Mojih 10 trenutno omiljenih fontova

12.10.16

Često me pitate koje fontove koristim, sa kojeg sajta ih preuzimam itd. Odlučila sam da danas sa vama podijelim 10 mojih trenutno omiljenih fontova, i ujedno ovim postom odgovorim na neka vaša pitanja vezana za fontove. :)

Kao prvo, ja fontove preuzmimam sa sajta dafont.com
Ukoliko, na primjer, naiđem na neki font na google-u ili nekom sajtu i znam kako se zove, potražim na dafontu i nema ga, onda samo ukucam to ime na google-u i izađe mi neki sajt na kojem ga ima. Vrlo je jednostavno. U ovom postu neću objašnjavati kako da preuzmete font, ali ako neko slučajno ne zna, neka me pita putem e-maila, instagrama itd.

(Kliknite na ime fonta i otvoriće vam se link gdje ga možete preuzeti)

• • • • • • •






















I naravno, kao jedanaesti, font banera za blog - Black Olives


• • • • • • •

Imam zaista puno fontova na računaru i 70% njih spada u moje omiljene, ali ovo je onih 10 koje najčešće koristim u posljednje vrijeme. A koji je vaš omiljeni font?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

13 komentara

  1. Apsolutno mi se svi dopadaju,ali najviše mi se dopada 5.

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stvarno fantasticni fontovi,Amina!Ne mogu da se odlican koji mi je najljepsi!Hvala na Sakti,izgleda jako dobra😇💙❣😉👌

    Novi post:
    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlucim*
      Sajtu*

      Delete
    2. P.S.Omiljeni font mi je Brusher🌎💚

      Delete
  3. Meni su svi prekrasni i odlično bi poslužili za npr. header bloga :) Super post :)

    IlvaMagicalWorld

    ReplyDelete
  4. Svi su prelepi, 3. mi se posebno dopada ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ovi fontovi su predivni, doslovno mi se svi fontovi sviđaju, ja inače ne skidam fontove, ali ovi mi se jako sviđaju, pa ću vjerovatno neke preuzeti

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post Amina! Jako mi se sviđaju svi fontovi i mislim da ću ih par preuzeti *-* I da... banner ti je odličan!
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  7. Sve od navedenih fontova sam imala prilike da isprobam i svaki mi je zaista genijalan. :) Ipak, moraću da izdvojim Bromello kao favorit. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  8. Divni fontovi.
    Ja obozavam Black Olives i jos jedan sto dosta koristim za baneer,a nikako da upamtim ime.

    ReplyDelete
  9. Bas su simpaticni svi fontovi. Najlepsi su mi 7. i 11. Super ideja za post. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prelijepi fontovi!

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  11. Ovo je jako dobar i kooristan post! Odlicno sto si sa nama podelila ove fobtive, jer sam se za neke bas pitala kako se zovu. :D
    Unace, jaki bii lepo bilo od tebe da nam pokazes kaki skinuti ive fontive. ♡
    Teen Queen

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!