Planovi, putovanja, obaveze

15.10.16

Zdravo svima! Danas je subota, a vi znate da moji postovi izlaze srijedom i nedjeljom (bar se trudim hehe). Ovo nije običan post, već ću vas samo obavijestiti o nekim dešavanjima, putovanjima na koja idem itd. Neće me biti duže vremena, pa je bolje da vam na vrijeme kažem šta očekuje i mene i vas. xD Nisam osoba koja piše ovakve postove, ali sada sam osjetila potrebu. :D


Sjutra je 16. oktobar i ja idem u Hrvatsku (Šibenik). Pozvana sam na neki preduzetnički kamp preko škole i idem sa 2 nastavnice. Ne znam da li vas ima tamo, ali razmišljala sam da se možda upoznam sa nekima od vas. Ipak, pošto idem sa njih 2, možda mi neće biti dozvoljene takve stvari. Ali ako ima neko da je iz Šibenika, neka mi pošalje porukicu ukoliko želi da se upoznamo - videću šta mogu da uradim. :) Vraćam se kući 19. oktobra (u srijedu).

Nakon toga, 21. oktobra idem u Bijelo Polje zbog ženidbe moga strica. Tamo uopšte nemam interneta pa nisam u stanju da vam napišem post. Vraćam se srećom odmah u nedelju 23. oktobra. 

U Baru se zadržavam 5 dana, sređujem ocjene za ovaj prvi klasifikacioni period. U subotu 29. oktobra trebalo bi da budem u Sarajevu. Nisam sigurna, ali mislim da ostajemo do 1. novembra (dakle kratak period). Znam da vas ima u Sarajevu, pa ako je neko raspoložen za upoznavanje, imate moj email, instagram i ostale društvene mreže na kojima mi se možete javiti pri dnu posta.

Jedan post izaći će vam sjutra, a ako stignem da napišem još jedan, možda i u srijedu izađe. Ali nakon srijede, dok se ne vratim sa svih putovanja, neće biti postova. I za tih 5 dana što budem kući, moraću da učim, jer se ocjene privode kraju. Nadam se da razumijete. Takođe, imam dosta posla oko sređivanja školskog časopisa, spremam neke ankete i čuda tako da.. xD Mnooooogo ću da vam fotkam, biće haul postova, možda i putopisa. Putovanja su kratka ali u svakom slučaju vjerujem da ću se odlično provesti.

Eto, kratko sam vas upoznala sa stvarima koje mi se trenutno dešavaju hahah. Nadam se da ćete i vi fino provesti ostatak mjeseca. Ljubim vass! ♥ :*

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

16 komentara

  1. Želim ti lep provod, Amina <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  2. Odlican post!Divno pises!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. odlican post uzivaj tamo i jedva cekam tvoje utiske odatle

    ReplyDelete
  4. Ja ti zavidim :( i ja bih jako voljela otići u Hrvatsko, sve u svemu želim ti dobar provod, nadam se da će biti neki post o tom malom izletu :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Želim ti lijep provod i da nam se brzo vratiš sa hrpom postova i utisaka :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  6. Nadam se da ćeš se lepo provesti,uživaj!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Predivan post draga,lijepo se provedi i piši nam kasnije utiske!Uživaj.♥

    ReplyDelete
  8. Jako kratak post, ali si nas lepo obavestila o svemu! Zelim ti da se lepo provedeš, pa kad sumiraš utiske, očekujem neki post na tu temu! Pozdravvv <3

    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. super post
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Razumijemo te. Ti se lijepo odmori, pa ćeš se vratiti sa još boljim postovima!

    http://rozes-r.blogspot.ba/#

    ReplyDelete
  11. Lepo se provedi na putovanjima! ☺❤

    ReplyDelete
  12. Uživaj u putovanjima i slikaj što više jer obožavam postove vezane uz posjećene gradove. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Nadam se da će ti se svidjeti Sarajevo, predivan je grad. Uzivaj :)

    ReplyDelete
  14. Želim ti lep provod, uživaj! Već sada sam sigurna da ćeš napraviti barem nekoliko fotografija ovih divnih gradova tako da se radujem da ih vidim jer svaka tvoja fotografija je posebna na svoj način! ♡♡♡

    ReplyDelete
  15. Aminuce, zelim ti lep provod. Obavezno nan slikaj punopunoounoo! :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  16. Zelim ti lijep provod !
    Pratim te ,mnogo bi mi znacilo kada bi uzvratila <3

    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!