Preporuke random filmova (oktobar)

9.10.16

Mnogo volim filmove i u posljednje vrijeme sam ih baš često gledala. Odlučila sam da napravim po jedan post mjesečno sa preporukom filmova iz raznih žanrova (oko 5 filmova po postu). Iskreno se nadam da će vam se dopasti. :) Neću vam spoilovati i govoriti o čemu se radi u filmu. xD

• • • • • • •

1. The Last Song


Prvi u nizu jeste jedan romantičan film koji će vam se sigurno dopasti. The Last Song je film koji je na mene ostavio neki poseban utisak. Napomenuću da je snimljen prema istoimenom romanu Nikolasa Sparksa. Ako je neko čitao knjigu ovog pisca, možda i zna kakav kraj baš ovog filma da očekuje. :)

Žanr: Drama, romantika

• • • • • • •

2. The DUFF


Ukoliko volite komedije i teen filmove, onda je The DUFF pravi film za vas. Vjerujem da je većina gledala, ali ukoliko niste - obavezno to uradite što prije. Meni se mnogo dopao. Smatram da svako može naučiti nešto iz njega. :)

Žanr: Komedija

• • • • • • •

3. The Maze Runner


Jedan od mojih omiljenih filmova, moram priznati. U početku m nije bio mnogo zanimljiv, ali moram priznati da mi se kasnije mnogo dopao. *-* I naravno, odmah sam zavoljela Dylana. ;3 Znam da postoje 3 dijela knjige i valjda 2 dijela filma (nisam sigurna da li postoji i treći deo, recite mi u komentar ako znate), tako da ću što prije odgledati i drugi dio. Imam želju i da pročitam knjige, pa... :)

Žanr: Naučna fantastika, triler

• • • • • • •

4. Expelled


Svako ko voli Camerona obožavaće i ovaj prezanimljiv i presmiješan film. xD Ako niste pogledali, obavezno uradite to uskoro, jer ja sam se iznenadila koliko je dobar. Takođe možete naučiti neke super kul trikove kako da sakrijete nešto od svojih roditelja (upozorenje: NEMOJTE TO RADITI!), hehe. :)

Žanr: Komedija

• • • • • • •

5. A Cinderella Story: Once upon a song


Ovaj film sam prvi put gledala baš kao mala i sigurna sam da sam ga pogledala minimum 20 puta (ali bukvalno ljudi). Zauzima posebno mjesto u mom srcu jer me podsjeća na neke trenutke iz mog djetinjstva (ne zbog radnje, već zbog perioda u kojem sam ga tako često gledala). Posebno volim film zbog Lucy Hale koja mi je predivna i odlična glumica. Preporučujem vam da ga pogledate jer mu zaista ne bih mogla naći ni jednu jedinu zamjerku. :)

Žanr: Romantični, komedija, porodični

• • • • • • •

To bi bile moje preporuke za ovaj mjesec. Imate li vi meni da preporučite neki dobar film? (Nije bitan žanr, ovo je post sa random filmovima ;))

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

xx, Amina

You Might Also Like

17 komentara

  1. Duff-najbolji
    http://maja-dj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. The Maze Runner je svakako predobar film, meni omiljeni od ponuđenih! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nijedan nisam pogledala,ali pravim neku nedefinisanu listu filmova koje bih volela pogledati ove jeseni, pa će se ovi filmovi sigurno naći na njoj :)

    ReplyDelete
  4. Prva dva sam odgledala, super su, a ove ostale, nakon ovog posta, želim da pogledam! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gledala sam samo The DUFF, ali obavezno cu pogledati i ostale.
    Moja preporuka, ako nisi gledala Šetnja za pamćenje, Dok nisam srela tebe, Krive su zvijezde :)

    beautyangel3.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Iskreno, nisam ljubitelj ovakvih postova, ali moram reci da mi se ovaj ipak nekako dopao. Nisam odgledala ni jedan od ovih filmova, ali mi se svidja kako si nam ih predstavila, tako da cu morati definitivno da odgledam koji, pocev od ovog 'The last song' o kom svi pricaju. Sve u svemu jako dobar post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fantastičan post! Obožavam The Duff i The Last Song *-* Odlični su filmovi!
    Novi post: This is my life

    ReplyDelete
  8. Odgledala sam 2 od ovih odabranih i super su :)
    Odličan post i super ideja za rubriku :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
  9. Preporuka filmova ti je odlična, gledala sam ''The maze runner'', po mom mišljenju odličan film, gledala sam i ''Last Song'' iskreno mi nije nešto, a sljedeći koji mislim pogledati je ''The duff'', svi ga hvale, još jednom divna lista i sam post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. FIlmovi zvuče prezanimljivo! Ja sam jedino od ovih gledala The Last Song i super je. Pogledaću i ostale jer OBOŽAVAM da gledam filmove!

    Novi post- bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Svi filmovi su jako zanimljivi. Sve sam odgledala sem tog sa Cameronom, a definitivno cu ga pogledati. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Odlican izbor draga.Ja obozavam film the duff i pogledala sam ga jedno pet putaa. ☺
    Takodje jako volim expelled,ali ipak,the duff je najbolji!

    ReplyDelete
  13. Super post, ja sam odgledala sve osim The Maze Runner. Ako Dylan glumi, moram ga sto pre odgledati! Skoro svi moji omiljeni filmovi. :33 <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Sve sam odgledala i super su :D <3

    ReplyDelete
  15. The Last Song je prelep film,odgledala sam ga na preporuku drugarice i preplakala sam.Takođe,gledala sam i The Duff,jako zanimljiv i poučan film. :)

    littledreamer1110.blogspot.com.

    ReplyDelete
  16. Pogledala sam jedino The DUFF i Once upon a song i taj mi je film predrag upravo zvog Lucy. Za ostale sam filmove čula, ali nisam ih pogledala. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  17. Fikmovi su super ,i sve sam uh gledala sem petog i cetvrtog. Mada, s obzirom da u jednom glumu lucy hale, def cuu ga sti pre odgledati :D
    Teen Queen

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!