Current music playlist (January 2017)

14.1.17

Svi znate koliko ja volim muziku i da se i sama bavim pjevanjem. Ne pravim često playliste na blogu (ranije sam to češće radila), ali sam odlučila da sa vama danas podijelim moju trenutnu playlistu. Ja bukvalno svaki drugi dan počnem da slušam neku novu pjesmu i moja playlista se iznova i iznova mijenja, ali ipak ima par njih koje ovih dana posebno slušam. Ako primijetim da vam se ovaj post dopao, u budućnosti ću češće stavljati playliste na blog. :) Samo ću napomenuti da pjesme nisu poređane po ''nečemu'', već je redosljed potpuno nebitan (random sam pisala).

• • • • • • •

1. Zara Larsson - Ain't My Fault


• • • • • • •


2. Alan Walker - Alone


• • • • • • •

3. Alesso - I Wanna Know ft. Nico & Vinz



• • • • • • • 

4. The Chainsmokers - All We Know (ft. Phoebe Ryan)


• • • • • • • 

5. Felix Jaehn ft. ALMA - Bonfire


• • • • • • •

6. Jonas Blue - By Your Side (ft. RAYE)


• • • • • • •

7. Charlie Puth - Dangerously


• • • • • • •

8. The Weeknd - Earned It


• • • • • • •

9. Rang'n'Bone Man - Human


• • • • • • •

10. Martin Garrix - In The Name Of Love (feat. Bebe Rexa)


• • • • • • •

11. Loic Nottet - Million Eyes


Obavezno poslušajte, savršenstvo...

• • • • • • •

12. JP Cooper - September Song

(Nije mi htio original, pa nađite sami xD)


• • • • • • •

13. ROBIN SCHULZ & RICHARD JUDGE - Show Me Love


• • • • • • •

14. Sam Smith - Stay With Me


• • • • • • •

15. Ellie Goulding - Still Falling For You


• • • • • • •

16. Twenty One Pilots - Stressed out (Tomsize remix)


Inače ne volim remixe itd, ali moram priznati da mi se ovaj remix sviđa više od originala. :)

• • • • • • •

To je moja trenutna playlista... Ima tu još par pjesama, ali nisam htjela da bude previše, pa sam odabrala one koje najviše slušam. Imate li vi neke dobre pjesme da mi preporučite? Koje pjesme vi sada najviše slušate?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Odlična playlista! Ja trenutno najviše slušam Siine pjesme. :)♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Baš mi je drago što neko ima isti ukus kao i ja. Definitivno odlična playlista :)
    Pratim te pa ako želiš uzvrati
    http://everydayema.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Sa ove liste znam 4 pesme i drago mi je što ih i ti takođe slušaš!
    Trenutno slušam bilo koju pesme Ariane, Fifth Harmony ili Little Mix. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divan izbor pesama! :)

    Giveaway je na mom blogu-----> GIVEAWAY: MOJROKOVNIK.RS

    ReplyDelete
  5. Slušala sam samo zadnje tri pjesme, ali za mene je to sasvim okej, s' obzirom da nisam neko ko sluša stranu muziku; obožavam naše pjesme, pa ih samim tim slušam više. Mislim da ti je lista pjesama divna, iako nisam poslušala sve!:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  6. Moram priznati da ne slušam toliko stranu muziku, ali također kada počnem slušati stranu, onda samo stranu i slušam, ovaj izbor pjesama, koliko po izvođačima vidim nije loš :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  7. -Sjajan post!Playlista je sjajna!Izbor pesama je sjajan!Slušam i našu muziku i stranu.Generalno nemam neku pesmu koju biti mogla preporučiti.♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Amina,odlične pesme.Vidi se da imaš ukusa!❤️️

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Super playlista, znam možda pola pjesmi i volim ih. :D


    itsnina23.blogspot.ba

    ReplyDelete
  10. Nice post dear .
    I follow you on GFC please follow me back .
    :)
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Obožavam tvoj ukus u glazbu hahah

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Imaš extra muzički ukus ( i neee, ne govorim nikako zbog toga što i ja lično obožavam sve pesme sa liste , neee ne zato ..ma nee )
    I sviđa mi se ideja da objavljuješ svoje plejliste na blogu,uvek je zanimljivo pročitati ili videti šta drugi vole da gledaju,slušaju,čitaju... <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  13. Odličan post. Svaka čast samo tako nastavi ;)

    http://namojnacin.simplesite.com/

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!