5 aplikacija za telefon koje bi trebalo da imate

7.12.16

Primijetila sam da vam se jako dopao prethodni post, i nemate pojma koliko mi je drago zbog toga. Nadam se da će uspjeti i da vam pomogne. Ja na svom telefonu imam dosta aplikacija, kako onih običnih koje većina nas koristi, tako i neke koje i nisu baš uobičajene. Danas sam odlučila da sa vama podijelim pet aplikacija koje bi trebalo da imate (ne morate). :)

Sve aplikacije koje vidite u postu možete instalirati na Android uređaju, ali nisam baš sigurna da iOS podržava iste (tačnije, za neke nisam sigurna).

• • • • • • •

1. Cymath


Probala sam dosta aplikacija za matematičke zadatke, ali ovo je definitivno ona koja mi je najbolje pomogla. Tako da, ako imate problem sa nekim zadatkom iz matematike - pitajte Cymath! Garantujem da će uspjeti da vam pomogne. Meni jeste, svaki put. :)

• • • • • • •

2. Sound Hound



Ako čujete neku dobru pjesmu, a ne znate kako se zove (i želite da saznate), onda koristite Sound Hound. Ona odlično prepoznaje pjesme, ali ima čak dvije mane. Prva je to što ne radi bez WiFi-ja, a druga je to što prepoznaje samo original pjesme. Tačnije, u opisu aplikacije piše da može da prepozna i kada neko pjeva, ali pokušala sam par puta - nije uspjelo.

• • • • • • •

3. Pedometer




Koristim ovu aplikaciju već mjesec dana i moram vam priznati da sam oduševljena koliko je zapravo precizna. Pomoću nje možete vidjeti koliko ste koraka napravili, koliko kalorija izgubili, koliko ste dugo pješačili, koliko ste metara/kilometara pješačili, kao i kojom ste brzinom pješačili u roku od jednog dana, jedne nedjelje ili jednog mjeseca. Preporučujem vam da je koristite, baš zbog te preciznosti.

• • • • • • •

4. VSCO cam

Svi mnogo hvale VSCO cam, pa sam i ja skoro odlučila da isprobam ovu aplikaciju. Pa, i od mene imate toplu preporuku. Za one koji ne znaju, VSCO cam je editor za slike. :)

• • • • • • •

5. Conveo

Ako želite da se našalite sa prijateljima, Conveo je prava aplikacija za to. Naime, na njoj možete praviti fejk chatove (sa FB-a, Whatsapp-a, itd) i tako se dobro našaliti. Ipak, preporučujem vam da ovu aplikaciju ne koristite da biste podvaljivali nekome i sl, napravljena je da bismo se šalili. :)

• • • • • • •

Nadam se da vam se post dopao. Koje aplikacije vi mislite da bi svi trebalo da imamo na telefonu? :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

20 komentara

  1. obožavam ovakve postove ;) VSCO je predobra app, pored nje koristim i picsart.

    frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Nisam čula ni za jednu od ovih aplikacija, ali svakako ću probati bar neku. Zapravo, tu za metematiku idem odmah da isprobam :D Super post draga♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Wow, nisam znala za neke aplikacije pa ću svakako isprobati *-*
    Novi post - This is my life

    ReplyDelete
  4. Nisam čula za nijednu aplikaciju, i hvala na preporuci. Matematika mi ide dobro, tako da mi ne treba prva aplikacija, a ostale aplikacije su jako korisne.

    ReplyDelete
  5. Amina draga, odlican post. Ni jednu od ovih aplikacija ne koristim ali definitivno cu poceti.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  6. Conveo deluje kao super stvar, moraću to da instaliram što pre. :) Što se VSCO-a tiče, definitivno je on moja aplikacija broj jedan, živo savršenstvo za editovanje. ;) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  7. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Predobrooo!
    Ova posljednja djeluje jako simpatično, svakako ću probati. ♥

    ReplyDelete
  9. VSCO cam naveliko koristim i jako volim aplikaciju, odlična je za uređivanje fotografija za blog, ostale aplikacije nisam isprobala, ali ovu prvu svakako hoću :D Divan post :*

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Preeeedore aplikacije Aminaaa *-----------------------*
    Tenk ju for souving mi dem hahah :)
    <3<3<3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  11. Odličan post! Znala sam nekoliko ovih aplikacija. I meni je VSCO cam favorit savršeno edituje slike. Instaliraću pedometar sigurno! Hvala na dobrim preporukama <3

    Novi post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Odličan post! Najviše mi se sviđa VSCO cam :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Baš zanimljive aplikacije. Od navedenih, čula sam samo za VSCO cam. :)
    Poslednja mi izgleda baš simpatično. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ReplyDelete
  14. VSCO imam na tabletu i obožavam da uređujem slike preko njega. Inače super i koristan post!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  15. VSCO je najbolja aplikacija za editovanje i feedove. ☺ Slična aplikacija Pedometru je Shealth, imaš tu stvarno mnogoo opcija, probaj je obavezno. ☺

    Blog: Misseslandy

    ReplyDelete
  16. Odličan post! ♥
    Umesto Sound Hound aplikacije preporučujem ti aplikaciju Shazam, mnogo je bolja i brza.:)

    stellarbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super post, i jako koristan, neke aplikacije cu definitivno isprobati. :)

    ReplyDelete
  18. Ja za matematiku koristim Photomath, a za pronalazenje pesama shazam. Probaj ove aplikacije, mozda ti se dopadnu.
    A nisam znala za ovu zadnju, Conveo. Evo, upravo je skidam. Zezanje krece. ☺

    Na mom blogu je novi post #Devojka razmislja, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  19. Prvu aplikaciju moram da skinem xD
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: https://mlmr16.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!