#2 Preporuke random filmova (novembar)

16.11.16

Ne mogu da vjerujem da je prošlo čak i više od mjesec dana kako sam pisala preporuke random filmova za oktobar... Vrijeme stvarno brzo prolazi. Ovog puta za vas imam preporuke nekih drugih filmova (iiii opet ću se truditi da ne budem spoiler), pa očekujem vaša mišljenja u komentarima, ako ste gledali neke od njih...

• • • • • • •

1. Suicide Squad



Prvi u nizu 'novembarskih filmova' je Suicide Squad, koji ooobavezno morate pogledati ako već niste. Ovo je ujedno zadnji film koji sam u posljednje vrijeme pogledala, i priznaću vam da je na mene ostavio neki poseban utisak. Potpuno je drugačiji i poseban...

Žanr (kategorija): Akcija, Avantura, Komedija
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

2. The Odd Life of Timothy Green



Definitivno jedan od mojih omiljenih filmova. Inače jako volim Disney filmove i crtaće, jer smatram da imaju predivne životne poruke koje ljude svih uzrasta mogu nečemu naučiti. Reći ću vam u par rečenica o čemu se radi kako bih vas malo zainteresovala za film: Dvoje ljudi koji nisu u mogućnosti da dobiju dijete, odlučili su da jedne večeri u kovčegu ubace papiriće na kojima su napisali kakvo dijete žele da imaju (i onda ga zakopali u dvorištu). Te noći bilo je jako nevrijeme.. Kod njh u kuću ušao je dječak sav prljav od zemlje sa listovima (pravim listovima) na nogama. Žena ga je okupala, a čovjek je izašao napolje da provjeri šta se desilo. Primijetio je da kovčega više nema i da je zemlja tu otkopana, ali i da je nevrijeme bilo samo u njihovom dvorištu, ne i u cijelom gradu. Šta se dalje desilo sa tim dječakom, pogledajte u filmu. :)

Žanr (kategorija): Porodični
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •


3. Ramona and Beezus



Svi koji volite Selenu, evo jednog filma za vas. Dakle, Selena igra glavnu ulogu u filmu, koji će takođe zauvijek ostati jedan od mojih omiljenih. Kako dvije rođene sestre preživljavaju zajedno i rješavaju probleme, pogledajte u ovom veoma poučnom porodičnom filmu. :)

Žanr (kategorija): Porodični, Komedija
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

4. The Fault in Our Stars



Dugo nisam htjela da pogledam film dok ne pročitam knjigu. Knjiga mi se, moram priznati, mnogo više dopala. Za mene je posebna ne zbog same radnje, već zbog nekih stvari koje su mi se (dok sam čitala) dešavale u životu. Upravo zbog tih stvari ću je doživotno pamtiti. Nego da se mi vratimo na film - većina je vjerovatno već gledala ili zna o čemu se radi, ali vi koji niste, pogledajte ili pročitajte jer se nećete pokajati. :)

Žanr: Drama
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

5. Journey to the Center of the Earth



Ako do sada niste znali - OVO je moj najomiljeniji film ikada (zajedno sa drugim dijelom, a njega ću vam predstaviti u nekom od sljedećih postova na ovu temu). Snimljen je po Vernovoj knjizi Putovanje u središte zemlje, i toliko toga možete naučiti i zanimljivo vidjeti u njemu... Ja sam prosto oduševljena. Mogla bih da ga gledam iznova i iznova hiljadu puta. Zamislite samo moju reakciju kada sam vidjela da je snimljen i drugi dio, haha. :)

Žanr: Avantura, Naučna fanstastika
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

Nadam se da vam se dopadaju moje preporuke za novembar mjesec. :) Ako ste gledali neki od ovih filmova, pišite svoja mišljenja u komentarima. 

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Odličan post draga! Filmovi su totalno fantastični, jedini koji sam pogledala je "Ramona and Beezus" i moram reći da je baš odličan, a mislim da su i ostali odlični *-*
    This is my life

    ReplyDelete
  2. Super si filmove predložila. Ja sam gledala SUicide Squad i The fault in our stars i oba su vrlo odlična. Mnogo volim da gledam filmove i sigurno ću pogledati neki sa ove liste. :)

    bethanyismybae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mene je Suicide Swuad toliko razočarao i lično mi je mnogo overrated, također i The Fault in our stars...
    amna-tbhidc

    ReplyDelete
  4. Odličan post,a The Fault in our stars je toppp film,zapratila sam te,uzvrati ako mozes!
    moj blog ----> https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Gledala sam 'Suicide Squad', a TFIOS i Journey to the Center of the Earth su definitivno jedni od mojih omiljenih. :D Verujem da ću uskoro pogledati i 'The Odd Life of Timothy Green' jer takođe obožavam Diznijeve filmove. :) Sjajan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odred otpisanih je najbolji film ikada!! Obožavam Harley Quinn. Gledala sam zadnji film, meni se nije baš svidio. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  7. Jaoo, prvi vec neko vreme planoram da pogledam, ali nikako hehe :D Pstaki se bas cine zanimlkivo, eh, ja kad bih gledala svaki gilm koki neko preporuci... :D Ali nikako, steta :(
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  8. Odličan post. Moram pogledati onaj Disney-ev. Ostale nisam gledala osim Krive su zvezde.

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Gledala sam samo četvrti film i zaista je prelep,mada knjigu nisam čitala,ali planiram.Obavezno moram pogledati prvi i drugi film,samo moram naći malo vremena. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Slažem se da je knjiga bolja nego film. Odlični filmovi većinu sam pogledala. :)
    Divan post! ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great selection

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Suicide Squad my favorite!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  13. Odlična preporuka, meni je ''Suicad Squad'' odličan film, nadam se da će biti nastavak ili nešto slično, gledala sam i ''Fault in our stars'', ali mi nije pretjerano drag, ostale filmove nisam gledala, ali se čine jako zanimljivim, tako da ću neke staviti na listu

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!