My perfect day on winter break + OUTFIT

12.1.17

Tokom ovog zimskog raspusta dosta odmaram, ne izlazim iz kuće jer je napolju hladno i ne trudim se da previše ispunim svoje vrijeme. Želim da se odmaram što više jer znam da me u naredna 4 mjeseca čeka dosta obaveza. Jedan mali update - pao je snijeg sinoć (već drugi put ove godine)! Kako su rekli na vijestima ovo je treći ''veliki'' snijeg u Baru u zadnjih 10 godina. :) Zamislite samo našu sreću, hehe. :D

U današnjem postu predstaviću vam kako ja to zamišljam svoj savršeni dan na zimskom raspustu. Iako sam rekla da bih radije da se što više odmaram, savršeni dan na zimskom raspustu ipak mi je ispunjen aktivnostima...

9.00h  Ustajem kako bih ispunila sve što sam planirala za taj dan. Uzimam planer da zabilježim par stvarčica, pa idem da doručkujem. Za doručak volim da pojedem slane palačinke i popijem šolju mlijeka. Nakon toga odlazim u sobu, provjeravam telefon i bacam se na čitanje knjige (ne lektire koju sad čitam, već neke po želji molim vas).


Kada to završim, pripremam se za pisanje novog posta na blogu... Meni je za pisanje posta potrebno zaista dosta vremena. Nakon toga Sara i Tamara me pozovu da idemo u grad... Pogledam kroz prozor, vidim da je snijeg prestao da pada. Ipak prihvatam, možda bismo mogle i da napravimo neke dobre fotkice na snijegu. Brzo se oblačim. Biram moje nove farmerke iz Bershke, rolku sa sajta She In i čizme koje sam dobila na poklon za Novu godinu. 


Uz ovo naravno obučem i neku jaknu preko. :)

Rolka: OVDJE/HERE
Pantalone: Bershka
Čizme: poklon (ne znam gdje su tačno kupljene)


Sa drugaricama obično šetam oko 3h, pa će tako biti i ovog puta. Kada dođem kući ugrijem se malo, pojedem nešto i onda se bacam na gledanje serije. Završavam PLL, pa sam odlučila da počnem Vampirske Dnevnike. Odgledam 2-3 epizode i nakon toga slušam muziku ili pišem u planeru šta sam sve danas uradila itd.

Uglavnom legnem da spavam između 11 i 12.

(Uz sve ovo dodajte da ima gomilu snijega hahahah xD)

• • • • • • •

To bi bio moj savršen dan na zimskom raspustu. Kako izgleda vaš?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
We ♥ It: Amina_Bahovic

You Might Also Like

16 komentara

  1. Odličan post! Outfit je divan!


    http://asmalldoseofthebeginning.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Divan post,dzemper je odlican.:)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Odličan post, predivan outfit! :) Drago mi je da si se obradovala snijegu, kod nas ga ima skoro svake godine, tako da je malo dosadio. :D♥ Moj dan izgleda kompjuter-serija-šetnja-kompjuter, ništa posebno. :D♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super outfit! Pantalone su baš lepe. :)

    Giveaway je na mom blogu-----> Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  5. Odličan outfit

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  6. Divan post, kao i outfit, čini se da ti raspust nije dosadan i naporan, sve si lijepo napisala :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  7. Odličan post. Posebnu pažnju su mi privukle tvoje slike koje su prosto savršene, a ti si veoma slatka! Dopada mi se sve što si napisala. Kod mene je snijeg svake godine, ali je ove godine pao mnogo više nego inače i mnogo je hladnije, a ja nisam ljubitelj zime! :/

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Tvoj dan je jako zanimljiv, veoma mi se svidja.
    Novi post je na mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ReplyDelete
  9. Super post! Vrlo lijep outfit, mnogo mi se dopada, odličan izbor ☺
    amna-tbhidc

    ReplyDelete
  10. Ljubomorna sam na ovaj rokovnik ♥
    Ugl odličan si post napisala,dosta cura u ovo vrijeme piše postove ovakva tipa,al se tvoj baš ističe i baš je zanimljiv ☻

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Baš mi se dopao post Amina!
    Prvi deo zimskg raspusta sam provela odmarajuć se, jer su bili praznici i bukvalno mi je trebao odmor.Inače, ja retko kada imam perfektnu jutarnju rutinu, jer uvek imam neke obaveze. :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. You look nice:) great sweater:)
    Have a lovely weekend!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Predivan ti je blog, kao i ostali postovi. Bas mi se svidja.
    Dodala sam te, ako želiš uzvrati
    Moj blog:http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  14. Drago mi je što jr i kod tebe pao snijeg, kod mene sada lije kiša i snijega više nema. Dan ti je svakako ispunjen, ja trenutno učim, učim i samo učim. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  15. Već dugo pokušavam pronaći hlače ovog tipa. Odlične su *-*

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!