I'm back

6.11.16

Evo mene ponovo, nakon dvonedeljne pauze. Puna sam utisaka nakon ova 3 putovanja, i mogu vam reći da sam se zaista odlično provela. Napravila sam dosta fotkica - neke od njih vidjećete i u ovom postu... Napomenuću da postovi i dalje izlaze srijedom i petkom, s tim da naredne nedjelje možete očekivati 3 posta. Posebno ću vam pisati o svakom mom putovanju i o onome što sam proživjela zadnjih 15 dana. Rado bih sve ponovila. Upoznala sam mnogo prijatelja, otkrila neka nova mjesta, probala razna jela i što je najvažnije - zabavila sam se i uživala sa svojom porodicom. :) U Hrvatskoj sam naučila mnogo toga, upoznala druge zemlje i njihove predstavnike... Mislim da mi je tamo bilo čak i najljepše. Ali ipak, budite strpljivi, sve detalje pišem u nekom od narednih postova. Što se tiče škole, kod mene je sve odlično.. A kod vas? Kako ste vi proveli zadnjih 15 dana? Da li ste pored učenja, imali i neke druge aktivnosti? Pišite mi u komentarima!













Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

11 komentara

  1. Sličice su divne! Drago mi je da si se i ti vratila, kao i ja.. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ReplyDelete
  2. Odlicne fotografije. Drago mi je sto si se lepo provela, jedva cekam utiske. ♥♥


    Moja Svastarica

    ReplyDelete
  3. Slike su fantastične!Jako mi je drago što si se lepo provela i jedva čekam postove o tvojim putovanjima.Zadnjih 15 dana sam provela kod kuće,učeći.

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Slike su ti vrh, kao i uvijek. Jedva čekam postove sa putovanja! :D


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Slike su ti predivne,veselim se postovima sa putovanja!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. super slike
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Sličice su lepe. Jako mi se svidja što si se vratila, i zaslužila si tu pauzu. Nova sam u blogosferi pa bih volela da posetiš moj blog i ostaviš utisak na njega.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great photos and great places *_* Just love it <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Baš mi je drago što si se vratila i što si ove predivne profesionalne fotografije podijelila s nama :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sjahan post nedostajaka si mi, super je sta sve mozemo ubuduce da ocekujemi id tebe, jedva cekam postove o putivanjima. Sjajne su i fotogragije, uz koje sam takodje bas uzivaka prateci tvoj IG profil :)
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!