Moje mišljenje o današnjim balkanskim trendovima

19.10.16

Dugo već planiram da napravim ovaj post, tako da - evo ga konačno. Dok vi ovo čitate ja sam na putu za Bar, vraćam se iz Šibenika. Uspjela sam da vam spremim i zakažem post. :) Dakle, u ovom postu iznijeću ukratko svoje mišljenje o današnjim trendovima, kao i o trendovima uopšte. Ubacila sam ukupno 8 stvari u post. :)

Što se tiče samih trendova - iskreno, ne volim da ih pratim. Nosim ono što mi se dopada, što mi stoji, a ne zato što je u trendu ili zato što ga svi nose.

• • • • • • •

1. Chocker ogrlica


Do sada je nikada nisam nosila, ali naručila sam jednu sa BPS sajta, pa ću vam tada reći utisak haha. Što se tiče toga kako izgledaju na drugima - sasvim su okej. Ima raznih i neke mi se baš i ne sviđaju, ali one najprostije tattoo chocker su mi savršene.

• • • • • • •

2. Bokserske pletenice


Malo je reći da ih obožavam. Često ih nosim, onaj ko je gledao moje snepove mogao je i da primeti, tako da... Sve najbolje za njih, stvarno. *-* Svi ih zovu drugačije - neko ''Kim Kardashian pletenice'', neko ''Zorannah pletenice'', neko ''francuske pletenice'', ali one su za mene ''bokserske''. xD

• • • • • • •

3. Karirane košulje


Karirane košulje su mi sasvim okej, i sama ih nosim. Mislim da su odličan odjevni predmet jer se mogu nositi na više načina, a opet izgledaju odlično. Ukoliko nemate neku kariranu košulju, preporučujem da nabavite, ne zbog toga što je trend, već zbog toga što je jako korisna. :)

• • • • • • •

4. Superstar patike


Ja ih lično nemam i nikad nisam imala preveliku želju za njima. Lijepo izgledaju, ali bukvalno svaka osoba na ulici ih ima. Mislim da su već dosadile. xD

• • • • • • •

5. Boyfriend jeans


Boyfriend jeans su jedno savršenstvoo.. Obožavam da nosim i boyfriend jakne i boyfriend farke. Moji omiljeni komadi odjeće. :D

• • • • • • • 

6. Kombinacija ruža i olovke za usne


Ne šminkam se, ali smatram da ova kombinacija može izgledati i dobro i loše. Nadam se da razumijete šta hoću da kažem (Ne brinite, ne razumijem ni ja xD)... Jednostavno, ovo mi se nekad svidi, a nekad i ne ....

• • • • • • • 

7. Gladijatorke sa pufnicama


Mrzim sandale (aha), a ove definitivno najviše od svih. Ja prosto ne kapiram kako ovo ljudi nose. Meni se ovo apsolutno ne sviđa. Znači - ne, ne, ne, ne. Možda nekom lijepo stoje, ali ja ću ipak reći da mi se ne sviđaju. Nisam osoba koja bi ovo nosila, pretpostavljam da moj stil jednostavno nije takav.

• • • • • • •

8. Svetleće patike



U početku mi se nisu baš dopale, ali sada su mi prepredivne. Imam svoje i naručila sam ih sa Rosegal sajta. Mogu vam reći da sam oduševljena! Ako neko od vas želi da naruči ili samo pogleda koje sve boje imaju, neka klikne na OVAJ LINK. Ovo su slike mojih patika. Uslikala sam vam i u mraku da vidite u kojim sve bojama sija. Moram priznati da je malo smiješno puniti patike. :D Pune se oko 3 i po sata, a traju oko 6h. Ja ih ne nosim stalno i uključujem ih samo ponekad, pa znaju dosta dugo da mi traju. :)

• • • • • • • 

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

16 komentara

  1. Odličan post Amina! Najviše od svega mi se sviđaju ove svjetleće patike. Nekako su baš cool i moderne, a o ostalim trendovima se slažem sa tobom *-*
    This is my life

    ReplyDelete
  2. Sjajan post,inace volim da nosim sandale,ali ove su mi grozne nikada ih nebi nosila!
    Pratim te,uzvrati!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sjajan post. O ovim sandalama imamo isto mišljenje. Ne znam ni ja baš ne volim sandale, a pogotovo gladiatorke nekako nogu ti prsiječe i treba hiljadu godina da se obuju. Boyfriend jeans i karirane košulje su prosto savršene stvari!

    Ako želiš da mi preporučiš film, novi post je na blogu: bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I ja sam uradila sličan post i volim ovakve postove. Btw slažem se skoro sa svime što si rekla i meni su te gladijatorke, sandale šta je već odvratne, zaista a ove boyfriend hlače su najnoviji trend i ima ih moja sestra meni su predobre

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odličan post.Ni meni se ne sviđaju ovakve sandale :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Meni se sviđaju čokeri, gladijatorske sandale volim, ali bez ovih "šta već to bilo", boyfriend jeans ne volim, karirane košulje obožavam, a Adidas Superstar su mi se već popele preko glave. Ove divne tenisice sa bojama su pree, :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Superstar pola sveta ima i mislim da je red da neko obuje neke drugačije patike.Karirane košulje obožavam i imam dosta.Boyfriend jeans su mi okej,a choker ogrlice mi se sviđaju. :)
    Divan post Amina!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super post Amina, slazem se sve sa tobom. Choker me vraca u detinjstvo i '90.godine :D bokserske pletenice vrlo lepe, obožavam da ih nosim iako mi je tesko da ih sama ispletem. :)


    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Divno, Aminice! Delimo mišljenje oko većine stvari izuzev oko sandala sa pufnicama. Ne znam, meni su one nekako preslatke, ali eto, svako ima drugačije mišljenje hehe ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  10. Sto se mene tice neki trendovi mi se dopadaju a neki su se vec isfurali ili mi jednostavno nisu bili ni zanimljivi. Jako zanimljiv post. :) ♥

    ReplyDelete
  11. Visit my blog?☺♥

    ReplyDelete
  12. Loving the pop poms sandals, chokers and boyfriend jeans trends as well. Cool blog post idea.
    I just followed your lovely blog. Please follow me back. Stay in touch :)

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  13. Napokon sam usla na tvoj blog poslije duzeg vremena, koliko nisam ulazila na Blogger 😊 Slazemo se za apsolutno sve, boyfriend jeans obozavam, a one sandale nikad ne bih nosila. Samo sto ja one pletenice zovem dvije riblje kosti 😂 Na mom blogu je novi post, recenzirala sam Yankee svijece koje mozes da kupis i u CG ---> simonasdiary.blogspot.com 💕

    ReplyDelete
  14. Sve od navedenog mi se sviđa i sama nosim izuzev poslednje dve stvari - jednostavno te pom pomove ne kapiram nikako. :(

    http://couturecase.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Super post! Ja jako volim ove superstar patike, imala sam želju da ih imam, ali kako i sama kažeš svi ih imaju i onda je to jako glupo.

    Kika's blog

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!