OUTFIT | Green Parka Jacket from Dresslily

18.12.16

Statistika govori da su outfit postovi jedni od najčitanijih na ovom blogu, pa vam danas donosim još jedan takav. Glavni komad odjeće je zelena jakna, po kojem je outfit i dobio ime. Ona je sa sajta Dresslily, ali ćete u postu moći da vidite i patike sa Rosegala, farmerke sa She Ina, majicu/džemper i torbu sa Zaful sajta, kao i predivan sat i naočare (opet) sa Dresslily-ja. Što se tiče outfita, dosta je opušten, možete ga nositi u školi, gradu, pa i u izlascima...








Jakna / Jacket: OVDJE/HERE
Džemper / Sweater: OVDJE/HERE
Farmerke / Jeans: OVDJE/HERE
Torba / Bag: OVDJE/HERE
Patike / Shoes: OVDJE/HERE
Naočare / Sunglasses: OVDJE/HERE
Sat / Watch: OVDJE/HERE

Kako vam se dopada ovaj outfit? Da li biste ga nosili?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

12 komentara

  1. Super kombinacija, rado bih je nosila. Parka mi se mnogo dopada! ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Predivan outfit, mnogo mi se sviđa. Baš je u mom fazonu! ☺

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  3. Predivna je kombinacija i super ti stoji *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  4. Predivan outfit, skroz je u mom stilu i definitivno bih i ja ovako nešto nosila. Sve mi se dopada, ali posebno ova divna jakna i bluza! Fotografije su vrhunske, a ti si kao i uvek divna! ♡♡

    ReplyDelete
  5. Divan outfit! Jakna je savršena! :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  6. Divan post, doslovno sve u ovom outfitu mi se sviđa, pogotovo naočale, a i sama ću uskoro dobiti takvu malu crnu torbicu, sve je stvarno savršeno :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Predivan outfith!Jaknica je preslatka,kao i sat.Sve si savrseno iskombinovala,ovo je nesto sto bih i ja nosila.Odlican post :)

    https://littlebeautydreamer.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Ne volim ovaj kroj jakne, ali tebi odlično stoji i na tebi mi se jako sviđa. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  10. Kombinacija je divna, mada bih ja umjesto ovih patika rado ubacila neke čizmice možda. Sve u svemu, ti si predivna kao i post♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Autfit je savršen i mnogo mi se dopada koje si stvari odabrala. Kao što sam ti već pre rekla jakna je preeeeeedivna i naočare perfektne :D Baš prelep post <3

    http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Outfit je predobar. Jako mi se svidja. Sigurno bih ga nosila za školu, a i za neki izlazak.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room | Q&A

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!