OUTFIT | Sweater Weather

11.11.16

Kako bih malo prekinula postove o putovanjima, danas sam vam spremila jedan jesenji autfit post. :) U njemu nosim farmerke i džemper sa sajta She In, kanađanke koje sam dobila iz Belgije i moje neizostavne crne naočare sa Wholesalebuying sajta. Nadam se da će vam se dopasti. :)









Džemper / Sweater: She In (OVDJE/HERE)
Farmerke / Jeans: She In (OVDJE/HERE)
Kanađanke / Boots: poklon / present
Naočare / Sunglassess: Wholesalebuying

Dopada li vam se ovaj outfit? Da li biste nosili ovako nešto? :)

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

18 komentara

  1. Odlicna kombinacija,draga.♥
    Dzemper obaraaaa,odusevljena sam!
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Odličan outfit. Najviše volim jesen zbog outfit postova koje najviše vidim na blogovima.

    lifeinmystyle.blogspot.com - Novi post

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  3. Dopada mi outfit,baš je pogodan za školu i definitivno bih nosila tako nešto!♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Prekrasan outfit!
    Definitivno nešto što bih i sama nosila, džemperčić je divan. ♥

    ReplyDelete
  5. Qutfit je stvarno lijep. Predivno ti stoji! Ja više volim pripijenu odjeću, ili široku odjeću sa zanimljivim dodatkom, tako da bi sa ovim đemperom uklopila neku lijepu maramu oko vrata ili remen oko struka. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  6. Svakodnevno nosim sličan outfit. Jednostavno je koliko mozemo kombinovati na tu neku casual temu:)

    ReplyDelete
  7. Outfit je prekrasan, a dżemperom sam posebno oduševljena. ❤

    ReplyDelete
  8. Džemper, kao i čitav outfit izgledaju savršeno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pre svega moram reci da mi je drago da si pocela da pises nesto i na ovu temu, jer ti pisanje svakako odlicno pristaje i odlicno ide. Pre svega moram reci da je ovaj autfit jako simpatican i vrlo sladak. Predobro ti stoji, bas je onako zenstven i prilagodjen za curice nasih godina, nije previse nakaradan i nabudzen, a opet odlicno pristaje i izrazava pravu zenstvenost i lepotu. Odlican post zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Stvarno sjajno! Bukvalno sam zaljubjena u naočare i džemper. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  11. Preslatka kombinacija za svaki dan!

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2016/11/interliber-2016-snapchat-photos-ponovno.html :)

    ReplyDelete
  12. Super kombinacija, definitivno moj stil i nešto što bih rado nosila. :) Džemper je baš divan.♥

    My little corner

    ReplyDelete
  13. Dzemper me je oduvao, definitivno! Sjajan je!
    Slike su divne
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  14. Outfit je prelep, džemper takođe. ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Predivan post,džemper je nešto što bih i sama nosila i boja je predivna!♥

    ReplyDelete
  16. Prelep post, takođe i outfit. ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Presladak dzemperic :)
    www.fashionovertherainbow.com

    ReplyDelete
  18. Only the most beautiful dresses angelgown ANGEL GOWNS reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!