Zahvalnica 2016.-oj godini

31.12.16

Slobodno mogu reći da je ovo bila najbolja godina do sada! Toliko divnih ljudi, događaja... Dugo ću pamtiti sve ono što je toliko uljepšalo ovu godinu. Kao prvo - godišnjica ovog bloga. Svi ste vi toliko divni i hvala vam na podršci, predivnim komentarima i porukama. Volim vas sve!

Druga veoma važna stvar - takmičenja na koja sam išla i osvojila dva prva i jedno treće mjesto. Veoma sam ponosna na to. Sva ta takmičenja su jedno predivno iskustvo... A ja pjevanje volim više od svega.

Ove godine posjetila sam Albaniju, Hrvatsku i Bosnu. Bilo mi je prelijepo na svim putovanjima, ali ubjedljivo najljepše bilo mi je u Hrvatskoj. SEECEL kamp je bio jedna od najboljih stvari koje su mi se desile ove godine. Nikad neću zaboraviti ljude koje sam upoznala tamo... Iako smo daleko, sigurna sam da ćemo se opet vidjeti.


Ljeto je sigurno bilo najljepše u ovoj godini. A za sve to je zaslužna samo jedna jedina osoba. Ako čitaš ovo, znaj da te puno volim i da sam ti zahvalna što postojiš. Bez te osobe i još par njih, ova godina ne bi bila to što jeste. Hvala vam svima.

Uspjela sam da ispunim dosta toga sa svoje liste stvari koje želim da ostvarim u 2016. I mnogo sam ponosna na sebe zbog toga. Bila sam uspješna i u školi, zadržala sam dobre ocjene. Imala sam puuno nastupa i koncerata, i  uviđam da je moje samopouzdanje ove godine veće. Jako sam srećna zbog toga. :)

Ova godina naučila me je puno važnih lekcija. Bila je predivna, zaista predivna. Naučila me je i dokazala mi da je obrazovanje najvažnija stvar u životu, kao i to kako izgleda ljubav. Naučila me da uvijek treba da stojim čvrsto na zemlji, vjerujem u sebe i trudim se da napredujem jer samo tako ću stići do svog cilja. Naučila me da u svemu nađem nešto najljepše, pa upravo zato i pišem ovaj post u kojem vam spominjem najljepše trenutke 2016.-te godine.

Hvala ti 2016. Hvala ti za sve.

Ali 2017. biće još bolja. I neću dozvoliti nikome i ničemu da me uvjeri u suprotno.

Srećna vam svima Nova godina!

You Might Also Like

11 komentara

  1. Divan post, drago mi je da ti je 2016. godina bila tako uspiješna :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Stvarno mi je drago što ti je 2016. godina bila toliko uspešna i lepa! Nadam se da će ti i 2017. biti još lepša, ako je to uopšte moguće! Ljubim te i želim ti sve najlepše! :**

    ReplyDelete
  3. Želim ti sve najlepše u 2017. godini! :)

    ReplyDelete
  4. Prekrasno si napisala post! Želim ti sve najbolje i najljepše u 2017. godini i još puno natjecanja i odličnih rezultata! :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Predobar post!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Drago mi je sto ti je ovo bila dobra godina. Nadam se da ce ti 2017. biti jos bolja! ♥

    ReplyDelete
  7. Drago mi je da ti je 2016.godina bila tako uspješna i lijepa i nadam se da će ti 2017. biti još i bolja :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super je sto ti he godina divno protekla, uzivaj i u ovoj novoj, od srca ti zelim sve najlepse :)
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  9. Odlican post, draga moja. Zaista sam uzivala citajuci. Srecna Nova godina ❤❤❤

    Gotičarka

    ReplyDelete
  10. Baš mi je drago da ti je prošla godina super bila! Sretna ti 2017. Želim ti sve najbolje :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Još mnogo mnogo uspjeha u 2017!

    Škicni moj novootvoreni blog:
    http://www.kalxpsia.blogspot.com ♥

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!