Stvari koje volim kod jeseni

28.9.16

Ranije sam često pisala o stvarima koje VOLIM i NE VOLIM kod nečega, ali sigurno primjećujete da je sada drugačije. Smatram da je ono što volimo kod nečega mnogo važnije od onoga što ne volimo kod istog. U svemu treba tražiti ono najljepše. :)

Danas ću vam pričati o stvarima koje volim kod jeseni. Generalno, jesen kao godišnje doba mnogo volim i mislim da je preprepredivno. U nastavku pročitajte koje mi se to stvari posebno dopadaju kod jeseni. :)

• • • • • • • 

1. Jesenje boje

Jesenje boje su presavršene. Kod nas u Baru ih ne možete baš uočiti jer nema mnogo opalog lišća, ali svakako volim kad odem na sjever Crne Gore i gledam svo to šarenilo. Nadam se da ću ove jeseni uspjeti da napravim dosta jesenjih fotkica i onda ih podijelim sa vama. :)


2. Noć vještica

Obožavam Halloween. Prošle godine sam bila u Sarajevu (a i ove godine ću) za Halloween i bilo je predivno. I u Baru se na trgu odlično ''proslavlja'', ali mi se čini da su ljudi u Sarajevu malo drugačije i bolje obilježili Noć vještica. Jedva čekam ovogodišnju Noć vještica! :)


3. Opalo lišće

Ja mnoogo mnoogo volim opalo lišće. Jednostavno - prelijepo je, i divno je posmatrati ga. Nažalost, nema ga puno u Baru (jedna od onih stvari koje ne volim kod života na moru, nekoga je zanimalo), kao što sam već napisala na početku posta.


4. Mirišljave svijeće

Vjerovali ili ne, trenutno ne posjedujem ni jednu jedinu, ali ih mnogo volim - posebno u jesen, kada ima onih presavršenih mirisa. *_*


5. Džemperi, ešarpe, šalovi

Ko god me prati malo duže sigurno zna za moju opsesiju džemperima. Ipak, vi koji ne znate - DA, JA SAM OPSJEDNUTA DŽEMPERIMA. Hvala na pitanju. Ešarpe i šalove takođe obožavam, pogotovo one vunene i karirane. *----* Cozycozycozycozycozycozy.


6. Bundeve

Da, ali nažalost samo na slikama. :| NAŽALOST.


• • • • • • •

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

11 komentara

  1. Odlican post, takoder volim jesen i sve stvari koje si nabrojala 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/zaful-haul.html

    ReplyDelete
  2. Beautiful pictures:) I love autumn♥♥♥

    ReplyDelete
  3. Prelepo napisano. Ja ne volim puno džempere, tako da bih to zamenila oversized duksevima hahah :D Inače prelep post i slike su savršene. Zavidimo Jani na sveći. plaky :(

    ReplyDelete
  4. Volimo potpuno iste stvari!HAHAHA,baš mi je drago!Jako mi se dopada tvoj A U T U M N post,obožavam ih čitati! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------ novi post

    ReplyDelete
  5. Volimo iste stvari!! Noć vještica jedva čekam, moj razred će imati zabavu. Jejj!! :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post Amina *-* Potpuno se slažem sa svime što si napisala, a najviše od svega obožavam to presavršeno šareno lišće! COZY *-*
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  7. Obožavamo iste stvari, samo što ja nisam baš Haloween lover, heh, nekako, kao mlađa sam odgledala previše horora koji su me naterali da zamrzim taj 'praznik' haha :) Divan post i sjajan odabir fotkica <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  8. Odlican post! Ja takoder volim sve te stvari, ali nekako najvise toplu odjecu, dzempere i duge veste xD Odlican izbor slika. Nekako bas bude jesensku atmosferu :*

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prelep post! I ja volim sve ove stvari kod jeseni! ❤☺

    ReplyDelete
  10. Super napisano, Aminice! Ja jakoo volim jesen, uglavnom iz istih razloga kao i ti :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  11. Odlican post! :) I ja obozavam dzempere! :))

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!