Magical Sarajevo

9.11.16

Sarajevo. Kada neko izgovori ime tog grada, odmah pomišljam na ćevape, pite, baklave, slatkiše i ostalu hranu koju možete pronaći tamo. U redu prodavnica svaka druga je ili buregžinica, ili poslastičarnica, ili ćevabdžinica...Moj želudac je imao problema tokom boravka tamo. Ali hajde, ako to izostavimo, mogu reći da mi je bilo savršeno. :)


Sarajevo je magičan grad. Zaista magičan. U njemu možete vidjeti mnoooogo zanimljivih stvari, pogotovo na Baščaršiji u starijem dijelu grada. (Ima vas iz Sarajeva koji ovo čitate, tako da potvrdite ostalima ovo što sam napisala, u komentarima.) Ručni radovi, tradicionalna jela... Sarajevo je predivno! Svakom od vas preporučujem da ga posjeti ako već nije. :) A onima koji žive tamo, stvarno zavidim.


Ja i moja porodica u Sarajevo smo išli turistički i tako smo svakog dana lutali, tražili tržne centre, istraživali grad, jeli, jeli i jeli... :) Baščaršija je meni najljepši i najzanimljiviji dio grada u kom definitivno može svašta da se vidi. Ima puno kreativnih ljudi koji prave predivne ukrasne i odjevne predmete. Uživala sam posmtrajući ih, i naravno, neke od njih sam i kupila da ih imam kao uspomenu na ovaj predivni grad.


Posljednjeg dana otišli smo i na Vrelo Bosne, gdje smo prosto uživali posmatrajući prirodu. Mislim da je još ljepše kad se tamo ide ljeti, pa eto - možda i to nekada doživim.


Dan nakon što smo se vratili meni su se apsolutno sve slike obrisale. Ipak sam uspjela da povratim polovinu, ali definitivno one najljepše nisam. Jako mi je žao, ali eto, nadam se da će vam se ove koje su ostale svidjeti.




























Kako vam se dopadaju fotkice? Jeste li nekada bili u Sarajevu?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic


You Might Also Like

13 komentara

  1. Sarajevo je zaista magican grad, drago mi je da si ga posjetila:)

    ReplyDelete
  2. WOW! Sarajevo po tvom izgledu izgleda predivno i volela bih da ga posetim. Naravno nikad nisam bila u njemu. Verujem a će svi iz Sarajeva potvrditi ovu lepotu.

    Novi post - Life in my style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Link koji sam gore postavila ne radi tako da moj blog možeš posetiti na ovu adresu

      lifeinmystyle311.blogspot.com

      Delete
  3. Stvarno lijepe slike, žao mi je što su ti se ostale obrisale. Nisam bila u Sarajevu, ali grad na slikama stvarno izgleda čarobno. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  4. Bila sam u Sarajevu kada sam bila baš mala, imala sam najviše sedam godina, i to smo sasvim neplanirano tamo otišli (a ja pojma nisam imala gde sam xD), ali sećam se nekih delova grada, i sada su me i tvoje slike delimično podsetile na to što sam videla ☺ Prelepe slike, a onaj ko ode u Sarajevo naravno da treba da jede, kažu da nigde nema toliko hrane kao tamo ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odličan post, jako mi se sviđaju slike fantastične su <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/11/haters-gonna-hate-hate-hate-hate-hate.html

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Slike su savršene, a i vjerujem da je i tako u stvarnosti Sarajevo♥
    Novi post - This is my life

    ReplyDelete
  7. Kao i tebi i meni je prva asocijacija na Sarajevo hrana, hehe :) nažalost, nisam obišla ovaj predivni grad, ali nadam se da će mi se uskoro i za to pružiti prilika. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  8. Nisam nikada bila u Sarajevu,mada bih imala želju da ga posetim.Zaista deluje kao fin grad i drago mi je što ti se dopao.Inače,slike su sjajne!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nikada nisam posetila Sarajevo, ali bih baš volela. :)
    Fotkice su divne i baš si lepo dočarala atmosferu grada, prosto da poželiš da si tamo! :)
    Super post! :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ReplyDelete
  10. Ja živim u Bosni i više puta sam bila u Sarajevu, ali moram priznati da su mi drugi gradovi mnogo ljepši u Bosni, npr Mostar, Bihać, Tuzla, Zeica, međutim složila bih se da asocira na ćevape i evo sad odmah ogladnih xd, fotografije su predivne :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Sjajno! Pratila sam tvoja putovanja kroz Instagram, i apsolutno sam odisevljena, sto mestom, sto tvojim slikama! ♡
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  12. http://magicworldofpanda.blogspot.com/ follow her she will follow u

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!