HAUL | Zaful&SammyDress

19.1.17

Odavno nisam pisala haul postove, pa sam se danas odlučila za jedan takav. Kupila sam par stvarčica na Zaful i SammyDress sajtu, pa bih da vam ih predstavim u današnjem postu. :)

• • • • • • •

1. Satovi / Watches



Jedan sat sam poručila mami, a jedan sebi. Trebao mi je jedan crni sat i ovaj sa lijeve strane mi je izgledao savršeno. Što se tiče kvaliteta, mislim da nije pretjerano dobar jer imam par sličnih satova koji se nisu baš dobro pokazali. Sve u svemu, za svoju cijenu su odlični i mislim da se ne biste pokajali ako biste ih uzeli. :)

Obični crni sat možete pogledati ili poručiti OVDJE (HERE)
Crni sat sa slikom dirki na klaviru možete pogledati ili poručiti OVDJE (HERE)

Moja ocjena: 9/10

• • • • • • •





Već duže vrijeme željela sam neki sivi džemper ili kardigan, pa sam malo pretražila SammyDress sajt i pronašla ovaj predivan džemperčić. Presladak je i veoma kvalitetan, ja sam oduševljena. Mislim da ću ga dosta nositi u skorije vrijeme. Jedina mana mu je što se boja ne uklapa baš sa svim drugim bojama, ali šta je - tu je. :)

Da pogledate ili poručite ovaj džemper kliknite OVDJE (HERE)

Moja ocjena: 10/10

• • • • • • •




Ovaj novčanik poručila sam mami... Prelijep je i veoma je kvalitetan, tako da, ako vam je potreban novčanik, razne modele možete pronaći upravo na SammyDress sajtu. Takođe, ovaj novčanik nema samo u crnoj boji, već i u drugim bojama, paa pogledajte. :)

Da pogledate ili poručite ovaj novčanik kliknite OVDJE (HERE)

Moja ocjena: 10/10

• • • • • • •



Ovakve košulje su mi baš zapale za oko u posljednje vrijeme, pa sam odlučila da kupim jednu na Zaful sajtu. Ovaj cvjetni print je presavršen na prugastoj podlozi. Kvalitet uopšte nije loš i ne gužva se previše. Toplo vam preporučujem da je poručite ako vam se dopada kako meni stoji. Nećete se pokajati. :)

Da pogledate ili poručite ovu košulju kliknite OVDJE (HERE)

Moja ocjena: 10/10

• • • • • • •



Ja volim da nosim ovako male torbice (jer mi veće nisu potrebne uopšte) preko ramena. Imam ih u različitim bojama, uglavnom neutralnim, ali sam se ovog puta odlučila za rozu. Što se tiče kvaliteta - odličan je, kao i većini torbica koje sam do sada poručivala. Veličina mi baš odgovara, jer mogu da stanu i oni veliki novčanici i sveske A5 formata. Ako i vi želite slične torbice, možete ih pronaći na Zaful sajtu. :)

Da pogledate ili poručite ovu torbu kliknite OVDJE (HERE)

Moja ocjena: 10/10

• • • • • • • 

Kako vam se dopadaju stvarčice koje sam uzela? Šta vam je najbolje?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

18 komentara

  1. Odličan post draga! Sve stvarčice su predivne, posebno mi se dopada košulja sa Zafula i tebi predivno stoji! :)♥

    https://lifella2.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Haul je jako lep, draga. Zaful i SammyDress stvarno umeju nekada da me iznenadi. Satovi su predivni, pogotovo onaj sa klavirom. Što se tiče džempera jako mi se svidja, nosila bih ga stalno. E sada, što se tiče košulja, ne bih bila sigurna da li bih je nosila, lepa je, ali ne pristaje mom stilu i meni ne stoji. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  3. Piękne zegarki, koszula i torebka <3

    ReplyDelete
  4. Ne znam sta mi je lepse !
    Kosulja je fenomenalna, bas sam u potrazi za takvom :-) ❤

    POSETITE MOJ BLOG :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Poručila si preslatke stvarčice, najviše mi se dopada torba i satovi :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  6. Mnogo mi se dopada ova roze tašnica.Prelepa je ! :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Woow! Satovi su jako lijepi baš kao i ostatak stvari *-*
    Novi post - This Is My Life

    ReplyDelete
  8. Draga, meni iz nekog razloga prikazuje grešku kad otvaram linkove, ne mogu vidjeti džemper. Stvarčice su divne.

    aminique.blogspot.com ❤

    ReplyDelete
  9. Predivan haul, odlične si stvari izabrala ♥

    my-world-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Divan haul, baš mi se dopadaju stvarčice! Fotografije su kao i uvek fantastične! :))

    ReplyDelete
  11. Apsolutno mi se sve dopada! :)
    Ta roze torbica me je oduševila, prelepa je! Satovi mi se takođe dopadaju.♥

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Prelijepe stvarčice. Obožavam ovakve postove pogotovo na tvom blogu. :)


    Anja's world

    ReplyDelete
  13. Odlične stvarčice, najviše mi se sviđaju satovi obožavam ih!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  14. Sve stvari su predivne, ali meni se tropica i džemper definitivno najvišse sviđaju. Obožavam da čitam ovakve postove, piši ih još♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  15. ajmee kako savrsenee stvariii ajmeee :)
    http://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. Amina draga, jako dobar post. Stvari mi se jako dopadaju, ne bih ni jednu mogla odovjiti kao posebnu, jer su zaista baš sve po mom ukusu. Odličan izbor, zaista. Recenzija je jako dobro odrađena, zaista svaka čast na originalnosti. Uživala sam u postu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  17. Preďivan haul, ❤❤❤


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!