30 pitanja koja niko ne postavlja TAG

14.12.16

Posljednji tag koji sam radila na ovom blogu je PLL tag (ako niste pročitali, kliknite ovdje). Prošlo je dosta vremena od tada, pa sam odlučila da uradim jedan meni veoma zanimljiv tag - a u pitanju je tag 30 pitanja koja niko ne postavlja. U posljednje vrijeme blogerke nisu radile ovaj tag, pa se nadam da će sada malo zaživjeti. :)

• • • • • • •


1. Spavaš li sa otvorenim ili zatvorenim vratima na ormanu?
- Zavisi - kako kad. Ranije sam bila opsjednuta time da moram obavezno da ih zatvorim prije spavanja, ali sada je već drugačije. Desi se da slučajno ostanu.

2. Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?
- Samo kad sam bila u Šibeniku imali smo to, i pošto je bilo više primjeraka ja sam po jedan od svega uzela. Nisam još iskoristila, žao mi je. :)

3. Da li ti se sviđaju post-its?
- Paaaa, da. :)

4. Da li sječeš kupone i poslije ih koristiš?
- Par puta sam namjeravala to da uradim (isjekla sam ih), ali nikad nisam poslala. Aplauz!

5. Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili roja pčela?
- Teško je odgovoriti na ovo pitanje... Možda ipak medved, mislim da je mogućnost da se spasim veća. xD

6. Da li imaš pjegice?
- Nemam, ali baaaš su mi slatke.

7. Da li se uvijek smiješ na fotografijama?
- Ne baš uvijek. :)

8. Da li si nekada brojala svoje korake?
- Korake kao korake ne, ali jesam nekada one kockice na trotoaru ili kako već..

9. Da li igraš kada nema muzike?
- Ne znam da li mi se to ikada desilo. Ali stvarno. :D

10. Da li grickaš olovke?
- Nekada jesam, sada više ne. Ne volim da ih gledam tako izgrickane.

11. Koje veličine je tvoj krevet?
- Ne znam tačno, ali otprilike dužina dva, a širina jedan metar.

12. Koja je tvoja pjesma nedjelje?
- Hmmm, možda Alone od Alana Walkera.

13. Da li je dobro da muškarci nose roze?
- Po meni jeste, jer, zašto da ne? Ne postoji pravilo...

14. Gledaš li crtane filmove?
- Dadadaaa, naravno!

15. Najbolja večera?
- Hmm, ne večeram često jer nisam gladna uveče, ali volim tost. Za večeru. Yeah.


16. Najbolji doručak?
- Palačinke, krofne, naravno sve što je nezdravo.

17. Kada obično ideš na spavanje?
- Kako kad, nekad u 22h, nekad u 23h...

18. Kad si bila mala u šta si se maskirala za Noć vještica?
- Pa, vjerovali ili ne, nikad se nisam maskirala za Noć vještica.

19. Šta si u kineskom horoskopu?
- Koza. :)

20. Gledaš li telenovele?
- Ne gledam nikad.

21. Da li si ikada koristila oružje?
- Nisam nikada naravno.

22. Prvi koncert?
- Prvi koncert na kojem sam bila bio je koncert Željka Samardžića, a prvi moj lično koncert koji sam ja imala (pošto pjevam), bio je prije 2 godine (ne sjećam se povodom čega, možda Nova godina...).

23. Da li pjevaš pod tušem?
- Podrazumijeva se. :)

24. Kad si bila mala šta si htjela da budeš kad porasteš?
- Bilo je tu raznih želja: učiteljica, da radim u bolnici ili policiji... pjevačica..

25. Da li vjeruješ u duhove?
- Odbijam da odgovorim na ovo pitanje. xD Okej, ne vjerujem. Barem mislim da ne vjerujem.

26. Nosiš li patofne?
- Ako se misli na one kao papučice, onda da.

27. Da li si nekada plakala od sreće?
- Jesam, par puta. Ali mislim da to nikada nije bilo pred drugim ljudima.

28. Čaj ili kafa?
- Ne pijem kafu, tako da ću reći čaj. :)

29. Da li možeš izdržati da ne dišeš, a da pritom ne zatvoriš nos?
- Mogu, čak sam i vježbala to kao mala. :)

30. Da li ti se dopao ovaj tag?
- Naravno da jeste. Bilo je zabavno odgovarati na pitanja i nadam se da će svima ostalima i čitanje biti zabavno. :)

• • • • • • • 

Ja sam se stvarno zabavila odgovarajući na pitanja. Neću nominovati nikoga, pa, ako neko želi, neka uradi tag. Baš bih voljela da pročitam i vaše odgovore. Nadam se da ste se i vi zabavili čitajući post (i naravno, saznali nešto novo o meni).

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Ovaj tag doista volim da čitam jer mi je baš zanimljiv, tako da sam uživala u tvom postu. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  2. Predobroo!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Ovaj tag sam videla kod mnogih YouTube-ra/rki i kod mnogo Blogger-a/ki. Jako mi se svidja i sigurno ću ga nekada uraditi, ali ne verujem da ću ga skoro uraditi, jer sam već uradila dva taga, čini mi se u dve nedelje.

    LifeInMyStyle | Holiday Cinema | Q&A

    ReplyDelete
  4. Super tag! Jako mi se sviđaju pitanja i baš si super odgovorila *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  5. Odličan tag bio je vrlo zanimljiv. Što se tiče tih šampončića iz hotela, gde god pođem ponesem nekoliko sa sobom. Imam punu kutiju toga jer posle kada pomirišem nekako me vrati u to mestu hahahahaha :D Savršen post.

    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pomalo čudan tag, ddefinitivno ovo su pitanja koja niko ne postavlja, sve u svemu jako mi se dopada post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jako mi se sviđa ovaj tag,zanimljiv je za čitati :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jako zanimljiv post, uživala sam čitajući ga. Na većinu pitanja bih isto odgovorila. ♥


    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  9. Amina draga, jako zanimljiv post. Skroz simpaticna pitaanja I odgovori. Ne volim tagove Ali ovaj mi se izistinski dopao.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  10. Bogami te jesam bolje upoznala, i super interesantna pitanja imaj ovaj tag :D
    Novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  11. Odlican post :) Vrlo zanimljiva pitanja i odgovori!

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Divan post ! <3

    Vildana from Living Like V (click on the photos in the newest post please) & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  13. Jako zanimljiv tag.I jako interesantna pitanja su bila u ovom tag-u.

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!