Stvari zbog kojih volim život na moru

18.9.16

Mnogo puta ste mi postavljali pitanja o životu na moru. Ja zaista volim to što živim na moru, ali moram vam reći da sve ima svoje dobre i loše strane. U ovom postu odučila sam da vam pričam o stvarima zbog kojih volim život na moru. :)

• • • • • • • 

Toplo je tokom cijele godine. Ja konkretno živim u Baru - gradu sa NAJVEĆIM BROJEM SUNČANIH DANA U GODINI (prosjek: 270 dana). Mi zaista nemamo pravu zimu. Snijeg ama baš nikada ne pada (što me malo i nervira xD), već zimi preovladavaju veliki pljuskovi, grmljavine, jaki vjetrovi. Ali barem nemamo problema sa snijegom ili poplavama (iako kažem veliki pljuskovi - nemamo poplava ljudiiii).


More (morska voda) je veoma zdravo. Šetanje obalom ili kupanje mogu pomoći ljudima sa raznim bolestima, pogotovo onima koji imaju probleme sa plućima, sinusima, bronhitisom... U svakom smislu - more je mnogo mnogo zdravo i obožavam ga.


Obožavam da šetam obalom. Jednostavno obožavam. Vi ne znate koliko je to predivno.


Mogućnost kupanja svakog dana ljetnjeg raspusta. Ja se ne kupam svakog dana (tj ne idem na plažu baš svakog dana), jer u jedno vrijeme malo dosadi. Trudim se da idem što više (pa onda pocrnim kao ugalj da ... ).


Na plažu sa društvom. Oni koji dolaze na more sedam, deset ili više dana, a mog su uzrasta, većinom dolaze sa porodicom (a njihovi prijatelji idu sa svojom porodicom na neku drugu lokaciju itd). Međutim, mi koji živimo ovdje stalno možemo na plažu sa društvom, ili jednostavno sa onim ljudima sa kojima najviše želimo da budemo i da se kupamo. Na plaži može biti veoooma zabavno kada ste sa dobrim društvom. :)


Predivni zalasci sunca. Primijetili ste da baš volim da slikam zalaske sunca u Baru. Meni su presavršeni. Uživo, naravno, još su ljepši za gledanje. Ali eto, ja se trudim da vam nekako dočaram to svojim fotkama. xD






• • • • • • •

Šta vi mislite o životu na moru? Vi koji živite na moru, šta volite kod toga?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

26 komentara

  1. Predivan post, zavidim ti. ♥

    https://enotes10.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Bar izgleda tako preedivno, definitivno bih baš volela da ga posetim jednog dana. .) Fotografije su magične, draga moja. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. Jao, tako ti zavidim, možemo li se zamijeniti na samo mjesec dana? Hahah, predivne slike također. <3

    ReplyDelete
  4. Obožavam more, ali ono je na drugoj strani moje države. Svakako je zdravo, dok sam na moru mogu disati na nos, inače samo na usta :) Ali ipak, imam jednu veliku žalbu zbog koje ne bi voljela živjeti na moru je jer ja mnogo volim snijeg i moje omiljeno godišnje doba je zima, i mrzim buru, i vjerojatno onda ne bi putovala na različite destinacije :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  5. Odlican post, obozavam more i rado bih zivela u mestu Petrovac ili Igalo, oni su mi nekako omiljeni. Tebi je bas divno na moruu :D <3

    Fashion Lover

    ReplyDelete
  6. Ja bih jako volela da zivim na moru,ali mislim da vremenom dosadi,bas kao sto si i ti rekla. ☺ ♥
    P.S.Odlicna ideja za post draga,slike su savrsene! ♥

    ReplyDelete
  7. Vau, stvarno bih volela da zivim na moru, prelepo je. :) ♥

    ReplyDelete
  8. omG ja ti zavidim, jer jako volim more i definitivno sam ljetni tip, voljela bih i ja jednog dana živjeti negdje na moru, divan post kroz koji si nam dočarala šta je dobro u svemu tome, a i fotografije su zaista predivne i u mom fazonu *.*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Joj tako ti zavidim!
    Obožavam tvoje slike koje objavljuješ sa mora, što na instagramu, što ovdje na blogu!
    Nedavno sam bila u Zadru i vidjela najljepši zalazak sunca ikad! Mogu mislit kako je vama koji živite na moru pa imate svaki dan takav pogled!
    Prekrasno. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  10. O bože... Blago tebi! Ti živiš na moru gde svi mi jedva čekamo da odemo na deset dana! I to na očigledno najlepšem mestu u CG! Eh da je nama ostalo Panonsko more ahahaha (to je sad Vojvodina)... Prelepe slike, počni da praviš razglednice (ozbiljna sam, možeš dobro da zaradiš, prelepe su ti slike)...

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Odusevis me sa svakim svojim novim postom!..Imas prelijepe slike..I ja takodje zivim u Baru(Ako nisi znala)..HAhaha..Samo tako nastavi,jer si najbolja..Ljubim te...

    ReplyDelete
  12. Jaoo draga baš ti zavidim! Bar je prelep grad! Bila sam u njemu kao mala i kroz neku maglu sećam se njegove lepote :D Oduvek sam želela da živim u gradu koji izlazi na more i nadam se da ću jednog dana to ostvariti :)

    ReplyDelete
  13. Oduvijek mi je i bila želja da živim na moru. Pravi sam zaljubljenik mediterana i nekako se tu osjećam kao da pripadam. Imam neke nalete inspiracije, volje i predivno se osjećam.
    Zavidim ti.
    Želiš li me pratit nazad?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Život na moru? Oduvek mi je želja i nadam se da će se nekad ostvariti, jednostavno zavidim ljudima koji žive tu. Meni nikad ne bi moglo dosaditi jer uvek možeš napraviti savršene fotke i mnogo dobrih stvari! Jednostavno život na moru je saaaavršeeeen😍😍😍

    ReplyDelete
  15. Život na moru? Oduvek mi je želja i nadam se da će se nekad ostvariti, jednostavno zavidim ljudima koji žive tu. Meni nikad ne bi moglo dosaditi jer uvek možeš napraviti savršene fotke i mnogo dobrih stvari! Jednostavno život na moru je saaaavršeeeen😍😍😍

    ReplyDelete
  16. Pratim te :) možeš i ti mene :)))

    Pogledaj moju wishlistu: http://raj-sminke.blogspot.ba/2016/09/cudna-lista-zelja-weird-wish-list.html

    ReplyDelete
  17. Zaista ti zavidim! Oduvek sam sanjala da živim na moru t.j. pored ili blizu obale. Ove fotografije zaista izgledaju božanstveno, sve pohvale draga! ♡♡

    ReplyDelete
  18. Ja volim more zbog setnji po plazi i po gradu. Inace nisam osoba koja se voli nesto previse kupati i to mi brzo dosadi, ali za setnju sam uvijek raspolozena. Slike su predivne!
    :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  19. Bozanstvene su fotogragije, fenimenalno! Mislim da je duvni ziveti kraj mora, a ti si moju misao samo potvrdika ovim psotom :D
    Noi, spimenuka sii da takav zivot ima i prednosti, ali i mane. Pa bih ja vokeka da ti nama preestavis u te mane zivita pored mora. :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  20. Odličan post! Zavidim ti na tome što živiš na moru, ja sam oduvek maštala o tome. Takođe jako volim zalaske sunca, nešto savršeno! Fotografije su divne, sviđa mi se kako pišeš, a i izgled bloga, samo tako nastavi, uz tebe sam!
    Kika's blog

    ReplyDelete
  21. Fotografije su ti toliko dobre da sam, gledajuci ih, imala osjecaj da sam na moru. Predobar post, i bas od nedavno razmisljam zasto i zbog cega sam "kaznjena" pa ne zivim na moru. :D

    ReplyDelete
  22. Jako si kreativna i imaš super blog,samo tako nastavi!
    Folovirala sam te pa uzvrati :)


    www.makeartnotlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Diiivan post, jako lijepe fotografije <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  24. Super post,slike su PROFESIONALNE,PREDOBRE💜

    Novi post,molim te pogledaj:

    youacantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Beautiful photos! I'm your new GFC follower # 347 if you want, come to my blog ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    ReplyDelete
  26. Woow!Šta bih ja sve dala da živim na moru haha.Definitivno prelijep je Bar,slike su predivne,a tek zalazsci sunca za koje ne postoji riječ doslovno!Imaš moj follow.♥♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!