#4 Preporuke random filmova (januar)

21.1.17

Zdravo svima! Ja prosto ne mogu da povjerujem da je već došlo vrijeme za pisnje januarskog posta o filmovima.. Vrijeme prebrzo prolazi. Ostalo mi je još 2 dana raspusta i trudim se da ih što bolje iskoristim. I u današnjem postu, kao i u prethodnim, predstaviću vam 5 novih filmova. :)

• • • • • • •

1. The Thinning


Vidjela sam da je Davor Gerbus predložio ovaj film na Instagramu, pa, ako ste i vi vidjeli tu njegovu preporuku, moram vam priznati da je tačno ono što je rekao. Film je fantastičan i jedan od najboljih koje sam pogledala u posljednje vrijeme. Otvoriće vam oči i stvarno vas navesti na razmišljanje - kakvi smo mi to zapravo... Ukratko o početku filma: U Americi je uveden test za učenike na kraju svake godine, i oni koji ga najgore urade budu ubijeni. To je sve zarad bolje budućnosti Amerike. Djevojka jednog momka koji je sin guvernera je tako ubijena i on je molio oca da učini nešto povodom toga. Međutim, on nije učinio ništa, pa je momak odlučio da ode i namjerno padne test kako bi njegov otac sve to zaustavio. Ali onda otac namješta testove itd itd.. Neću vam više pričati. Ostatak pogledajte sami. :)

Žanr/Kategorija: Triler
*LINK ZA GLEDANJE*


• • • • • • •

2. Tomorrowland


Ovo je jedan veoma zanimljiv film koji govori o djevojčici koja pomoću jedne male spravice ''putuje'' u Zemlju budućnosti. Radnja je veoma interesantna, ali moram priznati da me film i nije oduševio. TO sigurno i pokazuje broj redova napisanih o njemu u ovom postu. xD Volim George-a Clooney-a, pa ondaa.. :)

Žanr/Kategorija: Akcija, Avantura, Porodični, Misterija, Sci-Fi

• • • • • • •

3. The Good Dinosaur


Volim da gledam animirane filmove, pogotovo Disney i priznajem vam da je ovo njihov najbolji film koji sam ikada pogledala. Toliko je divan i emotivan, a prije svega poučan... Preporučujem vam svima da ga pogledate, jer se sigurno nećete pokajati. :)

Žanr/Kategorija: Animirani
*LINK ZA GLEDANJE*

• • • • • • •

4. Dolphin Tale 2


Nastavak priče o delfinu, koji mi se iskreno manje malo dopada od prvog dijela. Ali ako ste gledali prvi dio i svidio vam se, svidjeće vam se i ovaj drugi (ali opet mi je prvi za nijansu bolji, kao i uvijek haha). Delfinu iz prvog filma potreban je partner, kako bi preživio. Neću vam govoriti puno, već sami pogledajte šta će se sve izdešavati. U ovom filmu možete dosta toga saznati o delfinima i možda ćete se i začuditi koliko su divni i pametni..

Žanr/Kategorija: Drama

• • • • • • •

5. The Amazing Spider Man


Nisam ljubitelj Marvelovih filmova, niti akcionih uopšte, i ovo je jedan od rijetkih koji su mi se svidjeli. Malo je drugačiji od običnog Spider Man filma, i ima i drugi dio koji mi je isto tako dobar kao i prvi. Ako volite akciju i fantaziju, ovaj film je savršen za vas.

Žanr/Kategorija: Akcija, Fantazija

• • • • • • •

Jeste li gledali neke od ovih filmova? Kako vam se dopadaju?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

10 komentara

  1. Amina draga, još jedan odličan post. Jako zanimljive preporuke, hvala ti na njima. Ove filmove nisam gledala, ali s obzirom da sam veliki ljubitelj istih, rado cu odvojiti vreme i za njih.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  2. The Thinning je već nekoliko ljudi preporučilo, a ja nikako da ga pogledam.
    I tomorrowland sam započela gledati, bio mi je dosadan pa sam nakon pola sata odustala hahah
    Super post :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan odabir filmova, već po žanru i glumcima, to mogu zaključiti. I ja sam ljubitelj Spider Mana i odgledala sam sva 3 dijela za jednu noć xd, ovaj prvi film mi se čini jako zanimljiv, a s obzirom da ga je Davor preporučio orat ću ga pogedati, jer znam da su njegove preporuke filmova uglavnom dobre :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  4. Svi filmovi djeluju jako zanimljivo! Pogledacu film The Good Dinosaur, po tvojoj preporuci ;)
    Novi post: aleksaj.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mogao bih i The Thinning :D

      Delete
  5. Svi filmovi izgledaju sjajno, mada moj favorit je The Thinning. Zvuči jako zanimljivo. Odličan post, Amina! ♥

    http://lifella2.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Čula sam za prvi film pošto baš pratilm Logana Pola i definitivno mi je omiljena Vine/instagram zvezda. Još nisam odgledala film, ali definitivno ću to učiniti što pre. :)

    Marsyly

    ReplyDelete
  7. Nisam čula za ove filmove do sada, ali evo sada imam priliku. Prvi film mi mnogo deluje zanimljivo i što pre ću ga pogledati. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Odlican post :* Bas si me zainteresirala sa ovim postom i veceras sam pogledala prvi film sa liste. Jako mi se je svidio tako da hvala na preporukama ;)

    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Post je fenomenalan. Nisam gledala niti jedan film, ali si me sad zainteresovala za većinu njih. Drago mi je da praviš ovakve postove, želim da ih čitam još!:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!