#3 Preporuke random filmova (decembar)

27.12.16

Ovog puta post sa filmovima malo kasni, ali se nadam da ćete mi oprostiti. Već je kraj decembra i ja imam za vas 5 novih filmova. I vi meni preporučite neke filmove u komentarima. :)

• • • • • • •

1. Journey 2: The Mysterious Island



U novembarskom postu sam vam pisala o prvom dijelu ovog filma, pa to pogledajte OVDJE ako već niste. Meni su i prvi i drugi dio zaista presavršeni i ne bih mogla ni jedan da izdvojim. I ovaj film je snimljen po Vernovoj knjizi, tako da, ako ste ljubitelji takvih knjiga i filmova, obavezno pogledajte.

Žanr (kategorija): Akcija, Avantura, Komedija
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

2. Dolphin Tale



Delfini su postali moje omiljene životinje nakon gledanja ovog filma. Toliko je savršen da ja nemam riječi. Postoji i drugi dio, ali mislim da mi se prvi više dopada. O drugom ću vam najvjerovatnije pisati u narednom postu. Ako ste ljubitelj životinja (pogotovo delfina), obavezno pogledajte film jer je veoma emotivan... Zainteresovaće vas više za delfine i konkretno za priču o delfinu iz filma. Pošto je u pitanju jedna vrsta dokumentarca, delfini i iz prvog i iz drugog filma zaista postoje i priča je istinita.

Žanr (kategorija): Drama
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

3. Maleficent



Ovo je takođe jedan od mojih omiljenih filmova, a vjerujte da vam ni sama ne bih znala objasniti zašto. Stvarno me privlači, a pogotovo činjenica da Angelina glumi glavnu ulogu. Kao i svaki drugi Diznijev film, i ovaj ima nevjerovatne poruke, pa vam iskreno preporučujem da ga pogledate. :)

Žanr (kategorija): Akcija, Avantura, Drama
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

4. Hugo



Ovaj film gledala sam kao baš mala i sjećam se da mi je bio omiljeni. Nisam dugo mogla da se sjetim imena, pa sam ga tako prije par dana pronašla na internetu...moja sreća se nije mogla opisati riječima. Neću vam pričati ništa o filmu, već pogledajte ako vas zanima (ima opis na linku za gledanje), pa mi kažite utiske.

Žanr (kategorija): Avantura
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

5. Descendants



Iiiii još jedan Disney film u današnjem postu! Vjerujem da je dosta vas već odgledalo ovaj film, ali ako niste pogledajte jer se meni baš dopada. Posebno mi je drag jer u njemu glumi Dove Cameron koju ja obožavam. :)

Žanr (kategorija): Akcija, Avantura, Fantazija, Komedija
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

Jeste li gledali neke od ovih filmova? Preporučite i vi meni vaše omiljene u komentarima. :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

10 komentara

  1. Gledala sam prvi film i Maleficent i slobodno mogu da kažem da su mi to jedni od omiljenih filmvoa ikada. :D Kako vidim da imamo sličan ukus što se filmova tiče, sigurna sam da ću pogledati i ostale sa tvoje liste. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Od svih filmova gledala sam Journey 2 i toliko je dobar film da sam ga čak i više od 4 puta pogledala i gledala sam Hugo još davno i baš sam se razveselila kada si ga spomenula u postu *-* Happy Holidays!
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  3. Pogledala sam prva tri filma i sva tri su odlična,a ova dva ću još morati pogledati,pogotovo Hugu :D
    Preporučila bih ti da pogledaš Goosebumps,We bought a ZOO,The polar exspress,Bridge to Terabithia ili The golden compas,ako još nisi,jer sam sigurna da bi ti se svidjeli :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Čudno je da nijedan od naavedenih filmova nisam pogledala, no neki mi se čine baš zanmljivim, i pitala bih te da li je prvi film parodija filma 'The Maze Runner'?

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha, nije. To je film snimljen po knjizi Žila Verna i radnja nema veze s radnjom filma The Maze Runner. Pogledaj, pa ćeš vidjeti sama. ♡

      Delete
  5. Blog ti je odličan!Vecinu ovih filmova sam pogledala,super su!!

    xgirlpowex.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Vecu duže vreme želim da pogledam poslednji film na tvojoj listi! Odlična preporuka!

    ReplyDelete
  7. Vjerovala ili ne, ja nisam pogledala niti jedan film, ali ću sada na raspustu da pogledam. Javiću utiske, hvala na predlozima, post je super!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Od svih navedenih filmova, pogledala sam samo prvi film. Nadam se da ću za ove praznike pogledati još neki sa tvoje liste.☺

    My little corner

    ReplyDelete
  9. Nisam gledala ni jedan od ovih filmova, morat cu pogledati neke. Meni najdrazi film je Cuvarica svoje sestre. U kinu sam gledala i Majstori iluzije 2, ali po meni je to film koji je dobar samo kada se prvi put gleda.

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!