Šibenik iz mog ugla

13.11.16

Svi koji me redovno prate ovdje na blogu, ali i na društvenim mrežama, znaju da sam prije skoro mjesec dana bila u posjetu Šibeniku (previše sam spamovala na instagramu, znam). Od 16-19. oktobra u Šibeniku (hotel Solaris Ivan) održao se preduzetnički kamp. Ja sam sa dvije nastavnice otišla kao predstavnik moje škole i mogu vam reći da mi je to bilo najbolje putovanje do sada. Pored svega što sam naučila i vidjela tamo, doživotno ću pamtiti sve prijatelje koje sam tamo upoznala. Za tih 3-4 dana, mi smo kroz svašta prošli i sve bih rado ponovila. :)


Kao da sam živjela u drugoj dimenziji. Hotel u kojem smo bili smješteni je presavršen, boravak u njemu pričinjavao nam je pravo zadovoljstvo. Često smo imali neke konferencije, predavanja, radionice, ali i pored toga, puštali su nas da se družimo koliko god želimo. Ne mogu da vam opišem kako sam se dobro povezala sa djecom tamo - zamislite samo kako nam je rastanak teško pao. Bilo ih je iz Crne Gore, Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Turske, Albanije i sa Kosova. :)


Prva dva dana naučila sam dosta toga o preduzetništvu, ali i o drugim državama, jer su svi predstavnici škola imali zaduženje da na neki način prikažu i zemlju iz koje dolaze. Trećeg dana izašli smo u obilazak starog grada Šibenika i moram priznati da mi se jako dopada. :) Kiša nas je spriječila da malo duže šetamo i uživamo... Četvrtog dana smo se već trudili da što više vremena provedemo zajedno (mi djeca), jer smo znali da će ubrzo doći kraj našem malom putovanju. Kad se samo sjetim prolivenih suza i tih čvrstih zagrljaja...


Svi smo mi ostali u kontaktu i nadamo se da ćemo se nekada opet sresti. Ovo je zaista bilo jedno predivno iskustvo, putovanje koje ću doživotno pamtiti...













Nisam mnogo dužila, kako vas ne bih smorila sa tekstom. Nadam se da vam se fotkice dopadaju. :)

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

23 komentara

  1. Baš mi je drago da ti se svidjelo u Šibeniku, ja živim 20-ak min od njega :) Predivne fotografije <3

    ReplyDelete
  2. Ja sam zaista odusevljena ovim postom, slike su vrh, zaista vrlo profesionalne i originalne, uspela si da nam preneseš veliku energiju ovim postom, i sve pohvale za to, zaista sam uzivala u postu. Nikada nisam posetila Šibenik, ali sad azaista imam zelju za tim.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  3. Bila sam kao mala u Sibeniku i nazalost ga se uopce ne sjecam,voljela bih da mogu opet otici tamo. Slike su stvarno predivne, svaka cast!

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Predivan Šibenik, zadnji put sam ga obišla za vrijeme svog osnovnoškolskog maturalca i kroz ove slike si me baš vratila par godina unazad. :)

    Novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2016/11/interliber-2016-snapchat-photos-ponovno.html

    ReplyDelete
  5. Divan post, još divnije fotografije. Sve pohvale draga! Mogu samo da zamislim koliko ti je rastanak teško pao. ♡♡♡

    ReplyDelete
  6. Šibenik je stvarno predivan grad i drago mi je da ti je bilo preljepo u njemu... inače, fotke su savršene kao i svaki put *-*
    This is my life

    ReplyDelete
  7. Ja sam studirala u sibeniku, takoder sam posjetila i solaris, savrseno mjesto za odmor, drago mi je da ti se svidio. Fotografije su predivne

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  8. Nisam nikada bila u Šibeniku, ali sudeći po slikama, moram otići bar do sljedećeg ljeta. Svaka čast! ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  9. Wauu, grad se cinii fenomenalo! Prelepe su slike, savrsene! Drago mi je sto si stekla divna prijateljstva, nadam se da cete se uskoro opeet videti :)
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  10. Fotografije su predivne! Svaka posebna na svoj nacin. Sada imam veliku zelju da posetim Sibenik, iako jos nisam odlucila gde cu sledece godine na more! :) <33

    ReplyDelete
  11. Iz Hrvatske sam, ali nikad nisam bila u Šibeniku, nažalost. Jako mi je drago što ti se svidjeli i fotke su vrh☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Wow kako dobre fotografije, kao da gledam nekog profića koji fotka, zaista, a Šibenik, kao Šibenik predivan grad, ništa što nisam očekivala, predivan post zaista :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Blago tebi,stvarno je prelepoo. Jako mi je drago sto si upoznala nove prijatelje i sto si se lepo provela. ☺♥
    http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fotografije su predivne!
    Pratim te, pa ako želiš da uzvratiš

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fotografije su divne! Drago mi jer si se zabavila i upoznala nove prijatelje. Šibenik je lijep grad, nisam baš bila u njemu, ali sam prolazila pokraj njega na putu do mora. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  16. Bila sam dosta puta u Šibeniku, a svaki put sam nanovo ostala bez teksta. Predivan grad i još divniji ljudi koji me za njega vežu. :) <33 Sjajne fotke! <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  17. predivne fotke :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  18. Fotografije su divne! Uclanila sam se!
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  20. Odlicaan post! :)
    VELIKI GIVEAWAY KOD MENE---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/big-zaful-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  21. Extra post!Učlanila sam ti se u blog,molim te uzvrati:).

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ReplyDelete
  22. Moj grad <3
    Najljepši je i divan ti je post.
    Zapratila sam te pa uzvrati


    www.jelenaajuric.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!