My morning routine for school

2.10.16

Nikako da mi u glavu uđe činjenica da je već oktobar mjesec. Vrijeme zaista leti. Moram reći da se mnogo radujem oktobru i novembru mjesecu. O tome vam pišem nekog narednog puta. Želim da i vi ovaj oktobar provedete najbolje što možete. :)

Zadnju morning rutinu radila sam za zimski raspust. Planirala sam da odradim taj post i na ljetnjem, ali nešto me je spriječilo očigledno. Ipak, danas za vas imam jutarnju rutinu za školu i nadam se da će vam se dopasti. :)


• • • • • • •

Prvo je naravno buđenje. Ja ustajem u 7h jer mi časovi počinju u 8h. Međutim, ne koristim nikakve alarme, već - ili se sama probudim, ili neko od ukućana dolazi da me budi. xD

(iskoristila sam sliku iz prošlog posta jer mi se ni jedna nova nije svidjela xD)

Odmah obuvam svoje omiljene papuče sa Banggood sajta. Zar nisu preslatkee? *-*


Prepreudobne su i jako kvalitetne. Ako želite da poručite ili da ih samo pogledate, kliknite na OVAJ link. :)

Nakon toga odlazim u kupatilo, umivam se i perem zube.

(Mutna slika, ali ok)

Čim to završim, idem da se obučem. Outfit koji sam odabrala je ovaj:



(na nekim slikama ne nosim sat jer sam prethodno zaboravila da ga stavim :'3)

Majica: H&M
Košulja: She In
Farmerke: She In
Sat: Banggood
Patike: Adidas

Ja obožavam ovu košulju. Stvarno je predivna i iskreno vam je preporučujem. Ako želite da je poručite ili samo pogledate, kliknite na OVAJ link. Takođe, sat je presavršen. Na slici na sajtu ima crne isprekidane linije, ali uživo su srebrne i imaju neki predivan sjaj. *-* Ako želite da ga poručite ili pogledate koje još boje imaju, kliknite na OVAJ link. :)

Nakon oblačenja uzmem planer da pogledam šta sve to danas ima da se uradi itd.


Kada to završim, idem da pojedem nešto. Ne jedem mnogo ujutru, obično uzmem pahuljice, neko voće ili popijem čaj sa 2-3 keksa. 

Nakon jela, uzimam torbu koju sam odredila da ću nositi taj dan (ne nosim uvijek istu xD) i krećem u školu. Inače, u našoj školi se nose uniforme, pa i to oblačim prije nego što krenem (trenutno ne nosimo jer je još uvijek vruće, ali počinjemo uskoro).

• • • • • • •

I to bi bila moja jutarnja rutina za školu! :) Nadam se da vam se post dopao. 

Da li se vaša rutina razlikuje od moje?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

27 komentara

  1. Anonymous2.10.16

    Ovaj post ti je predivan! ��

    ReplyDelete
  2. Anonymous2.10.16

    Čime slikaš? Fotke su ti baš orginalne i presjajne su. <3

    ReplyDelete
  3. Papuče sa Banggoda su ti predivne. Post takođe, oduševljena sam ovim predivnim fotografijama!
    Meni je skoro ista rutina ujutru, ne razlikuje se baš previše samo što ja sve na tren odradim i krenem u školu. Još jednom da pohvalim fotografije jer su divne! ☺❤

    ReplyDelete
  4. Jako zanimljiva rutina. Papuče su savršene! ☺

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Moja rutina je slična tvojoj, razlika je samo što ja ustajem u 6 :'(, ali sve ostalo je skoro isto, inače tvoje fotografije mi se jako dopadaju, kao i kombinacija (sat i košulja izgledaju zaista jako moćno)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post! Odmah moram pohvaliti slike, preljepe su. Baš mi se sviđaju ovakvi postovi, i da... papuče su ti preslatke *-*

    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  7. Papuče su presltke i patike su top.Odličan post i slike su ti vrh.
    Imamo sličnu rutinu. :)

    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Imamo sličnu rutinu!Fotke su prelepe! :)
    Ljubim te i puno sreće u daljem blogovanju. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post

    ReplyDelete
  9. NOMINOVALA SAM TE ( something new ) pogledaj na zadnjem postu o čemu je reč <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  10. Odlicna rutina draga,bas su nam slicne.
    Ja sam juce objavila post na ovu temu,ali sam ga izbrisala iz nekog razloga. ☺

    ReplyDelete
  11. Jedva sam cekala da neko napise post o svojoj rutini. Mnogo volim takve postove i uzivam dok ih citam ♥♥♥


    Hashtag Girl

    ReplyDelete
  12. Predobre fotkice! Super kombinacija, a rutine su nam slicne. ♥

    ReplyDelete
  13. Super ti je post i slike su predivne ! Super ti je kombinacija . Isto , odlična rutina hah ... Nominirala sam te na mom blogu , post izlazi uskoro , pa eto da znaš .
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog .
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    ReplyDelete
  14. Super je post! Slike su prosto savršene! Ja se budim u zadnji minut,i bukvalno samo obavim ličnu higijenu i obučem se i izlazim iz škole. Hahha sta da radim volim da spavam. Još jednom prelep post <3 <3 <3

    ReplyDelete
  15. Odlican post, moja rutina je vrlo slicna tvojoj samo sto se ja budim u 6 😊❤️

    http://blogbysanja.blogspot.hr/2016/09/zaful-haul.html

    ReplyDelete
  16. Fotkice iz posta su zaista savrsene, pogotovo prve dve, iskreno sam prvo pomislila da si ih preuzela sa interneta koliko su prelepe, heh. :D I moja rutina je slicna, samo se budim pola sata ranije. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - favoriti septembra

    ReplyDelete
  17. Kako divan post, ja ne mogu aaaa! *-* Zaljubljena sam u patofnice, bukvalno već dobrih pet minuta samo zurim u sliku haha ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  18. Cool post, I like the outfit:)
    Have a nice day!
    kisses:*

    ReplyDelete
  19. Super post, bas mi je biloo zanimljivo da citam. :D
    Kako vam izgledaju uniforme? :DTeen Queen

    ReplyDelete
  20. Odlican post! Obozavam da citam ovakve postove! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  21. Slike su prelepe, svaka cast. Imam slicnu rutinu. :)

    ReplyDelete
  22. Fotografije su divne! Zaisa mnogo lep post.☺ Spomenula si uniformu, pa me zanima kako ona izgleda?♥

    Pametno dete

    ReplyDelete
  23. Super post!
    Odličan outfit :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  24. Draga, prelep post! Slike su odlične, samo tako nastavi! ❤☺

    ReplyDelete
  25. Draga Emina, jako mi se dopadaju fotografije, kvalitetne su i sviđa mi se što su povećane! Moja jutarnja rutina je skoro ista♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  26. Super autfit draga :) Slike su takodje odlicnog kvaliteta <3
    https://angelaafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!