak (praznik mi je), ali ipak će vam post ići i sjutra (pa opet u nedjelju). :)

Danas imam da podijelim jednu predivnu novost sa svim ljubiteljima onlajn kupovine, a to je da će 15. septembra na She In-u biti besplatna poštarina za sve zemlje! Preporučujem vam da iskoristite ovu odličnu ponudu, jer je She In jedan od najboljih sajtova sa najkvalitetnijom garderobom. Ja, koja sam naručivala kod njih, to vam potvrđujem. :)

Imam svoju malu jesenju wishlistu, pa se nadam da će se i vama dopasti. :)


1. Duks / Hoodie - OVDJE/HERE
2. Džemper / Sweater - OVDJE/HERE
3. Patike / Shoes - OVDJE/HERE
4. Naočare / Sunglasses - OVDJE/HERE
5. Ranac / Backpack - OVDJE/HERE
6. Ranac / Backpack - OVDJE/HERE

Dopadaju li vam se stvari iz ove wishliste? Ako želite post na neku određenu temu da vam napišem, obavezno mi recite u komentarima i ja ću pokušati to da ispunim. :)

Inače, otvorila sam Ask.fm, pa me dodajte i pitajte nešto ako vas zanima -> @Amina_Bahovic

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

16 komentara

  1. Jako volim She In sajt i imaju stvarno fantastične stvari! Odabrala si prekrasne stvari iz svoje wishliste♥
    Novi post - This is my life♥

    ReplyDelete
  2. Beautiful items Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se dzemper i torbica crna 😊 Obaveze kad nas dicekaju slabo ko moze da izdvoji vreme ali samonpolako i sve ce da bude .

    ssforevermakeup1.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sve mi se sviđa sa ove liste. Odličan izbor! :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Odlična wishlista, SheIn mi je omiljena online prodavnica! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super stvari
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Odlična wishlista, sve stvari su super. BŠMO :) ❤

    ReplyDelete
  8. Super wishlista,kao i svaki put. ☺ Duks mi je savrsen,kao i ranac broj 5.
    http://miljana-saveti.blogspot.com/ <-- novi post

    ReplyDelete
  9. Predivno Amina!
    Apsolutno mi se sve sviđa, pogotovo ovaj drugi džemper i crni ruksak, ali je i ostalo prekrasno zaista, divan post. ♥☺

    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  10. Divan post, ne brini, vjerujem da ćeš stići sve obaviti.

    http://www.glaringwaves.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Super mi je dzemper, divna je boja!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
  12. Drago mi je da ćeš češće sada postavljati i btw. Bajram Šerif Mubarek Olsun, sve najljepše tebi i tvojima. <3 <3
    A što se tiče posta , jako je lijep , sviđaju mi se stvarčice koje si izdvojila . <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  13. Dzemper i duks su savrseni, super :)

    http://takojato.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Totalno se razumemo, mislim da svako ima takve periode.☺ Imaš divan ukus, sve stvarčice su prelepe!♥

    Giveaway na blogu --> Pametno dete

    ReplyDelete
  15. Imamo sličan ukus, sve stvari su odlične ! :*

    http://janedoe221.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!