7 pravila za jednostavniji život

27.11.16

Prije par dana ugledah sliku sa naslovom The Simply Life na instagramu. Vjerujte, natjerala me je da duže razmišljam, i na kraju shvatim njenu poruku. Neki od vas su možda već naišli na istu sliku, ali u svakom slučaju želim da tu poruku prenesem i na vas, i iskažem svoje mišljenje o svemu tome u ovom postu. Nadam se da će vam koristiti. :)


1. Problem: Nedostaje vam neko
 -  Rješenje: Pozovite!

Dešava se da vam neka osoba nedostaje? Tužni ste zbog toga, usamljeni... Ali možete pojednostaviti stvari i jednostavno pozvati na telefon, poslati poruku, sastati se negdje sa tom osobom. Nema potrebe za drugim komplikacijama, zar ne? Ako imate nešto da dodate na ovo, slobodno pišite u komentarima. Svima ću sa zadovoljstvom odgovoriti. :)

2. Problem: Želite da se sastanete sa nekim, popričate, prošetate
-   Rješenje: Pozovite je/ga!

Ista stvar kao i na prvom primjeru. Želite da se vidite sa nekim - pozovite. Šta čekate?

3. Problem: Želite da vas neko razumije
-   Rješenje: Dobro objasnite!

Često mi se dešavalo da jednostavno očekujem od ljudi da me razumiju, a uopšte im nisam objasnila o čemu se radi. Takođe, dešavalo mi se da ljudi očekuju da ih ja razumijem (ili mi jednostavno kažu ''ti ne razumiješ''), a ni sami nisu objasnili šta ih muči i slično... Tako da, molim vas ljudi - objasnite ako očekujete da vas neko razumije.

4. Problem: Imate pitanja
-   Rješenje: Postavite ih!

Neka pitanja nas često muče. Ne mislim sada na ona nemoguća na koja (još uvijek) ne postoji odgovor. Znate već na šta mislim.. Uvijek postoji osoba koja je sposobna da vam odgovori na neko vaše pitanje, iako možda niste svjesni toga. Zato - kada god vas nešto zanima, ne ustručavajte se, već pitajte druge ljude oko sebe. Zar nije lakše?

5. Problem: Ne sviđa ti se nešto
-   Rješenje: Recite to, ali ljubazno!

Baš te nervira što te drugarica često ignoriše kada ste sa drugim ljudima, a kada ste zajedno sve je okej? Reci joj to. Nemoj da ćutiš i da od toga praviš veliku frku. Jednostavno joj reci - ali ne na uvredljiv, već na lijep način. Kapirate šta hoću da kažem?

6. Problem: Želiš nešto
-   Rješenje: Zatraži to! / Potrudi se za to!

Želiš nešto da kupiš ali nemaš novca? Možeš zatražiti roditeljima (ako si još uvijek dijete ili tinejdžer koji živi sa njima). Ne žele da ti kupe jer je preskupo, ili jer smatraju da ti nije potrebno? Onda se potrudi i ili počni sa sakupljaš novac, ili zasluži to nekim postupcima/uspjesima. Isto tako i za druge stvari, ne samo materijalne... Ako ti treba pomoć, zatraži je.

7. Problem: Voliš nekoga
-   Rješenje: Kaži to

Voliš nekog? Pokaži to. Reci to. Zašto to mora biti toliki problem? Ako stvarno cijeniš i voliš nekog prijatelja, pokaži mu to.


Nema ALI i nema AKO. Ja pokušavam da se pridržavam ovih 7 pravila. Mislim da život zaista može biti lakši ako ih poštujemo. Šta vi mislite o ovome? Pišite mi u komentarima, svima ću rado odgovoriti na pitanja! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

10 komentara

  1. Divan post Amina,zaista!
    Sigurna sam da će svima biti od pomoći.
    Ja uvek želim da me neko razume,kada sam tužna ili tako nešto,jer mi je tada potrebna uteha i podrška.
    Po prirodi sam iskrena osoba i veoma često kažem šta mi smeta,jer ne volim da lažem,a samim tim ne volim i kada mene neko laže. :) ♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Koliko je ovo jedan divan post! Zaista sam oduševljena, svaka ti čst na divnoj ideji i na načinu na koji si ovo ispisala <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  3. Ideja je veoma orginalna, a stil sa kojim si pisala je neverovatan. Mislim da sam shvatila šta si htela kazati ovim postom.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post draga! Mislim da će ovaj post biti stvarno od pomoći svima *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ReplyDelete
  5. Sjajan post Aminiice! Slazem se apsolutni sa svakim od ovih pravila, skroz su realna i sveobuhvatajuca, a zaista ce uciniti da nam zivot bude laksi i lepsi. Sjajan post, originalno sto si se setila da nam pises o tome ovde :D
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  6. Ova objava je bas korisna. Slazem se pogovoto sa problemom broj 5. Jednostavno treba ljubaznije saopstiti neke stvari:)

    ReplyDelete
  7. Odličan i koristan post! Blog ti je stvarno originalan i zanimljiv, sve pohvale! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ novi post♥

    ReplyDelete
  8. Odličan post i definitivno bi nam mnogo lakše bilo u životu da se pridržavamo ovih 7 pravila. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ReplyDelete
  9. Napisavsi ovih sedam pravila pomogla si mnogima.Potpuno se slazem sa svime sto si napisala,a i sama sam,vise puta,dosla situaciju da ocekujem da me neko razume pre nego da odbjasnim kako se osecam.Predivan post!

    https://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Svaka čast na postu! Prije svega moram pohvaliti samu ideju za post koja je odlična, nadam se da će ovaj post mnogima pomoći i inspirisati i njih da za svaki problem nađu riješenje i možda pozovu one koje vole ili urade nešto od ovog tvog navedenog, još jednom odličan i koristan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!