Mini BPS and Banggood Haul

29.1.17

Zdravo svima. :) Mislim da mi nikad nije duže trajala prva radna sedmica poslije raspusta. Na samom početku imali smo puno zadataka i mislila sam da nikad neće doći ta subota.. Kako je vama u školi? Kad vam počinje raspust?


Za danas sam vam spremila jedan veoma interesantan (i po meni preeesladak) haul, sa Born Pretty Store i Banggood sajta. Mislim da će se i vama dopasti. :)

1. Notebook / Sveska




Kada sam vidjela ove sveske na Born Pretty Store sajtu prosto sam ostala bez teksta. Odmah sam poručila jednu i stigla je brže nego što sam mislila da će stići. Imate 4 različite, ja sam odabrala ovu običnu sivu. Iskreno, još je ljepša uživo (nego na slikama ili sajtu). Ima 80 listova, veoma tvrdih i iznenađujuće kvalitetnih. Ne znam da li ću uopšte iskoristiti ovu svesku, žao mi je jer je zaista predivna. :)

Da pogledate ili poručite ovu svesku kliknite OVDJE (HERE)
Moja ocjena: 10/10

• • • • • • • 



Moja drugarica iz odjeljenja je još prije par godina poručila ovakve flomastere na Ali Express-u i ja sam bila oduševljena. Kad sam ih vidjela na Born Pretty Store sajtu baš sam se obradovala i odmah sam ih ubacila u korpu. Kvalitet im uopšte nije loš i izgledaju presavršeno. Ova kutije im je tako tumblr, ahh.. *-*

Da pogledate ili poručite ove flomastere kliknite OVDJE (HERE)
Moja ocjena: 10/10

• • • • • • •



Nikada do sad nisam posjedovala washi trake, pa sam odlučila da poručim nekoliko. Dvije su za moju sestru (cvjetne), a jedna je za mene (ova sa ananasima). Cvjetne su sa Banggood-a, a traka sa ananasima je sa BPS sajta. Iskreno, više mi se dopada ova sa BPS sajta i čini mi se da je i kvalitetnija, pa bih vam nju preporučila. Ima i drugih predivnih dezena, pa pogledajte. :)

Da pogledate ili poručite CVJETNE washi trake kliknite OVDJE (HERE)
Da pogledate ili poručite ANANAS washi traku kliknite OVDJE (HERE)
Moja ocjena (cvjetne): 8/10
Moja ocjena (ananas): 10/10

• • • • • • •




Poželite mi dobrodošlicu u choker klub xD Ovo je prvi choker koji sam kupila i nosila. Sviđa mi se kako mi stoji (i vjerovatno ćete vidjeti u nekom od narednih outfit postova jer sada nisam stigla da slikam) i model je predivan. Ako ste ljubitelji chokera, obavezno pogledajte kakvi sve imaju na Born Pretty Store sajtu. :)

Da pogledate ili poručite choker kliknite OVDJE (HERE)
Moja ocjena: 10/10

• • • • • • •


To su sve stvari koje sam ovog puta uzela. Šta vam se najviše dopada? 


E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

13 komentara

  1. Amina draga, jako simpatičan haul. Zaista mi se dopadaju stvarčice koje si naručila, počev od čokera, čiji sam veliki ljubitelj pa sve do ovih nesvakidašnjih porudžiba, tj notesa, olovki i trakica. Stvarčice su mi vrlo zanimljive i rado bih ih naručila za sebe. Recenziju si odlično uradila, zaista, slike su vrh, vrlo originalne i profesionalne, baš sam uživala u postu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  2. Odličan haul, draga Amina! Moji favoriti su definitivno ove washi trake i planiram da nabavim nekoliko! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Vidjela sam da si objavila sliku sa tim kemijskam i biljeznicom i zaljubila sam se u njih. Sigurno cu naruciti. Slike su predivne! :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Flomasteri izgledaju predobro! :) <3
    Divne stvarčice si poručila.

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Kao prvo, moram da kažem da su ti slike fantastične! :)
    Moj raspust počinje 1.februara, a to je za dva dana i jedva čekam. Najviše mi se dopada sveska, baš bih volela da imam istu!

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sveska je jako lepa. Meni je raspust počeo danas, mislim danas je bio zadnji dan u školi. Što se tiče flomastera, tako su tumblrl. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  7. Super post, jako mi se svidja tvoj blog. Ja sam takodjer iz Bosne, pa mozes pogledati moj blog ako zelis.
    Dodala sam te, ako hoces uzvrati.
    Moj blog:http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  8. Poručila si predivne stvari, ali ono što moram pohvaliti je sam kvalitet fotografija

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  9. Jao bože, sveščica je prosto preedivna! Fotografije su očaravajuće, oduševljena sam postom! :)

    ReplyDelete
  10. Fotografije su predivne i jednostavno očarana sam ! Sveska mi se jako svidela, oduševljena sam. :)

    Alia's little world

    ReplyDelete
  11. Jako zanimljiv hual! Sve je jako slatko, a posebno mi se sviđaju washi trake.

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Divne stvarcice! ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Taman sam tražio takav notez i hvala ti na djeljenju. POgledat ću i naručiti vjv.



    New post is up on UNIQUEYEAH !
    uniqueyeah.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!