Top 5 knjiga koje sam pročitala u 2016.

25.12.16


Bliži nam se kraj i ove godine. Jedan od mojih ciljeva za 2016. bio je taj da pročitam što više knjiga. Mogu reći da sam uspjela u tome, ali da vam ne bih sad pisala o svim knjigama koje sam pročitala, odabrala sam 5 koje su mi se najviše dopale. Odlučila sam da vam ne govorim šta se dešava u knjigama, već samo ispišem ukratko svoje mišljenje. Pored ovih pet, preporučujem vam i da pročitate knjigu ''Popularna'' od Maje Van Vagenen. Možete svašta naučiti, sigurna sam da će vam se dopasti. A sad pređimo na mojih top 5 knjiga za 2016. godinu. :)

• • • • • • •

1. Onlajn devojka - Zoi Sag



Definitivno moja omiljena knjiga ikada! Vjerujem da je većina vas već pročitala, ali ukoliko niste učinite to što prije. Zanimljiva je i biće od pomoći svima koji je pročitaju, sigurna sam u to. Dok sam čitala zaista sam primijetila tu povezanost sa glavnim likom i bilo mi je mnoogo žao kada sam čitanje privodila kraju. 

• • • • • • •

2. Krive su zvijezde - Džon Grin


Dugo nisam htjela da pogledam film dok ne pročitam knjigu... Očekivala sam zaista mnogo od nje. Možda nije ispunila moja očekivanja, ali je posebna. Mislim da sam je još bolje shvatila nakon filma, pa vam, eto, preporučujem da i njega odgledate. Knjiga me jeste rasplakala, ali ipak mislim da sam preeeviše očekivala od nje.

• • • • • • •

3. Onlajn Devojka na turneji - Zoi Sag


I ova knjiga je veoooma dobra, ali mislim da je prvi dio Onlajn devojke za nijansu bolji. U svakom slučaju, načula sam da izlazi i treći dio knjige, pa ako neko od vas zna nešto više o tome, napišite mi u komentarima. Svako ko pročita prvi, mora pročitati i drugi dio, jer nema šanse da mu se ne svidi. 

• • • • • • •

4. Dnevnik Ane Frank


Ovo je knjiga koju sam zadnju pročitala, i lektira mi je za osmi razred. Dakle, u životu nisam pročitala bolju lektiru od ove. Oduševila me više od Hari Potera (koji mi je isto bio kao lektira). Kada sam završila čitanje smatrala sam da je knjiga precijenjena... Ali kada smo počeli da je radimo i analiziramo u školi, počela sam ozbiljnije da je shvatam i zaista sam se zainteresovala za nju. Pretraživala sam internet, raspitivala se kod drugih...i stvarno shvatila značaj ove knjige. Ovo je jedna od onih knjiga kojima znate kraj, ali se ipak nadate da će biti drugačije. 

• • • • • • •

5. Princeza iz Pariza - Liz Elves


Kao što vidite na korici knjige, glavna poruka je ''moda je prolazna, prijatelji su zauvek''. Osim toga, naučićete toliko toga o modi, šminci i svim ostalim ženskim stvarima koje će vam značiti, pogotovo ako ste tinejdžer. Knjiga nema puno strana, ali je predivna i posebna jer sam je dobila na poklon od meni veoma dragih osoba

• • • • • • •

Jeste li pročitali neke od ovih knjiga? Koji je vaš top 5 knjiga koje ste pročitali ove godine?

Radujem se vašim komentarima! :)

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Odličan izbor! Ja sam ove godine pročitala Gospodara prstenova, Popularna i Šetnja za pamćenje i svaka knjiga mi se mnogo dopala!


    Novi Christmas post: http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mnogo volim da čitam, najviše me zanima sadržaj 'Dnevnik Ane Frank'. Znaš li možda u kojim knjižarama ima nabaviti? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mislim da ćeš je naći u bilo kojoj, jer je knjiga dosta poznata... Ja sam moju u Crnoj Gori dobila uz neke novine, ali kod nas ima bukvalno u svakoj knjižari, pa pretpostavljam da ćeš i ti naći gdje god da živiš. Potraži u tim najvećim knjižarama, pa mi javi jesi li našla. ♡

      Delete
  3. Odlican post. Od ovih sam procitala Onlajn devojku, Krive su zvezde, Princeza iz Pariza, tako da izgleda da imamo jako slican ukus po pitanju knjiga. A Anu Frank smo ucili u skoli ali smo citali samo odlkomke. :)♥

    Giveaway kod mene http://ninaw123.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Knjige su zaista lepe. Pročitala sam obe Onlajn devojke i ja se slažem da je prva malo bolja od druge knjige.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December routine

    ReplyDelete
  5. Super izbor!Sto se tice 3. dijela Onlajn djevojke ja sam na njenon instagramu vidjela da je knjiga vec izasla i da se zove "Girl online going solo"..I drago mi je sto ti se dopao Dnevnik Ane Frank jer malo njih zapravo razumije knjigu.

    ReplyDelete
  6. Sve navedene knjige su jao poznate, vjerujem i dobre, međtim ona koja me najviše privlači od svih jeste 'dnevnik Ane Frank'', što bih baš voljela pročitat, a nadam se da ću i dobiti priliku za to, sve u svemu super post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Sviđaju mi se knjige.Nisam pročitala samo jednu, ali poslije ovog posta željela bih da i nju pročitam. Odličan post, hvala na lijepim knjigama♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Ja sam pocela da citam Dnevnik Ane Frank ali sam morala da citam neku lektiru za skolu i prestala sam. Sad trenutno citan Onlajn devojka. Knjiga je predobra. I tvoj post takodje!

    ReplyDelete
  9. Pročitala sam sve knjige koje si navela ovde, neke ove godine a neke prošlih godina i divne su. Preporučujem da pročitaš i ostale dve knjige(nastavka)sestre po stilu.
    Mojih top 5 su:
    -Ljubav od života jača (Sandra Braun)
    -Pazi šta želiš možda se i ostvari (Aleksandra Poter)
    - Prava propast i Divna propast (Džejmi Makgvajee)
    -Još jedan dan (Fabio Volo)
    -Vikend za ljubav (Sandra Braun)
    Ako želiš pogledaj moj blog http://mrsdebela.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Super post! Pročitala sam samo za sada Krive su zvezde i knjiga me mnogo oduševila. Sretan Božić ako slaviš *-*
    Novi post - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  11. Jedino nisam procitala Princeza iz Pariza. Zoelline knjige su mi super i jedva cekam proljece da dode kod nas. Gledala sam film Kriv su zvijezde i jako mi se svidio, knjigu sam izbjegavala jer sam cula da je film bolji.

    https://beautybydorotea.blogspot.hr

    ReplyDelete
  12. Odličan izbor,čula sam samo pozitivne stvari na račun svih ovdje predstavljenih knjiga. Čim završim sa čitanjem knjige koju trenutno čitam( Nura Bazdulj-Hubijar Plavi kombi),obavezno ću podići jednu od ovih knjiga.
    Ako želiš možemo se međusobno zapratiti http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!