3 simple fall outfits for school

22.11.16

Zdravo svima! :) Odlučila sam da danas sa vama podijelim 3 jesenja outfita za školu. Svu garderobu koju ćete vidjeti u postu je sa sajta She In, a ako zaista nešto od ovoga želite nositi, tu su sjajne ponude:

1. Od 18. do 25. novembra imate popust na sve, kao i besplatnu poštarinu za sve zemlje!
2. Svi koji kupite nešto na Thanksgiving day, Black Friday ili Cyber Monday, možete dobiti besplatan poklon.
3. Od 29. novembra do 5. decembra, vrijeme je sa Shopping Spree. She In ima odlična sniženja, čak i do 80%.

Kliknite ovdje i ovdje kako biste pogledali još neke njihove ponude! :) Nemojte propustiti!

A sada, da se vratimo na moje outfite! :)

1. Wine red

Džemper / Sweater: OVDJE/HERE
Farmerke / Jeans: OVDJE/HERE
Ranac / Bag: OVDJE/HERE

Obožavam ovu crvenu nijansu, ali mi se ovaj outfit prvenstveno dopada zbog ranca. Meni je presladak, a vama? :)

• • • • • • •

2. Cozy cats

Džemper / Sweater: OVDJE/HERE
Farmerke / Jeans: OVDJE/HERE
Šešir / Hat: OVDJE/HERE

Moram što prije da nabavim jedan ovakav crni šešir, jer ide uz dosta stvari i jednostavan je - što se meni najviše dopada. Ove farke su mi tako slatke, a uz ovaj cozy džemper idu odlično. :)

• • • • • • •

3. First, I need coffee

Duks / Hoodie: OVDJE/HERE
Farmerke / Jeans: OVDJE/HERE
Patike / Shoes: OVDJE/HERE

Ovo je jedna svjetlija kombinacija, i ja bih lično baš voljela da je nosim. Obožavam široke dukseve. :)

• • • • • • •

Da li biste nosili neki od ovih outfita? Koji vam se najviše dopada?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

10 komentara

  1. Predivan post! ♥
    Farmerice su predivne u 2. kombinaciji. :)

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Fantastic outfits, love all of them:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odličan post draga! Outfiti su stvarno preljepi, a SheIn uvijek ima nešto novo i prekrasno *-* Baš su preslatke kombinacije i stvarno ne mogu odabrati samo jednu :)
    This is my life

    ReplyDelete
  4. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Imamo isti ukus, a najviše mi se svidja zadnji outfit. She in ima stvarno dobre proizvode koji su vredni pažnje

    https://lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Divni autfiti Amina!♥
    Meni se najviše dopada treći,ali bih sve nosila rado.

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan izbor!

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Meni su prosto genijalne ove frmerkice iz drugog kolaža, oduševljena sam. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  9. Jako zanimljiv post. Sva tri autfita su razlicita ali zanimljvia na svoj nacin. Nisu bas po mom ukusu ali su mi gotivni.

    Gotičarka

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!