Ciljevi za 2017. godinu

9.1.17

Prošla godina za mene je bila veoma uspješna, u svakom smislu. Prozvala sam je najboljom godinom do sada, ali u nadi da će ova nova godina biti još bolja od nje. Imam puno planova i ciljeva, i zaista želim da ostvarim barem većinu, ako ne i sve. Imam dosta ličnih (nazovi privatnih) ciljeva, tako da ću u ovom postu da vam predstavim samo neke od onih ''najvećih''. :)


1. Voljela bih da učestvujem na Bloger Fest-u i konačno posjetim Beograd.
2. Trebalo bi da početkom februara idem sa školskim horom u Beč, tako da se iskreno nadam da nas ništa neće spriječiti da krenemo na to putovanje. Držite mi palčeve!
3. Želim da budem redovnija na blogu i stavljam više DIY postova. Znam da nisam dobro počela ove godine, ali potrudiću se!
4. Želim da redovno vodim planer i samim tim budem organizovanija.
5. Cilj mi je i da konačno organizujem giveaway. Znam da još odavno to spominjem, ali nekad ga baš smetnem s uma. Izvinjavam se. :D
6. Želim da se ove godine još više posvetim blogu i pišem što kvalitetnije postove, koji će se vama naravno dopasti.
7. U 2017. želim da pravim bolje fotke i da uvijek imam dobre sličice na instagramu.
8. Želim da počnem sa uzgajanjem nekih malih biljčica u onim najmanjim saksijama koje su toliko tumblr, da ja nemam riječi. :D
9. Voljela bih da i ovu školsku godinu završim prosjekom 5.0, ali i narednu počnem sa najboljim ocjenama. Poželite mi sreću. :)
10. Želim da štedim novac više nego prošle godine. :)

Kao što sam već rekla u uvodu posta, postoji dosta ličnih ciljeva koje ne bih da dijelim sa drugima. Ali zato se nadam da ću ciljeve sa ove liste ispuniti. :)

Koji su vaši ciljevi za 2017. godinu? 

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

23 komentara

  1. Super post. I ja imam neke ciljeve slične tvojima :)


    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post! Želim i da ispuniš sve ove ciljeve! Puno sreće!

    Još davno sam se učlanila na tvoj blog! Bilo bi mi jako drago kada bi i ti mene zapratila!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ispunićeš ih ti sve.. ne sumnjam ja u tebe. :))

    ReplyDelete
  4. Divan post!
    Moji ciljevi su da budem što više nasmejana, da štedim novac za profesionalnu kameru, da ostvarim odličan uspeh u 1.godini srednje škole i mislim da bi to bilo to od nekih glavnih ciljeva.
    Nadam se da ćeš ispuniti sve ciljeve!

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Nadam se da ćeš ispuniti sve ciljeve i da nam postaviš neke fotkice iz Beča! :)

    http://lifella2.blogspot.com/ novi post♥

    ReplyDelete
  6. -Predivan post,draga!Srećno u ostvarenju ciljeva,nadam se da ćeš uspeti!Držim ti palčeve za Beč!Nadam se da vas ništa neće sprečiti!Ne sumnljam u to da češ se potruditi da ti postovi budu što kvalitetniji, i sada su zaista sjajni i predobri!Ja generalno nemam neke specijalne ciljeve koje želim ostvariti.♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Jako ljep post. Nadam se da ce ces sve ciljeve ostariti. Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu. Prvi puta sam na tvom i stvarno mi se sviđa pa sam se i prijavila.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Želim ti svu sreću u ostvarenju ovih ciljeva :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  9. Odlican post draga , da ti se sve zelje ispune
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Amina draga, tvoje želje i ciljevi nisu nemogući, te ti ja želim da ih ostvariš.
    Odličan post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  11. Realne želje i realni ciljevi, tako da se iskreno nadam da ćeš ih sve ostvariti. Samo naprijed, ništa nije nemoguće. Divan post♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Divne želje. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
  13. Želim ti svu sreću ovog svijeta kako bi što prije ostvarila sve ciljeve ♥

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete
  14. Želim ti da ostvariš sve svoje ciljeve, kao još puno toga. I ja imam mnogo svojih ciljeva, a neke od njih sam prikazala u mom nedavnom postu. Jako lepo napisano.
    Novi post je na mom blogu. U pitanju je pregled prošlog meseca, i obaveštavanje o izmenama u toku ovog meseca: LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  15. Odličan post!Pratim te!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Divni ciljevi, i ja žlim jednu ,,tumblr,, biljku xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nadam se da ćeš sve ostvariti, duga je godina. :)

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa. http://kathydelight.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Iskreno se nadam da ces sve ovo da ostvaris, cuda se desavaju! :)
    Jako mi se svidja kako si napisala ovaj post, predivno zaista. Sta da ti kazem, jedva cekam neki diy post i od sad pa na dalje stalno cu citati tvoje postove jer si stvarno divna! :)

    Moj blog je : http://broken55.blogspot.rs/
    Ako zelis zaprati me, ja tebe pratim! :)

    ReplyDelete
  19. Sigurna sam da ćeš sve ispuniti :) Kao što je tebi cilj da uzgajaš male biljčice, ja se vodim idejeom o kupovini jednog kaktusa početkom svakog meseca, pa videćemo kako će to ispasti ;)

    Marsyly

    ReplyDelete
  20. Uglavnom imamo iste ciljeve, i želim ti da ih ostvariš! Beč je predivan, verujem da će ti se dopasti i da ćeš uživati tamo♥ Divan post, kratak ali kvalitetnog sadržaja♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  21. Odlican post :) Zelim ti da ispunis sve svoje ciljeve :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  22. Srećno u ispunjavanju navedenih ciljeva! :)

    Giveaway je na mom blogu----> GIVEAWAY: MOJROKOVNIK.RS

    ReplyDelete
  23. Mnogo lijepo stastavljeno,usput ako zelis svrati do mog bloga i uzvrati komentar

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!